Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Mārketinga pētījums | 9 |
1.1. | Mārketinga pētījuma mērķi | 9 |
1.2. | Mārketinga pētījumu rezultātu analīze | 11 |
1.3. | Pirmās nodaļas secinājumi | 18 |
2. | Tirgus analīze | 20 |
2.1. | Tirgus vispārejs raksturojums | 20 |
2.2. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 20 |
2.3. | Konkurentu analīze | 22 |
2.4. | SWOT analīze | 23 |
2.5. | Otrās nodaļas secinājumi | 24 |
3. | Biznesa plāna SIA „Enerģija” izstrāde | 25 |
3.1. | Misija un mērķi | 25 |
3.2. | Uzdevumi | 27 |
3.3. | Uzņēmuma vispārejais raksturojums | 28 |
3.3.1. | UZŅĒMUMA ĪSS APRAKSTS | 28 |
3.3.2. | ATRAŠANĀS VIETA | 28 |
3.4. | Pakalpojumu raksturojums | 28 |
3.4.1. | PAKALPOJUMU SORTIMENTS | 29 |
3.4.2. | PAKALPOJUMU APRAKSTS | 29 |
3.4.3. | PAKALPOJUMU KVALITĀTE, ĪPAŠĪBAS | 35 |
3.5. | Uzņēmuma vadība un personāls | 39 |
3.5.1. | PLĀNOTĀS DARBINIEKU IZMAKSAS | 41 |
3.5.2. | DARBINIEKU MOTIVĒŠANA | 42 |
3.6. | Mārketinga stratēģija | 43 |
3.6.1. | UZŅĒMUMA CENU POLITIKA | 43 |
3.6.2. | NOIETA VEICINĀŠANAS PASĀKUMI | 44 |
3.6.3. | SABIEDRĪBAS TĒLA VEIDOŠANA | 46 |
3.7. | Riski un to samazināšanas pasākumi | 47 |
3.8. | Trešās nodaļas secinājumi | 51 |
4. | Finanšu informācija | 52 |
4.1. | Ceturtās nodaļas secinājumi | 59 |
5. | Vispārējie secinājumi un priekšlikumi | 60 |
5.1. | Vispārējie secinājumi | 60 |
5.2. | Priekšlikumi | 62 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 63 | |
Pielikumi | 64 |
Bakalaura darba mērķis ir projekta izstrādāšana SIA „ Enerģija” dibināšanai un atvēršanai. Bakalaura darbā sastādīta jauna uzņēmuma dibināšanai nepieciešamā informācija, lai plānotu, prognozētu un darītu redzamu darba autoram un potenciālajiem kreditoriem dibināmā uzņēmuma darbību, funkcionēšanu un spēju eksistēt tā darbības tirgū. Darbā tiek atspoguļots Sabiedrības nosprausto mērķu īstenošana. Sabiedrība nodarbojas ar sporta, atpūtas un relaksācijas pakalpojumu sniegšanu ar mērķi veikt veiksmīgu uzņēmējdarbību un sniegt labumu kā klientiem, tā arī Sabiedrības dibinātājiem.
Bakalaura ietvaros pētīta un analizēta patērētāju uzvedība sporta klubu piedāvāto pakalpojumu tirgū un uz analīzes pamata, ņemot vērā pakalpojuma novērtēšanas specifiku ir izstrādāts patērētāju pakalpojumu izvēles kritēriju ranžējums.
Darba ietvaros tiek veikta arī aptauja ar mērķi noskaidrot, kas nosaka cilvēka izvēli par sporta kluba pakalpojumu sniegšanas vietu, kā arī to, kā cilvēkos veidojas priekšstats par pakalpojumu kvalitāti un kas patērētāja uztverē ir kvalitatīvs sporta kluba pakalpojums.
Pētījuma objekts ir sporta un atpūtas centrs „Koknesis” un sporta klubs „Koknese”.…
Bakalaura darba mērķis ir projekta izstrādāšana SIA „ Enerģija” dibināšanai un atvēršanai. Bakalaura darbā sastādīta jauna uzņēmuma dibināšanai nepieciešamā informācija, lai plānotu, prognozētu un darītu redzamu darba autoram un potenciālajiem kreditoriem dibināmā uzņēmuma darbību, funkcionēšanu un spēju eksistēt tā darbības tirgū. Darbā tiek atspoguļots Sabiedrības nosprausto mērķu īstenošana. Sabiedrība nodarbojas ar sporta, atpūtas un relaksācijas pakalpojumu sniegšanu ar mērķi veikt veiksmīgu uzņēmējdarbību un sniegt labumu kā klientiem, tā arī Sabiedrības dibinātājiem. Bakalaura ietvaros pētīta un analizēta patērētāju uzvedība sporta klubu piedāvāto pakalpojumu tirgū un uz analīzes pamata, ņemot vērā pakalpojuma novērtēšanas specifiku ir izstrādāts patērētāju pakalpojumu izvēles kritēriju ranžējums. Darba ietvaros tiek veikta arī aptauja ar mērķi noskaidrot, kas nosaka cilvēka izvēli par sporta kluba pakalpojumu sniegšanas vietu, kā arī to, kā cilvēkos veidojas priekšstats par pakalpojumu kvalitāti un kas patērētāja uztverē ir kvalitatīvs sporta kluba pakalpojums. Pētījuma objekts ir sporta un atpūtas centrs „Koknesis” un sporta klubs „Koknese” Darba izstrādē papildus vispārējai un speciālai literatūrai ir izmantojusi periodisko un statistisko literatūru, kā arī intervijas. Bakalaura darba saturs izklāstīts 65 lappusēs, kur izvietotas arī 19. tabulas un 7 zīmējumi un pievienots 1. pielikums. Darba izstrādē izmantoti 21. literatūras avots.
- Jauna sporta kluba "Enerģija" izveides projekts
-
Mobilo sakaru attīstība Latvijā ar ārvalstu kapitāla līdzdalību
Дипломная52 Бизнес, Коммуникации, транспорт, связь, Финансы, кредит
- Uzņēmuma attīstības projekts
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Ražošanas procesa pilnveidošanas projekts SIA "Saka 6"
Дипломная для университета100
-
Mārketinga stratēģijas izstrādāšana jauna viesu nama "Rožābeles" ieviešanai tirgū
Дипломная для университета80
-
Jaunu pakalpojumu ieviešanas projekts
Дипломная для университета82
-
A/s "Valmieras piens" jaunā produkta - "Sešgraudu jogurts" ieviešanas novērtējums
Дипломная для университета69
-
SIA "Elektroserviss - projekts" saimnieciskās darbības pašreizējais stāvoklis un nākotnes perspektīvas
Дипломная для университета85