Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

СкидкаВыгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
2,41 (17%)
Со скидкой*:
11,79
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:200505
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 40 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2009.g. - 2010.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA    4
1.1.  Iekšējās komunikācijas veidi, virzieni un kanāli    7
1.1.1.  Formālā un neformālā iekšējā komunikācija    8
1.1.2.  Vertikālā un horizontālā komunikācija    9
1.1.3.  Personiskā, rakstiskā un elektroniskā iekšējā komunikācija    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas vadība uzņēmumā    13
1.3.  Iekšējā komunikācija pārmaiņu laikos    19
1.4.  Iekšējās komunikācijas tendences    22
2.  UZŅĒMUMA TĒLS UN TĀ VEIDOŠANA    25
2.1.  Uzņēmuma tēlu veidojošie atribūti    27
2.2.  Uzņēmuma tēla apdraudējumi    28
3.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA KĀ UZŅĒMUMA TĒLU VEIDOJOŠS ELEMENTS    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    35
Фрагмент работы

Vārds „komunikācija” ir cēlies no latīņu valodas „communis”, kas nozīmē kopīgs [28]. Komunikācija ir neatņemama jebkura cilvēka ikdienas sastāvdaļa, kas ļauj mums nodot informāciju un to saņemt. Literatūrā minētas vairākas iekšējās komunikācijas definīcijas, taču pēc autores domām, tās precīzi neraksturo iekšējās komunikācijas būtību. Līdz ar to, autore, balstoties uz portāla „Letonika” termina „komunikācija” skaidrojumu [33], izveido savu iekšējās komunikācijas definīciju - iekšējā komunikācija norit starp organizācijas pārstāvjiem un ir divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem. Uzņēmums un darbinieki ne tikai apmainās ar informāciju, bet arī cenšas viens otru saprast un veidot otra uztveri, domas un nodomus [5., 14].
Komunikācija ir atvērts process, „tā norisinās savā vidē - konkrētā psiholoģiskā un sociālā struktūrā. Tikai apzinoties šo kontekstu, iespējams saprast un nosūtīt informāciju. Paralēli komunikatīvajai videi, nozīmīga ir arī ziņas nosūtītāja sociālā loma (misija), psiholoģiskās pozīcijas prestižs (autoritāte)” [10., 127]. Komunikācijas procesā (sk. 1.1.att.) nozīmīga loma ir ne tikai izvēlētajam kanālam, bet arī tam, kā informācija tiek kodēta un dekodēta. Tajā pašā laikā ne mazāk svarīga ir informācijas uztveršana un interpretācija. Informācijas saņēmējam ir jābūt ne tikai labam ziņas uztvērējam, bet viņam ir jābūt arī labam klausītājam. Klausīšanās ir komunikācijas pamats, jo starp biznesa struktūrām tā vairāk balstās uz mutisko nekā uz rakstisko saziņu, pie tam izteikto vārdu iedarbīgums galvenokārt ir atkarīgs nevis no tā, kā cilvēki izsakās, bet no tā kā viņi klausās [19., 8]. Pamela Mountere uzsver, ka klausīšanās ir 50% no komunikācijas [13., 89.].…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация