-
Ekoloģiskais mārketings Latvijā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 6 | |
1. | ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA – MONOGRĀFISKS APRAKSTS PAR EKOLOĢIJU | 7 |
1.1. | EKOLOĢISKĀS PROBLĒMAS GLOBĀLĀ SKATĪJUMĀ | 7 |
1.1.1. | Piesārņojuma samazināšana | 8 |
1.1.2. | Atkritumu apsaimniekošana | 11 |
1.1.3. | Ķīmisko vielu un produktu apsaimniekošana | 13 |
1.1.4. | Globālo klimata pārmaiņu novēršana | 13 |
1.1.5. | Latvijas ilgtspējīga attīstība | 15 |
1.1.6. | Ozona slāņa aizsardzība | 16 |
1.1.7. | Kodoldrošība un aizsardzība pret radiāciju | 17 |
1.1.8. | Ūdens aizsardzība | 18 |
1.1.9. | Aizsardzība pret troksni | 20 |
1.1.10. | Cita veida piesārņojuma samazināšana | 21 |
1.2. | VALDĪBAS LOMA EKOLOĢISKO PROBLĒMU RISINĀŠANĀ | 23 |
2.1. | TĪRĀKĀS RAŽOŠANAS IEGUVUMI | 35 |
Sektora ienesīguma izredzes | 50 | |
2. | KONSTRUKTĪVĀ DAĻA – EKOLOĢISKAIS MĀRKETINGS VENTSPILS PILSĒTĀ | 53 |
2.1. | VIDES POLITIKAS PLĀNS | 53 |
3.3. | EKOLOĢISKO PROBLĒMU RISINĀŠANA AR MĀRKETINGA PALĪDZĪBU | 56 |
3.4. | EKOLOĢIJA – VIENS NO KOMERCUZŅĒMUMU DARBĪBAS VIRZIENIEM | 59 |
SECINĀJUMI | 72 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 73 | |
ANOTĀCIJA | 74 |
Ekoloģija tiešā tulkojumā no grieķu valodas (oikos māja, dzimtene + logos jēdziens, mācība) nozīmē – bioloģijas nozare, kas pētī dzīvnieku vai augu attiecības ar apkārtējo vidi, un atbilstoši tam tā iedalāma dzīvnieku un augu ekoloģijā (18,161). Ekoloģijas pirmsākumi meklējami jau sengrieķu un romiešu filozofu darbos (Hipokrata, Aristoteļa u.c.).
Kā dabaszinātņu nozare par dzīvo organismu un vides attiecībām, ekoloģija radās 19.gs. 60.gados. Šādā skatījumā ekoloģiju kā terminu 1866.gadā ieviesa vācu biologs Ernests Hekels. Pētot augu un dzīvnieku dzīves un izplatību uz planētas, svarīgus atzinumus par dabas vides ietekmi uz dzīvniekiem un augiem 18.gs. un 19.gs. izdarīja K.Linnejs (Zviedrija), A.Humbolts (Vācija), Č.Darvins (Lielbritānija), līdz ar to dodot nozīmīgu ieguldījumu ekoloģijas kā dabaszinātņu nozares izveidošanā. 20.gs. ievērojamus pētījumus ekoloģijā veica krievu zinātnieks N.Vernadskis. Viņš īpaši akcentēja dabas bagātību saprātīgas izmantošanas nepieciešamību, lai saglābtu kvalitatīvu dabas vidi apstākļos, kad pieaug dabas resursu saimnieciskā izmantošana (18).
Ekoloģija ir kompleksa zinātne par dzīvo organismu savstarpējām attiecībām un viņu attiecībām ar dzīvesvietu, un mūsdienās ekoloģijas jēdziens ir skaidrojams daudz plašāk.
1.1. EKOLOĢISKĀS PROBLĒMAS GLOBĀLĀ SKATĪJUMĀ
Visā pasaulē ekoloģijā pastāv globālas problēmas, kuras atšķiras katrā valstī ar zināmu specifiku, kas saistīta ar klimatu, ģeogrāfisko stāvokli, dabas zonām, rūpniecisko un lauksaimniecisko darbību un citiem, konkrētai valstij raksturīgiem nosacījumiem. Atkarībā no šīm specifiskajām iezīmēm katra valsts izstrādā savu vides aizsardzības politiku.
Latvijas vides aizsardzības politikā galvenās prioritātes ir noteiktas:
1) piesārņojuma samazināšanai;
2) atkritumu apsaimniekošanai;
3) ķīmisko vielu un produktu apsaimniekošanai;
4) globālo klimata pārmaiņu novēršanai;
5) Latvijas ilgtspējīgai attīstībai;
6) ozona slāņa aizsardzībai;
7) kodoldrošībai un aizsardzībai pret radiāciju;
8) ūdens aizsardzībai;
9) aizsardzībai pret troksni.
…
Bakalaura darbā atspoguļotas ekoloģiskās problēmas globālā skatījumā pasaules un Latvijas mērogā. Izvērtēta valdības loma ekoloģisko problēmu risināšanā Latvijā. Analizēts ekoloģiskais mārketings Latvijā. Izpētīta ekoloģiskā mārketinga pasākumu veikšana Ventspils pilsētā.
- Ekoloģiskais mārketings Latvijā
- Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā
- Mārketings
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas ārējā tirdzniecība ar Eiropas Savienību
Дипломная для университета53
Оцененный! -
Treileru tirgus un tā tendences Latvijā, jaunas komercdarbības uzsākšana
Дипломная для университета94
Оцененный! -
Pievienotās vērtības nodoklis Latvijā un Eiropas Savienības dalībvalstīs, tā uzskaites īpatnības Latvijas uzņēmumu grāmatvedībā
Дипломная для университета55
Оцененный! -
Pievienotās vērtības nodokļa attīstība Latvijā
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Kompānijas "TELE2" attīstības perspektīvas telekomunikāciju tirgū Latvijā
Дипломная для университета85
Оцененный!