Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:212065
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    1
  Annotation    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Hiperaktivitātes pazīmes un cēloņi    6
1.1.  Hiperaktivitātes pazīmes    9
1.2.  Hiperaktivitātes cēloņi    12
1.2.1.  Bioloģiskie cēloņi    13
1.2.2.  Psihosociālie cēloņi    14
2.  Pirmsskolas vecumposma bērnu īpatnības    15
3.  Hiperaktivitātes korekcijas iespējas    19
3.1.  Uzvedības izkopšana    19
3.2.  Impulsivitātes un pārmērīgas aktivitātes samazināšana    24
3.3.  Uzmanības izkopšana    25
3.4.  Medikamentozā ārstēšana    28
4.  Praktiskā daļa    31
4.1.  X pirmsskolas izglītības iestādes izvērtējums bērnu korekcijas iespējām    31
4.2.  Vecāku informētība par hiperaktivitāti anketu apkopojums    37
4.3.  Hiperaktīvu bērnu novērošana X pirmsskolas izglītības iestādē    50
  Secinājumi    61
  Izmantotā literatūra    63
Фрагмент работы

Bakalaura darba mērķis ir: izzināt hiperaktivitātes korekcijas iespējas X pirmsskolas izglītības iestādē.
Lai sasniegtu mērķi izvirzīju sekojošus uzdevumus:
1.analizēt literatūru par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm;
2.noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu vecumposma īpatnības;
3.apkopot rekomendējošos ietikumus par hiperaktivitātes korekcijas iespējām pirmsskolā;
4.veikt praktisku pētījumu par hiperaktivitātes iespējām X pirmsskolas izglītības iestādē.
Darbam izvirzītā hipotēze: X pirmsskolas izglītības iestāde daļēji piemērota hiperaktivitātes korekcijas iespējām.
Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām:
pirmajā daļā tiek analizēta literatūra par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm;
otrajā daļā tiek noskaidrotas pirmsskolas vecumposma īpatnības;
trešajā daļā ir apkopoti rekomendējošie ieteikumi, hiperaktivitātes korekcijas iespējām;
ceturtajā daļā tiek veikta X pirmsskolas izglītības iestādes izvērtējums, pedagogu un vecāku informētības par hiperaktivitāti aptauju apkopojums, bērnu ar hiperaktivitāti vērojums.
Rakstot darbu secinu, ka izvirzītā hipotēze apstiprinās, jo X pirmsskolas izglītības iestāde ir daļēji piemērota hiperaktivitātes korekcijas iespējām. Iestādes pedagogi ir pietiekami informēti par šo problēmu ir spējīgi saskatīt bērnos hiperaktivitātes pazīmes, atšķirt tās no pirmsskolas vecumposma īpatnību izpausmēm. Ir gatavi iesaistīties šo bērnu korekcijā. Arī vecāki ir pretimnākoši un labprāt vēlās sadarboties ar iestādes darbiniekiem, lai noritētu veiksmīga korekcija. Diemžēl iestāde nespēj nodrošināt speciālistu klātbūtni šiem bērniem, kā arī nav iespējama bērnu skaitu samazināšana pirmsskolas grupās, tādēļ korekcija iespējama tikai daļēji.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация