Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:635850
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.12.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 42 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation   
  Saturs    6
  Ievads    6
1.  Vērtīborientētas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā    8
2.  Jāņa Ezeriņa dzīves gājums un devums latviešu novelistikā    12
2.1.  Ieskats Jāņa Ezeriņa biogrāfijā un daiļradē    12
2.2.  Jāna Ezeriņa noveļu mākslinieciskā savdabība    16
2.3.  Jāņa Ezeriņa novelēs apliecinātās vērtības literatūras mācību kontekstā    20
3.  Skolotāja sagatavošanās darbam klasē    22
3.1.  Jauniešu vecumposma raksturojums    22
3.2.  Izmēģinājumā iesaistīto skolēnu raksturojums    25
3.3.  Jāņa Ezeriņa novelēm veltīto stundu mācību materiālu izstrāde un tematiskais plānojums    28
4.  Skolotājas un skolēnu sadarbība literatūras stundās    33
5.  Skolotājas un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums    46
  Secinājumi    48
  Izmantotā literatūra    49
  Pielikumi    49
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Mūsdienu jaunieši neapzinās, cik liela nozīme mūsdienu sabiedrībā ir garīgajām vērtībām, kad priekšplānā tiek izvirzītas materiālās vērtības, tāpēc izglītības procesā svarīgi aktualizēt vērtības, lai tiktu nostiprināta skolēnu vērtīborientācija.
2. Literatūra palīdz ieskatīties sevī, izprast sevi un sabiedrību, atbildēt uz daudziem sev interesējošiem jautājumiem.
3. Izvērtējot skolēnu atbilstību vecumposmam, skolotāja secināja, ka 11.klases skolēni atbilst savam vecumposmam, skolēni vēlas būt pieauguši, rast atbildes uz filozofiskiem jautājumiem, kas saistīti ar dzīvi.
4. Izcilā latviešu novelista Jāņa Ezeriņa novelēs atklājas ikdienā aizmirstas dzīves vērtības, kā dzīvot pilnvērtīgu un cilvēcisku dzīvi.
5. Skolēni labprāt iesaistās stundas darbībā, ja stundas tēma ir sasaistīta ar skolēnu dzīvi, piemēram, mana bērnība, manas mājas, tad skolotāja un skolēnu sadarbība ir veiksmīga.
6. Pedagoģiskās prakses laikā, apgūstot Jāņa Ezeriņa daiļradi, mērķtiecīgi plānojot un organizējot mācību stundas, ievērojot skolēnu vecumposma īpatnības un intereses, izmantojot dažādas mācību metodes un metodiskos paņēmienus, darba organizācijas formas, iespējams aktualizēt daiļdarbā paustās vērtības.
7. Skolotāja secināja, lai ieinteresētu skolēnus radoši un aktīvi darboties, pirms daiļdarba apguves skolēnus jāieinteresē daiļdarba sižetā, lai skolēniem rastos interese un mājās noveles tiktu izlasītas.
8. Jāņa Ezeriņa noveles - „Ar porcelāna pīpi”, „Zvanītājs”, „Mērkaķis”, „Kādas blusas stāsts”, „Iegātnīša”, „Kaprači”, „Šaha partija” - skolēniem palīdzēja saskatīt un izvērtēt tādas vērtības kā dzīvību, dzīves jēgu, mīlestību, ģimeni, tikumību, mājas, laimi, bērnību.
9. Jāņa Ezeriņa daiļrades iepazīšanas procesā teorētiskās zināšanas skolēniem palīdzēja pilnīgāk izprast noveļu māksliniecisko savdabību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация