Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
2,27 (16%)
Со скидкой*:
11,93
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:877707
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2008.g. - 2009.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma psihosociālais raksturojums    17
1.1.  Jauniešu vecumposma attīstības raksturojums    17
1.2.  Jauniešu sociālo vajadzību raksturojums    19
2.  Sociālā pedagoga profesionālās darbības saturs ar jauniešiem brīvā laika organizēšanā    22
2.1.  Sociālpedagoģiskās darbības raksturojums    22
2.2.  Brīvā laika pedagoģija un animācija tās kontekstā    27
2.3.  Animācijas būtības un animācijas metožu raksturojums    29
2.4.  Sociālā pedagoga profesionālās darbības specifika jauniešu brīvā laika pavadīšanas organizēšanā    34
3.  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespējas jauniešu centros Latvijā    37
4.  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespēju Lizuma pagastā analīze    40
4.1.  Lizuma vidusskolas jauniešu sociālo problēmu un sociālo vajadzību analīze    40
4.2.  Lizuma vidusskolas un pašvaldības piedāvāto brīvā laika pavadīšanas iespēju analīze    50
  Nobeigums    78
  Anotācija (latviešu valodā)    83
  Annotation (angļu valodā)    84
  Teorētiskās literatūras saraksts (alfabēta secībā)    85
  Pielikumi    87
Фрагмент работы

Nobeigums
Lai sasniegtu savā darbā izvirzīto mērķi – jauniešu centra modeļa izstrādāšanu, tika veikti uzdevumi, kas deva iespēju izpētīt Lizuma pagasta jauniešu sociālās vajadzības, izvērtēt jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespējas, identificēt problēmas un meklēt tām risinājumu.
Veicot šos uzdevumus, tika pielietotas dažādas pētnieciskās metodes.
Savu pētniecisko darbu uzsāku ar literatūras avotu izpēti. Literatūras pārzināšana par pētāmo problēmu ir viens no priekšnosacījumiem pētījuma sekmīgai risināšanai.
Nolūkā iegūt literatūras avotus, apmeklēju vairākas bibliotēkas – Lizuma pagasta, Lizuma vidusskolas bibliotēku, Madonas rajona bibliotēku un SDSPA „Attīstība” bibliotēku. Lai atrastu sev interesējošas publikācijas no periodikas, izmantoju Latvijas Nacionālās bibliotēkas internetpakalpojumus. Publikācijas no žurnāla „Sociālais Darbs”” ar Lizuma pagasta bibliotēkas pakalpojumu palīdzību no Nacionālās bibliotēkas tika pārsūtītas uz manu e-pastu.
Studējot literatūras avotus, uzkrājās materiāls ar pašas pierakstiem par pētījuma aktualitāti, radās savi personīgie pieņēmumi un jautājumi. Literatūras izpētes rezultātā uzkrājās zinātniskais materiāls, kurš tika izmantots pētījuma teorētiskās bāzes veidošanai.
Plašs materiāls par jauniešu aktivitātēm jaunatnes politikas veidošanā pieejams internenetresursos, kurus izmantoju, lai gūtu priekšstatu par jaunatnes darbību.
Izmantojot statistikas datu analīzi, veidojās salīdzinoši datu kritēriji, kurus izmantoju savā pētījumā . Dati tika izmantoti no Latvijas Statistikas gadagrāmatas 2005 par Latvijas jauniešu, vecumā no 15 līdz 24 gadi, laika izlietojumu vidēji nedēļā stundās un minūtēs. No pedagoga V. Šibaleva sniegtajiem statistikas datiem darbā „Neformālā izglītība interešu centros” tika izmantota informācija par jauniešu brīvā laika izmantošanu, par apstākļiem, kas traucē tā pavadīšanu pēc saviem ieskatiem. No Centrālās statistikas pārvaldes internetresursa tika iegūti dati par notiesāto jauniešu procentuālo sastāvu 2006. un 2007. gadā pa vecuma grupām 14-17 un 18-24 gadi. Izpētot pagasta policista sniegtos statistikas datus par Nepilngadīgo lietu inspekcijas uzskaitē esošo Lizuma pagasta jauniešu skaitu, tika iegūts priekšstats par jauniešu pretlikumiskajām darbībām pagastā 2007.un 2008.gadā. Pētījuma gaitā radās nepieciešamība iepazīties ar dažādiem dokumentiem, kuros izklāstīti jaunatnes politikas virzieni valstī. Ar interneta palīdzību atradu un iepazinos ar Valsts jaunatnes politikas koncepciju, topošo Jaunatnes likumu, Valsts jaunatnes iniciatīvu centra darbību un citiem dokumentiem.
Lai gūtu priekšstatu par skolas piedāvātajiem interešu izglītības pulciņiem, par sporta zāles noslogojumu pagastā, studēju interešu izglītības pulciņu nodarbību sarakstu Lizuma vidusskolā. …

Коментарий автора
Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Lizuma pagasta jauniešu centra modelis”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/877707

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация