Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:951729
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Literatūras apraksts    6
1.1.  Ēdienkartes sastādīšana uzņēmumam    6
1.2.  Ēdināšanas uzņēmumu ēdienu gatavošanas pamatu būtība    8
1.3.  Vasaras sezonas raksturojums    10
1.4.  Apkalpošanas kvalitātes pamatprincipi    12
2.  Metodes un metodika    15
2.1.  Monogrāfiskā pētījumu metode    15
2.2.  Anketēšana    15
2.3.  Datu apstrāde    16
3.  Pētnieciskā daļa    17
3.1.  Ēdināšanas uzņēmumu piedāvājuma izvērtējums    17
3.2.  Ēdināšanas uzņēmumu izmanto ēdienu gatavošanas paņēmienu raksturojums un salīdzinājums    22
3.3.  Vasaras sezona uzņēmumu ēdienkartē    26
3.4.  Patērētāju raksturojums un izvērtējums    28
3.5.  Apkalpošanas kvalitātes raksturojums un izvērtējums    33
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Izmantotā literatūra    39
  Pielikums    41
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Ēdienkartes izveide un sastādīšana ir viens no svarīgākajiem posmiem ēdināšanas uzņēmuma darbības uzsākšanai un pilnveidošanai; bārs „Alus krodziņš” maz uzmanības velta latviskotas ēdienkartes ieviešanai, lai gan bāra vizuālais stils, gan ēdienkartes liela daļa ir balstīta uz latviskām tradīcijām.
2. Ēdienkartes pamatuzdevums ir informēt klientus par uzņēmuma piedāvājumu daudzveidību, tā ietver uzņēmumam raksturīgu piedāvātā sortimenta daudzveidību, Kafejnīcas „Veranda” ēdienkartē ir iekļauti daudz krievu nacionālai virtuvei raksturīgu ēdienu.
3. Visi pētījumā iesaistītie uzņēmumi izmanto vasarai raksturīgus produktus ēdienu gatavošanā. Tas papildina ēdienkartes piedāvājumu un padara to pievilcīgu patērētājiem, kas var izvēlēties sezonai raksturīgus ēdienus.
4. Uzņēmumos tiek izmantoti vasarai raksturīgi produkti, tādējādi ēdienu sastāvs tiek papildināts ar uzturvielām, kas nepieciešamas cilvēka organismam pēc ziemas perioda; vitamīnu un minerālvielu saturošo dārzeņu un augļu iekļaušana ēdienkartē pilnībā to nodrošina.
5. Noskaidrots patērētāju viedoklis par uzņēmumiem, apzinātas klientu domas par ēdināšanas uzņēmumu darbību, kā arī noskaidrotas viņu vēlmes un vajadzības.
6.Apmeklētājiem pirmais iespaids par uzņēmumu rodas kontaktējoties ar apkalpojošo personālu. Vadoties pēc apkalpošanas pamatprincipiem, tie ievēroti visos uzņēmumos, kas ļāva uzlabot un paaugstināt apkalpošanas kvalitātes līmeni.
7.Ne visi respondenti ir apmierināti ar uzņēmuma ēdienkaršu sortimentu – sporta bāra „Senators” apmeklētāju daļa vēlētos plašāku otro ēdienu klāstu, savukārt „Alus krodziņa” viesi uzskata, ka būtu nepieciešams ēdienkarti padarīt vēl latviskotāku iekļaujot tajā vairāk latviešu tradicionālos ēdienus.
8. Nepieciešama ēdienkartes pamatu nostiprināšana, lai tā būtu balstīta uz konkrēto mērķauditoriju. Par pozitīvu tendenci jāatzīst tas, ka uzņēmumi izmanto vasaras sezonai raksturīgus produktus.
9. Izvērtēta veiksmīgai uzņēmējdarbībai nepieciešamā apkalpošanas kvalitāte visos uzņēmumos. Ēdināšanas uzņēmumos saskarsme ar patērētāju ir atslēga uz pozitīva pirmā iespaida atstāšanu uz patērētāju par uzņēmuma darbību; „Verandas” kā arī „Senatora” apkalpošana apmierina klientus.

PRIEKŠLIKUMI
1. Veiksmīgas uzņēmējdarbības turpināšanā nepieciešams izvērtēt ēdienkartes saturu, jo ne visi respondenti ir apmierināti ar uzņēmuma ēdienkaršu piedāvājumu :
Iekļaut ēdienkartē pieprasītus ēdienus, kas atbilst uzņēmuma darbības stilam
Izņemt no ēdienkartes ēdienus, kuri nav pieprasīti patērētāju vidū
Izvērtēt ēdienkartes vienoto stilu, piemēram, kafejnīcai „Veranda” būtu nepieciešams visu akcentu likt uz krievu nacionālo virtuvi. Turpretī bāram „Alus krodziņš” būtu jāpārdomā latviskotas ēdienkartes ieviešana.
2. Uzņēmumu piedāvājumam jāatbilst, patērētāju pieprasījumam, tāpēc uzņēmumos nepieciešams izvērtēt patērētāju viedokli un ja tas saskan ar uzņēmuma darbības būtību, tad nepieciešams mainīt vai pilnveidot ēdienkartē piedāvāto sortimentu. Piemētam, sporta bārā „Vienos vārtos” nepieciešams paplašināt ēdienkartē piedāvāto sortimentu, jo kā liecina pētījumi tad daļa respondentu nav apmierināti ar piedāvājumu.
3. Jūrmalā liela daļa tūristu vēlas izbaudīt Latvijai raksturīgus produktus un ēdienus, tādēļ būtiski patērētājiem piedāvāt produktus, kas sezonas laikā ir pieejami. Nepieciešams izveidot daudz tipiskākas vasaras ēdienkartes, kurās būtu iekļauti vairāk vasarā nepieciešamie produkti – gan svaigi dārzeņi, gan augļi, gan viegli piena produkti, kas ēdienkartēs praktiski nav pieejami.
4. Apkalpojošajam personālam „Vienos vārtos” un arī „Alus krodziņā” nepieciešams ievērot pamatprincipus viesu apkalpošanā, kā pieklājība, atsaucība, sapratne un māka komunicēt, kā arī citi pamatprincipi.
5. Uzņēmumiem jāizvērtē personāla spēja darboties viesu apkalpošanā, jo ne visi cilvēki ir piemēroti saskarsmē ar klientiem. Piemēram, kautrīgi, nekomunikabli, viegli aizkaitināmi cilvēki nav piemēroti darbā ar klientu apkalpošanu.
6.Apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai nepieciešams uzlabot personāla profesionālo līmeni apmeklējot speciālus kursus, lai apgūtu nepieciešamās zināšanas, kā arī uzlabotu iemaņas saskarsmē ar patērētāju.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация