Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:616157
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Jauna uzņēmuma dibināšanas iespēju, tūrisma nozarē, teorētiskā analīze    8
1.1.  Lauku tūrisma nozares jēdziens un raksturojums    8
1.2.  Lauku tūrisma tirgus Latvijā    11
1.3.  Jauna produkta ieviešana tirgū un stratēģijas izvēle    17
1.4.  Iekšējās un ārējās vides analīze    21
1.5.  Lauku tūrisma produkta virzīšana tirgū un kvalitātes standartu nodrošināšana    26
1.6.  Finanšu plānošana un kredītu piesaiste    34
2.  Atpūtas bāzes “SAULES” mārketinga koncepcija    42
2.1.  Atpūtas bāzes “SAULES” vīzija, misija, mērķi    42
2.2.  Juridiskās dibināšanas forma un organizatoriskā struktūra    43
2.3.  Produkta apraksts un mērķauditorija    44
2.4.  Ārējā vide un konkurenti    49
2.5.  SVID matrica un stratēģijas izvēle    52
3.  Ieņēmumu un izdevumu plāns    56
3.1.  Plānotie ieņēmumi    57
3.2.  Plānotie izdevumi    61
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    70
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Saskaņā ar bakalaura darba mērķi – novērtēt jauna uzņēmuma dibināšanas iespējas tūrisma nozarē, un izvirzītajiem uzdevumiem, autore noformulējusi šādus secinājumus:
1. Latvijā iedzīvotāji arvien vairāk ir ieinteresēti lauku sakārtošanā un attīstībā, ne tikai izvēloties atpūtu laukos, bet arī uzsākot uzņēmējdarbību. Apvidos, kur lauksaimniecībai ir grūti eksistēt, lauku dzīve un tajā esošās aktivitātes var veiksmīgi izmantot lauku tūrisma attīstībai.
2. Latvija ir PTO (Pasaules Tūrisma Organizācijas) dalībvalsts no 2005.gada. Latvijas iestāšanās PTO dalībvalstu vidū ietekmē Latvijas tūrisma konkurētspēju un Latvijas kā tūrisma galamērķa vietu Eiropas un pasaules tūrisma tirgū. Tuvāko desmit gadu laikā, pēc PTO prognozēm, tūrisma sniegto pakalpojumu apjoms dubultosies un, ka Eiropa 2020. gadā būs viens no populārākajiem tūristu galamērķiem.
3. Balstoties uz statistikas datu analīzi, iedzīvotājiem un arī ārvalstu tūristiem ir interese par aktīvu vai mierīgu atpūtu laukos. Būtiskākais trūkums, uzņēmēji laukos neīsteno efektīvu mārketinga stratēģiju, tādēļ vislielākā tūristu koncentrācija (tieši ārvalstu) ir Rīgā un tās apkārtnē, tātad informācijas trūkums, otrs trūkums – trūkst kvalitātes.
4. Ienākums no tūrisma uzņēmējdarbības valsts ekonomikā ir neatsverams, un ņemot vērā ekonomisko situāciju Latvijas laukos – lauku tūrisms ir vai var kļūt par vienīgo ienākumu avotu, tādēļ valsts atbalsts lauku uzņēmējiem ir nepieciešams.
5. X Novadā, kas ir viens no vislielākajiem novadiem Rīgas rajonā un ietver sevī daudz kultūrvēsturisku objektu, kas ir interesanti ceļotājiem, ir perspektīves izveidot veiksmīgu tūrisma uzņēmumu, kuram novadā būtu tikai viens konkurents, un kuru uzņēmums apsteigs ar piedāvāto pakalpojumu daudzveidību, orģinalitāti un ģeogrāfisko stāvokli.
6. Galvenā lauku tūrisma mērķa grupa ir vietējais ceļotājs no Rīgas un tās apkārtnes, savukārt no ārvalstu ceļotājiem – kaimiņvalstu un Vācijas ceļotājs.
7. SIA “Saules” pakalpojumus orientēs uz ģimenēm ar bērniem un cilvēkiem, kuri ikdienā vēlās atpūsties no ikdienas steigas, pavadot laiku mierīgā lauku vidē.
8. Atpūtas bāze “Saules” būs unikāla ar tās atrašanās vietu – tā atrodas klusā vietā, meža ielokā, pie upes, tajā pašā laikā ne tālu no novada centra un tā kultūrvēsturiskajiem objektiem.
9. Mārketinga koncepcijas izstrāde un efektīva tās īstenošana būs galvenais posms veiksmīgas uzņēmējdarbības uzsākšanai.
10. Atpūtas bāze “Saules” tiks dibināts kā SIA ar 2000 LVL lielu pamatkapitālu un līdzekļi darbības uzsākšanai tiks iegūti bankā, ieķīlājot īpašumu.
11. Izmaksu apjomu plānojot precīzi nav iespējams noteikt, tādēļ nepieciešami brīvie naudas līdzekļi.
12. Plānotā naudas plūsma parāda, ka uzņēmums gūs peļņu otrajā darbības gadā un pēc provizoriskajiem autores aprēķiniem sāks atpelnīties trešajā darbības gadā.
13. CSB dati liecina, ka līdz 2008.gadam lauku tūrisma nozare piedzīvoja izaugsmi, bet 2009.gadā strauju kritumu, bet 2010.gadā novērojams klientu pieaugums, kā arī tūrisma mītņu skaits ir audzis visos Latvijas reģionos, tātad vietējiem iedzīvotājiem ir interese par lauku tūrismu.
14. CSB dati liecina, ka pieaudzis ārvalstu ceļotāju skaits īpaši no Lietuvas un Vācijas, arī Krievijas (kurš ir nozīmīgs tirgus, bet iebraukšanu apgrūtina vīzu sistēma), kas liecina, ka arī ārvalstu ceļotājiem ir interese par tūrisma iespējām Latvijā.
15. Balstoties uz aktivitātes paaugstināšanos lauku tūrisma nozarē un ceļotāju ieinteresētību, ir saskatāms potenciāls uzņēmējdarbības veidošanai šajā nozarē.
16. Veidojot sava uzņēmuma cenu par pakalpojumiem, uzņēmums ņems vērā svarīgus faktorus – konkurenci, piedāvājumu un pieprasījumu, sezonalitāti un izmaksas.
17. Lai uzņēmums attīstītos ilgtermiņā un spētu noturēt savas pozīcijas tirgū – jāveicina ilgtspējīgs tūrisms, kas nozīmē tūrisma uzņēmēju izglītošanos izglītošanos par resursu izmantošanu un saglabāšanu, kā arī tūristu nodrošināšanu ar nepieciešamo informāciju.

Saskaņā ar bakalaura darba mērķi – novērtēt jauna uzņēmuma dibināšanas iespējas tūrisma nozarē, un izvirzītajiem uzdevumiem, autore ir izstrādājusi šādus priekšlikumus:
1. SIA “Saules” piedāvātie pakalpojumi būtiski neatšķiras no konkurentu piedāvājuma, tādēļ autore iesaka uzsvaru likt ne tikai uz kvalitāti, atpūtas vietas teritoriālo plānojumu un kopējo ainavu, veidojot orģinālu tēlu, izmantojot saules motīvus, kas atbilst uzņēmuma nosaukumam, kā arī radīt jaunus pakalpojumus, lai panāktu pakalpojumu noietu.
2. Lai SIA “Saules” nākotnē iegūtu “Lauku ceļotāja” kvalitātes sertifikātu, kas ir nozīmīgs rādītājs uzņēmuma darbības attīstībā, uzņēmuma piedāvājums ir jāveido atbilstoši Latvijas Valsts Standarta prasībām, kādas ir arī citur Eiropā. Tā kā joprojām trūkst kvalitātes prasībām atbilstoša piedāvājuma, SIA “Saules” ir visas iespējas kvalitāti izvirzīt kā konkurējošo priekšrocību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация