Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
  • Eiropas kopienas preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu. Agrākas komerctiesības un negodprātīgs nolūks

     

    Дипломная50 Право

21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:150140
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  EK preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu    5
1.1.  Eiropas Kopienas preču zīmes atzīšanas par spēkā neesošu būtība un pamati    7
  A. Būtība    7
  B. Pamati    7
1.2.  Eiropas Kopienas preču zīmes atzīšanas par spēkā neesošu lietu izskatīšana    10
  A. Pieteikuma par preču zīmes atzīšanu par spēkā neesošu izskatīšana administratīvā kārtā    10
  B. Preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu Eiropas Kopienas preču zīmju lietās kompetentās nacionālās tiesās    14
2.  Agrākas komerctiesības un negodprātīgs nolūks    18
2.1.  Agrākas komerctiesības    18
  A. Jēdziens un saturs    18
  B. Veidi    22
  C. Nacionālā likumdošana un precedenta tiesības    28
2.2.  Negodprātīgs nolūks    38
  A. Jēdziens    38
  B. Precedenta tiesības    43
  Annotation (ENG)    52
  Izmantotie avoti    54
Фрагмент работы

1. EK preču zīmes atzīšana par spēkā neesošu
Apskatot preču zīmi vispārīgi, tā jāvērtē kontekstā ar Intelektuālā
īpašuma tiesībām. Intelektuālā īpašuma tiesības ir tāds tiesību
institūts, kas regulē cilvēka garīgās piepūles rezultātā radušos
nemateriālās vērtības. Vēsturiski Intelektuālā īpašuma tiesības iedala
divās objektu grupās – autortiesību objekti – literārie, mākslas,
zinātniskie u.c. darbi, kā arī rūpnieciskā īpašuma objekti – izgudrojumi,
dizainparaugi, firmas nosaukumi, komercapzīmējumi. Preču zīmes ir
pieskaitāmas pie pēdējiem. Jāpiebilst, ka kaut arī savā darbā izmantoju
apzīmējumu „Preču zīme”, šī darba kontekstā ir domāta „Preču un
pakalpojumu zīme”. Preču zīmes definīcijā ir teikts: Preču zīme ir
jebkurš apzīmējums (burti vārdi, cipari, attēls, zīmējums, grafisks
simbols, krāsu salikums, kā arī preces vai tā iesaiņojuma forma, minēto
elementu kombinācijas un tamlīdzīgi grafiski attēlojami apzīmējumi),
kuru lieto, lai kāda uzņēmuma preces vai pakalpojumus atšķirtu no citu
uzņēmumu precēm vai pakalpojumiem1.
Šobrīd tiek pielietotas trīs preču zīmju reģistrācijas sistēmas:
Starptautiskā, Nacionālā un Eiropas Kopienas. Nacionālā preču zīmju
reģistrācijas sistēma ļauj personai aizsargāt savu preču zīmi konkrētā
valstī. Saskaņā ar tiesību uz preču zīmi teritoriālo principu preču zīmei
piešķirtā aizsardzība attiecas tikai uz valsti, kurā tā ir reģistrēta. Citās
valstīs šī vai tai ļoti līdzīga zīme nebauda tiesisko aizsardzību un var
tikt brīvi izmantota. Lai izvairītos no nepieciešamības iesniegt preču
zīmju reģistrācijas pieteikumus katrā nacionālajā vai reģionālajā preču
zīmju reģistrācijas iestādē, Pasaules Intelektuālā Īpašuma Organizācija
(World Intellectual Property Organisation – WIPO (http://www.wipo.int/)
izpilda starptautiskās preču zīmju reģistrācijas sistēmas
administratīvās funkcijas.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −28,40 €
Комплект работ Nr. 1147066
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация