Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:805376
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 95 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Sabiedrisko raidorganizāciju specifika un to loma ES audiovizuālās politikas kontekstā    7
  Sabiedriskās apraides specifika, galvenie uzdevumi un raksturojums    7
  Sabiedriskās apraides jēdziens un darbības principi    7
  Sabiedriskā apraide kā sabiedrisks pakalpojums, apraides tirgus trūkumi    14
  Sabiedriskās apraides attīstība un audiovizuālā politika Eiropā    16
  Eiropas Savienības audiovizuālā politika    19
  Sabiedrisko raidorganizāciju loma informācijas sabiedrības veidošanā    24
  Digitālās apraides būtība, būtiskākie ieguvumi un tirgus faktoru raksturojums    28
  Digitālās apraides būtība un apraides veidu īss raksturojums    28
  Būtiskākie ieguvumi ieviešot digitālo apraidi    33
  Apraides tirgus faktoru raksturojums    37
  Pieprasījuma un piedāvājuma faktori    37
  Interneta ietekme uz radio un televīziju    40
  Apraides tirgus analīze atsevišķās Eiropas raidorganizāciju savienības dalībvalstīs    44
  Eiropas raidorganizāciju savienības nostāja apraides tehnoloģiju izvēlē    44
  Vispārējā situācija Eiropas digitālās apraides tirgū    46
  DTT developments in Europe / www.digitag.org/WebLetters/2006/External-March2006.html / 09.04.2006.    47
  Apraides tirgus valstīs ar dominējošu virszemes apraides īpatsvaru    51
  Lielbritānija    51
  Spānija    54
  Itālija    56
  Francija    59
  Apraides tirgus valstīs ar dominējošām ne-virszemes apraides tehnoloģijām    61
  Vācija    61
  Zviedrija    63
  Inārs Jēkabsons/ Zviedrijā - trīs gadus pēc Česteras / žurnāls Sakaru Pasaule, 1(17) 2000.    64
  Somija    65
  Norvēģija    66
  Baltijas valstis    67
  Latvijas sabiedrisko raidorganizāciju raksturojums un problēmas. Digitālās apraides politika un tirgus Latvijā.    68
  Latvijas sabiedrisko raidorganizāciju raksturojums un pastāvošās problēmas    69
  Digitālās apraides ieviešanas politika Latvijā    74
  Analogās apraides turpmākās attīstības ierobežojošie faktori Latvijā    76
  Jānis Holšteins, Latvijas Televīzijas stratēģija un taktiskie soļi / http://www.ltv.lv/lat/medijiem/aktualitates/4393/ 10.04.2006.    79
  Latvijas apraides tirgus raksturojums    80
  Latvijas Sabiedrisko raidorganizāciju attīstības perspektīvas digitālās apraides laikmetā    86
  Sabiedrisko raidorganizāciju darbības modeļu izmaiņas digitālās apraides laikmetā    86
  Sabiedriskās raidorganizācijus darbības modeļu raksturojums    88
  Latvijas sabiedrisko raidorganizāciju iespējamie darbības modeļi nākotnē    93
  Jānis Holšteins, Latvijas Televīzijas stratēģija un taktiskie soļi / http://www.ltv.lv/lat/medijiem/aktualitates/4393/ 10.04.2006.    98
  Secinājumi un priekšlikumi    99
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    105
  Anotācijas    111
Фрагмент работы

Maģistra darba tēmas izvēle saistīta ar pēdējos gados vērojamām tehnoloģiskajām izmaiņām apraides tirgū un šo apraides tehnoloģiju ietekmi uz sabiedrisko raidorganziāciju turpmākās darbības perspektīvām. Pēdējo gadu tendences Eiropas un pasaules apraides tirgū liek arvien vairāk uzmanības pievērst šiem jautājumiem arī Latvijā. Tikai adaptējoties jaunajām apraides tirgus tendencēm un saglabājot auditoriju ir iespējams arī turpmāk sasniegt sabiedriskajām raidorganziācijām izvirzītos mērķus.
Ja līdz šim kā galvenais izplatīšanas veids bija ētera jeb virszemes tīkls, tad mūsdienās šāda ierobežojuma vairs nav. Tas nozīmē arī valsts, kā frekvenču spektra īpašnieka regulējošās lomas samazināšanos apraides tirgū. Tas ietver sevī auditorijas dalīšanos jeb fragmentāciju nelielos segmentos. Tādejādi, sabiedriskajām raidorganziācijām aktuāls kļūst jautājums, kā nodrošināt savu uzdevumi izpildi - veicināt sabiedrības locekļu brīvu un galvenais, informētu viedokļa veidošanos. Jaunās tendences mediju pasaulē ir izvēles paplašināšanās un izplatīšanas izmaksu krišanās, vai šādā situācijā apraides tirgus spēs piedāvāt informācijas pakalpojumus, kuru sabiedrībai ir tiesības saņemt?
Visus šos jautājumus var pārfrāzēt vienā jautājumā: kādas ir sabiedrisko raidorganizāciju problēmas un nākotnes perspektīvas digitālās apraides laikmetā?
Autors izvirza šādu hipotēzi: „Latvijas sabiedriskajām raidorganizācijām ir nepieciešams paplašināts darbības modelis, kas ļautu digitālās apraides laikmetā saglabāt savu lomu visaptverošu un visām sabiedrības grupām pieejamu informācijas pakalpojumu sniegšanā”. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1242846
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация