Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:873285
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Izziņas intereses definīcijas    5
2.  Skolēnu izziņas darbības sekmīgas pedagoģiskās vadības nosacījumi    6
2.1.  Skolēnu izziņas interešu veidošana pedagoģiskajā procesā    7
2.2.  Izziņas interešu raksturojums sākumskolā    11
2.3.  Izziņas īpatnību raksturojums    15
3.  Izziņas interešu veidošana    18
3.1.  Interešu veidošanas posmi    19
3.2.  Izziņas interešu izraisīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    23
3.3.  Bērnu attīstības krīzes dažādos vecumposmos    24
4.  Garīgās attīstības traucējumi: daži aspekti    26
4.1.  Mūsdienu garīgās attīstības traucējumu raksturojums    30
4.2.  Garīgās attīstības traucējumu līmeņi    32
4.3.  20.gadsimta lietotais populārākais garīgās attīstības pakāpju traktējums    35
4.4.  Garīgās attīstības traucējumu klīniskās formas    37
5.  Daži ieteikumi speciālajam pedagogam izziņas interešu izraisīšanā par valodu    38
5.1.  Izziņas interešu rosināšana latviešu valodas stundās    39
5.2.  Izziņas interešu rosināšana matemātikas stundās    40
5.3.  Izziņas interešu rosināšana rokdarbu, mājturības, amatu mācības stundās    42
5.4.  Izziņas intereses rosināšana ar rotaļu elementiem    44
6.  Montesori pedagoģija - izziņas rosinātāja    50
7.  Pētījums par izziņas interešu rosināšanu bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    55
7.1.  Izziņas interešu rosināšana latviešu valodas stundā    55
7.2.  Izziņas interešu rosināšana dabas zinību stundā    62
7.3.  Izziņas interešu rosināšana matemātikas stundā    64
7.4.  Anketēšana    66
7.5.  Metodes un vingrinājumi kā rosināt izziņas interesi dažādās mācību stundās    68
  Secinājumi    71
  Literatūras saraksts    73
  Anotācija    74
Фрагмент работы

Izziņas intereses sākas tūlīt pēc dzimšanas, ar bērna zīdīšanas procesu pie mātes krūts, līdz bērns iekaro pasauli ar to, ko viņš visu bāž mutē. Katrs bērns, katrs no mums piedzimst ar vēlmi kaut ko izzināt. Ar mūsu pirmo dzīves dienu sākas izziņas process, mēs sāka ar sevis un pasaules izzināšanu, kas ir mums visapkārt. Lai šis izziņas process noritētu veiksmīgāk, tas ir jāstimulē, jārosina- zīdaiņa vecumā tas ir grabulis, mantiņas, bet skolas vecumā- uzskate, rotaļa, praktiskā darbošanās u.c.
Bērniem, jo īpaši bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, ir ļoti nozīmīgi rosināt izziņas interesi, tas veicina sekmīgāku vielas apguvi un kvalitatīvāku mācību procesu. Tā kā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem ir traucēti izziņas procesi( domāšana, sajūtas, atmiņa, uztvere), ļoti svarīgi ir šo bērnu apmācīšanā pielietot dažādas izziņas intereses rosināšanas metodes un paņēmienus. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация