Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:119628
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Fiskālās politikas raksturojums    6
2.  Valsts budžets un budžeta sistēma    14
2.1.  Valsts budžeta sistēmas vispārīgs raksturojums    14
2.2.  Pašvaldību budžetu vispārīgs raksturojums    18
2.3.  Nodokļi Latvijā    19
3.  Valsts budžeta un pašvaldību budžetu fiskālais apskats un analīze    30
  Latvijas budžeta sistēma ir unitāra tipa sistēma - darbojas 2 līmeņu budžeti    30
  augstākie (valsts) budžeti    30
  vietējie (pašvaldību) budžeti    30
  Katra līmeņa budžeti nodrošina attiecīgo varas līmeņu funkciju veikšanu. Pamatā var izdalīt 5 pamatfunkcijas, kuras veic LR budžeta sistēma    30
  Nacionālā ienākuma pārdale    30
  Ekonomikas regulēšana    30
  Tautsaimniecības stimulēšana    30
  Sociālo programmu finansēšana    30
  Decentralizēto naudas fondu kustības procesa kontrole    30
  Saskaņā ar Likumu Latvijā ir valsts pamatbudžets, pašvaldību pamatbudžeti un speciālie budžeti un fondi    30
  Pamatbudžeti ir budžetu sistēmas galvenā daļa. To specifika ir plašs ieņēmumu spektrs– pamatbudžetā ienāk dažādi nodokļi, kā arī daudzi nenodokļu maksājumi, taču tiem ir arī dažādi izdevumi. No pamat-budžetiem finansē visas pastāvīgās valsts un pašvaldību programmas, kā arī tekošos izdevumus    30
  Speciālo budžetu un fondu ieņēmumi ir viens vai daži, kuri tiek īpaši piesaistīti šiem budžetiem (ar likumu). Visi līdzekļi tiek novirzīti konkrētiem mērķiem, piem. ceļu atjaunošanai, ekoloģiskiem uzdevumiem, veselības aprūpei u.t.t.    30
3.1.  Valsts konsolidētais budžets    30
3.1.1.  Valsts pamatbudžets    31
3.1.2.  Valsts speciālais budžets    36
3.2.  Latvijas valsts parāds    37
4.  Latvijas Republikas finansu sistēmas ietekmējošie faktori    42
4.1.  Budžeta deficīta ietekmējošie faktori un sekas    42
4.2.  Finansu sistēmas attīstības perspektīvas    44
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Literatūra    56
Фрагмент работы

Risināmie uzdevumi šī mērķa sasniegšanai:
speciālajā literatūrā izpētīt Latvijas Republikas finansu sistēmas attīstības perspektīvas;
analizēt un izvērtēt Latvijas Republikas valsts budžetu, lai tas būtu sabalansēts atbilstoši starp ieņēmumiem un izdevumiem;
analizēt valsts budžeta un pašvaldību budžetu fiskālo apskatu un struktūru;
uz analīzes pamata izstrādāt priekšlikumus Latvijas Republikas finansu sistēmas pilnveidošanai.
Kursa darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā īsumā tiek apskatīta pašreizējais Latvijas Republikas fiskālās politikas stāvoklis. Otrajā nodaļā tiek apskatīta valsts budžeta un pašvaldību budžetu sistēmas vispārīgs raksturojums, kas palīdz tālāk analizēt valsts konsolidēto budžetu. Trešajā nodaļā izanalizēts valsts pamatbudžets, speciālais budžets, valsts parāda dinamika un pašvaldību finanšu resursu nozīme un sastāvs, kā arī dots pamatojums šo budžetu ieņēmumu un izdevumu nozīmei finansu sistēmā. Ceturtajā – izpētīti budžeta deficītu ietekmējoši faktori un Latvijas Republikas finansu sistēmas attīstības perspektīvas, lai sasniegtu stabilu un ilgtspējīgu finansu sistēmu valstī.
Kursa darbā lietotas ekonomiskās, salīdzināšanas, statistiskās analīzes un ekonomiski matemātiskās metodes.
Darba pētījuma periods ir no 1998.gada līdz 2010.gada budžeta izstrādes brīdim, jo sākot no 1998.gada Latvijas Republikas finansu sistēmu varēja sākt uzskatīt par stabilu elementu kopumu, kas ļauj spriest par valsts attīstību gan ekonomiskajā, gan sociālajā, gan tehnoloģiskajā aspektā. Tikai pēdējos gados var redzēt sasniegtos rezultātus, kuri rāda, ka pēc neatkarības atgūšanas ir pieliktas lielas pūles, lai izveidotu ekonomiski attīstītu valsti, kas ir izpildījusi 2004.gada maijā vienu no saviem pamatuzdevumiem – iestāties Eiropas Savienībā. Tas vien jau liek secināt, ka Latvijas Republikas valdību pūles nav bijušas veltas, bet tās ir devušas savus panākumus un rezultātus, proti, pielīdzināties un pietuvoties attīstīto valstu līmenim dažādās sfērās.
Darba izstrādē tiek izmantotas ekonomiskās, statistiskās un grafiskās analīzes metodes, balstoties uz ko noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un priekšlikumi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация