Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:133061
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  SPORTA SKOLOTĀJA DARBĪBU REGLAMENTĒJOŠO DOKUMENTU SATURA RAKSTUROJUMS UN LIETOŠANA PEDAGOĢISKAJĀ PROCESĀ    6
1.1.  Tiesību akti sporta izglītībā. Pētījumi par tiesību aktu īstenošanu skolā    6
1.1.1.  Izglītības likums    7
1.1.2.  Profesionālās izglītības likums    7
1.1.3.  MK 1338, 2009.24.Nr.84. Kārtība, kādā nodrošināma izglītojamo drošība izglītības iestādēs un to organizētajos pasākumos    8
1.1.4.  Bērnu tiesību aizsardzības likums    9
1.1.5.  Bērnu nometņu organizēšanas un darbības kārtība    10
1.3.  Prakses bāzes izglītības programmas raksturojums, teorētiskais pamatojums    10
1.4.  Higiēnas prasības sporta nodarbības vietās(balstīts uz normatīvajiem aktiem, norādīt konkrēti) raksturojums    11
1.5.  Drošības noteikumi skolā un sporta nodarbībās (balstīts uz normatīvajiem aktiem, norādīt konkrēti) raksturojums    12
1.5.1.  Drošības noteikumi skolā    12
1.5.2.  Raksturojums    12
1.6.  Materiālās bāzes raksturojums, analizēt atbilstoši standarta prasību izpildei priekšmetā „Sports”. Dot standarta teorētisko pamatojumu un attēlot pamatizglītības standartu vizuālā formā    14
1.6.1.  Materiālās bāzes raksturojums    14
1.6.2.  Standarta teorētiskais pamatojums    16
1.7.  Sporta skolotājam nepieciešamās dokumentācijas shēma, raksturot to un izveidot ieteicamās literatūras sarakstu    18
1.7.1.  Sporta skolotājam nepieciešamās dokumentācijas shēma    18
1.7.3.  Ieteicamās literatūras saraksts    19
2.  VESELĪBAS NOSTIPRINOŠA UN RADOŠA SPORTA STUNDA    21
2.1.  Veselību nostiprinoša pasākuma scenārijs (iekļaujot teorētisko un praktisku darbību). Pasākuma norises apraksts ar skolēna vērtējumu un klases audzinātāja vērtējumu (skolēna vērtējuma lapas ievietot pielikumā)    21
2.2.  Radoša sporta stunda. Uzrakstīt radošas sporta stundas plānu, brīvi izvēlētā formātā. Radošā sporta stunda jānovada un diplomdarbā jāievieto sporta skolotāja izvērtējums    25
3.  ZINĀŠANAU, PRASMJU, ATTIEKSMES UN ATTĪSTĪBAS DINAMIKAS VĒRTĒŠANAS SATURS FORMATĪVĀS, SUMMATĪVĀS VĒRTĒŠANAS PIEMĒRS    27
3.1.  Zināšanas    27
3.2.  Prasmes    28
3.3.  Attieksme    29
3.4.  Attīstības dinamika    29
4.  MĀCĪBU UN AUDZINĀŠANAS DARBS – POZITĪVAS, PĀRMAIŅĀM ATVĒRTAS VIDES VEIDOŠANA    31
4.1.  Audzināšanas programmas un klases audzināšanas darba plāna satura raksturojums un tā teorētiskais pamatojums (sadarbība ar klases audzinātāju)    31
4.2.  Pētījums par skolēniem atvērtu draudzīgu vides veidošanu ar teorētisko pamatojumu    33
4.3.  Uzrakstīt fizisko aktivitāšu recepti vienai nedēļai, vienam zēnam, vienai meitenei no klases    34
5.  MĀCĪBU UN AUDZINĀŠANAS PROCESA NODROŠINĀŠANA AR SPORTA LĪDZEKĻIEM INTEREŠU IZGLĪTĪBĀ    38
5.1.  Ārpus stundu nodarbības skolā (balstīts uz normatīvajiem aktiem, norādīt konkrēti) raksturojums    38
5.2.  Vienas ārpusstundu nodarbības apraksts ar izvērtējumu (izņemot sporta nodarbību)    40
  PAŠNOVĒRTĒJUMS    41
  Annotation    42
  PIELIKUMI    43
Фрагмент работы

1.5.2. Raksturojums
Tāpat kā ar skolas iekšējās kārtības noteikumiem skolēnus iepazīstina skolotājs, tāpat arī ar sporta zāles iekšējiem kārtības noteikumiem iepazīstina sporta skolotājs. Tas parasti notiek pirmajā sporta stundā. Pa lielam jau, protams, ka drošība tiek ievērota un skolēnu dzīvība tīšuprāt netiek apdraudēta, bet, domāju, ka skolotājiem šo drošības noteikumu ievērošanai būtu jāpievērš lielāka uzmanība, vairāk par to jārunā
ar skolēniem, kopā jāapspriež sekas kādas būtu, ja netiktu ievēroti šie noteikumi, protams, iesaistīt arī vajadzētu pārējos skolotājus un arī vecākus, lai skolēniem tiešām rastos izpratne par šiem noteikumiem, kāpēc viņi ir vajadzīgi un kādas sekas var būt, ja tos neievēro.
Punkts 2.1. man liek šaubīties, vai tiešām tikai zālē var atrasties sporta apavos un sporta tērpos, jo nedomāju, ka skolēni, kas nesporto velk sporta tērpu un citus apavus, lai varētu iet sēdēt malā. Kā arī punkts 2.2. Pats, esot šajā zālē, pamanīju, ka starpbrīžos jau vecāku klašu skolēni atrodas sporta zālē. Protams, sporta skolotājs ieraugot to skolēnus dzina ārā, jo viņi nebija piemērotā apģērbā. Bet es, domāju, ka skolēni var atrasties sporta zālē starpbrīdī, ja viņiem šī stunda būs sports. Protams, tikai tad, ja viņi būs pārģērbušies attiecīgajā apģērbā. Un, kā arī vajadzētu nozīmēt skolas dežurantu, kas pieskata starpbrīdī skolēnus, kamēr viņi ir sporta zālē, jo tas taču ir lieliski, ka skolēni paši jau ātrāk grib darboties ar kādām aktivitātēm pirms stundas.
Kā arī es uzskatu, ka punktam 2.3.netiek sekots līdzi tik uzmanīgi, jo nevar izsekot kādi un cik apavi skolēnam ir. To vienīgi varētu izsekot tad, ja skola katram skolēnam būtu iegādājusies atsevišķus sporta apavus, priekš, sporta nodarbības, kurus var izmantot tikai sporta zālē. Tad arī atrisinātos jautājums par to, ka nevingrotāji nevelk maiņas apavus, šie speciālie apavi stāvētu skolā un tos varētu uzvilkt, lai ieietu sporta zālē. Protams, to neļauj finansiālie apstākļi valstī.
Kā arī, domāju, ka punktam 2.7. netiek sekots līdzi, jo skolotāji nevar izsekot vai visi skolēni neatstāj kādu svarīgu mantu ģērbtuvē, protams, skolotāji var atgādināt un ieteikt, lai skolēni paņem visas svarīgās mantas no ģērbtuves. Bet nedomāju, ka skolotājs var aizliegt atstāt mantas ģērbtuvē, tā tomēr ir skolēna paša izvēle.
Manuprāt, punkts 4.1.nav īsti pareizs un konkretizēts, jo skolotājs nedrīkst izdzīt skolēnu ārā no zāles, no tā var rasties vēl lielākas problēmas. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация