Nr. |
Название главы |
Стр. |
|
IEVADS |
8 |
1. |
PĒTĀMAS PROBLĒMAS PAMATOJUMS |
9 |
2. |
BREMŽU SISTĒMA |
10 |
2.1. |
Automobiļa bremžu sistēmas darbība |
10 |
2.2. |
Bremžu sistēmu veidi |
11 |
3. |
BREMZĒŠANAS PROCESS |
13 |
3.1. |
Spēki starp riepu un ceļu |
13 |
3.2. |
Bremzēšanas ceļa garums |
14 |
3.3. |
Saķeres koeficients |
15 |
3.4. |
Automobīļa nobremzēšanas laiks |
15 |
4. |
BREMŽU PĀRVADU TIPI |
17 |
4.1. |
Mehāniskais bremžu pārvads |
17 |
4.2. |
Bremžu hidropārvads |
18 |
4.3. |
Hidropārvadu iedalījums |
20 |
5. |
BREMŽU SISTĒMA AR HIDRAULISKO BEZPASTIPRINĀTĀJA PĀRVADU |
21 |
5.2. |
Galvenais bremžu cilindrs |
21 |
5.3. |
Bremzēšana |
21 |
5.4. |
Atbremzēšana |
22 |
5.5. |
Pārplūde un kompensācija |
22 |
5.6. |
Darba cilindrs |
22 |
6. |
HIDRAULISKĀ BREMŽU IEKĀRTA AR PASTIPRINĀTĀJU |
24 |
6.1. |
Hidrovakuma pastiprinātājs |
24 |
6.2. |
Bremzēšana |
24 |
6.3. |
Sekotājdarbība |
25 |
6.4. |
Atbremzēšana |
25 |
7. |
HIDRAULISKĀ BREMŽU IEKĀRTA AR DIVKONTŪRU PĀRVADU |
26 |
7.1. |
Tandēma tipa galvenais bremžu cilindrs |
26 |
8. |
BREMŽU IEKĀRTA AR PNEIMATISKO UN PNEIMOHIDRAULISKO PĀRVADU |
27 |
9. |
BREMŽU IEKĀRTAS KOPŠANA UN REGULĒŠANA |
28 |
9.1. |
Hidraulisko bremžu pārvada atgaisošana |
28 |
10. |
HIDRAULISKĀS BREMŽU SISTĒMAS DARBĪBAS PRINCIPS |
30 |
10.1. |
Bremžu darbības elementu funkcionalitāte |
31 |
10.1.1. |
Bremžu pedālis |
31 |
10.1.2. |
Galvenais cilindrs un šķidruma tvertne |
31 |
10.1.3. |
Vakuuma pastiprinātājs |
31 |
10.1.4. |
Cauruļvads |
32 |
10.1.5. |
Bremžu supports |
32 |
10.1.6. |
Bremžu diski ar spilventiņiem |
33 |
10.1.7. |
Spiediena regulators |
33 |
10.1.8. |
Rokas bremze jeb stāvbremze |
33 |
11. |
BREMŽU SISTĒMAS |
34 |
11.1. |
Bremžu mehānismi |
34 |
12. |
PĒTĀMĀS PROBLĒMAS RISINĀJUMS |
36 |
13. |
DARBA DROŠĪBAS NOTEIKUMI DARBĀ AR STENDU |
39 |
13.1. |
Pirmā palīdzība elektrotraumas gadījumā |
39 |
14. |
IZDEVUMU APRĒĶINS |
41 |
|
SECINĀJUMI |
43 |
|
IZMANTOTĀ LITERATŪRA |
45 |