Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
4,08 (19%)
Со скидкой*:
17,40
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:714656
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2013.g. - 2014.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  KOLEKTĪVĀS IEPIRKŠANĀS PORTĀLU RAKSTUROJUMS UN VĒSTURE    10
1.2.  SIA XXXXXX WWWWW APRAKSTS UN VĒSTURE    11
1.2.1.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    13
1.2.2.  UZŅĒMUMA DARBINIEKI UN STRUKTŪRA    13
1.2.3.  TEHNOLOĢIJAS    14
1.2.4.  UZŅĒMUMA KULTŪRA    15
1.3.  UZŅĒMUMA SIA XXXXXX WWWWW ĀRĒJĀ VIDE    15
1.4.  SIA XXXXXX WWWWW PARTNERI, KLIENTI UN AKCIJAS    19
1.5.  KONKURENCE    20
1.6.  SVID ANALĪZE    21
1.7.  SIA XXXXXX WWWWW GADA PĀRSKATS    22
1.8.  KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    23
1.8.1.  KLIENTA KONTAKTA APSKATS    23
1.8.2.  INTERNETA VIDE    23
1.8.3.  PREČU IZSNIEGŠANAS VIETA    24
1.8.4.  PARTNERU KLIENTU APKALPOŠANA    24
1.9.  LOĢISTIKA    25
1.10.  KLIENTU ATTIECĪBU MENEDŽMENTS    26
1.11.  PROBLĒMAS    27
2.  PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA    28
2.1.  KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    28
2.1.1.  KLIENTU NOVĒRTĒJUMS    28
2.1.2.  PĀRDOŠANAS AKCIJU KVALITĀTE    39
2.2.  LOĢISTIKA    41
2.3.  CRM IZVEIDE    46
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    51
3.1.  IT SISTĒMAS ATTĪSTĪBA    51
3.1.1.  VALODAS IZVĒLE    52
3.1.2.  IEVIEŠANA POSMOS    54
3.2.  NOLIKTAVAS SISTĒMAS IZVĒLE UN IEVIEŠANA    55
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    60
4.1.  DARBA VIETAS ERGONOMIKA    60
4.2.  APGAISMOJUMS UN TELPU IEKĀRTOJUMS    63
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    66
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    68
  GRAFISKĀ DAĻA    72
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes procesā tika izmantoti dažādi materiāli uzņēmuma apskatam Uzņēmums tika analizēts no dažādām pusēm izmantojot ne vien matemātiskas metodes, bet arī ekspertu viedokļus un klientu novērtējumu par uzņēmuma noteiktajiem kvalitātes kritērijiem. Klientu kvalitātes novērtējuma analīzei tika izmantoti kvalitātes pētījumos izmantojamie klientu uzvedības modeļi, kas nosaka, cik cilvēki uzzina par uzņēmumu pozitīvi vai negatīvi. Izstrādājot darbu un veicot aprēķinus tika veidotas vairākas formulas, ar ko palīdzību tika veikti aprēķini rādītāju noteikšanai. Apvienojot dažādas paša izstrādātas un esošās ekonomisko aprēķinu formulas, tika izveidoti priekšlikumi situācijas labošanai un lēmumu pieņemšanai.
Darba gaita tika strukturēta izpildot ievadā uzstādītos uzdevumus. Uzstādītie uzdevumi tika izpildīti pilnībā, kas ļāva sasniegt izvirzīto darba mērķi – veidot priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai samazinot uzņēmuma izdevumus, palielinot ieņēmumus, kas ir izpildāmi viena gada laikā. Mērķa sasniegšanai tika analizēti noteiktie uzņēmuma aspekti –kvalitātes rādītāji, IT infrastruktūra, loģistikas sistēmas darbība un darba vietas ergonomika.
Darba izpētes procesā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
• Kolektīvā iepirkšanās ir jauns un ātri progresējošs tirgus, kas darbojas saspringtas konkurences apstākļos. Dotajā tirgū nepieciešams strauji iekarot tirgus daļas un pēc iespējas ātrāk izspiest citus tirgus dalībniekus.
• Uzņēmuma klientu pirktspēja ietekmē uzņēmuma pārdošanas rādītājus, tomēr nav būtiskākais faktors uzņēmuma peļņas gūšanā.
• Uzņēmumam ir vairāk kā 700 partneru un 100000 klientu, kas rada nepieciešamību pēc klientu attiecību menedžmenta sistēmas.
• Xxxxxx wwwww grupa ir tirgus līderis Latvijā, Baltijā un Austrum– un Centrāleiropā, kas dod uzņēmumam plašas attīstības iespējas.
• Uzņēmumā ir veiksmīga iekšējā komunikācija, kas tiek īstenota pateicoties izvēlētajai atvērto durvju politikai.
• Strauji palielinoties pārdošanas akciju skaits, katras akcijas ieņēmumi samazinās.
• Uzņēmumā ir sarežģīti veikt grāmatvedības uzskaiti, jo nav iespējams precīzi noteikt preču daudzumu krājumos.
• Uzņēmuma kvalitātes rādītāju uzlabošana palielinās uzņēmuma peļņu.
• Novecojušo IT risinājumu nomaiņa nepieciešama klientu attieksmes un lojalitātes paaugstināšanai un pirkumu skaita palielināšanai.
• Uzņēmuma loģistikas sistēmai ir nepieciešama optimizācija, kas novērsīs nenoteiktību un lieku resursu izmantošanu preču plūsmas nodrošināšanas procesā.
• Uzņēmuma biroja un darba vietu iekārtojums ir ergonomisks, tomēr pastāv dažas vājās vietas, kas būtu jāuzlabo.
Pamatojoties uz veiktajiem secinājumiem tika veikti aprēķini un problēmu risinājumu izstrāde projekta aprēķinu un tehnoloģiskajā daļā. Lai veiktu aprēķinus tika izmantoti uzņēmuma sniegtie dati, ekspertu viedokļu analīze, kā arī darba grupu veiktie secinājumi un vērtējumi. Uzņēmuma procesu un faktoru aprēķiniem tika izstrādātas sarežģītas formulas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „E-komercija - kolektīvās iepirkšanās portāls”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/714656

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация