Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Tirgus izpēte | 10 |
1.1. | Tirgus izpētes būtība | 10 |
1.2. | Tirgus vispārējs raksturojums | 11 |
1.3. | Patērētāju rīcības izpēte | 14 |
1.4. | Pieprasījuma analīze | 15 |
1.5. | Tirgus segmentācija | 20 |
1.6. | Konkurences analīze | 23 |
1.7. | Pirmās nodaļas secinājumi | 27 |
2. | Mārketinga pētījums | 28 |
2.1. | Patērētāju pētījuma mērķi un process | 28 |
2.2. | Pētījumu datu apstrāde un vērtēšana | 32 |
2.3. | Mārketinga stratēģija | 37 |
2.3.1. | UZŅĒMUMA CENU POLITIKA | 39 |
2.3.2. | NOIETA VEICINĀŠANAS PASĀKUMI | 42 |
2.4. | SWOT analīze | 43 |
2.5. | Otrās nodaļas secinājumi | 45 |
3. | Biznesa plāna SIA „Laipa” izstrāde | 46 |
3.1. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 46 |
3.1.1. | SIA „LAIPA” ĪSS APRAKSTS | 46 |
3.2. | Misija un mērķi | 47 |
3.3. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 52 |
3.3.1. | UZŅĒMUMA PREČU UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 52 |
3.3.2 | PAKALPOJUMU KLASIFIKĀCIJA | 53 |
3.3.3. | UZŅĒMUMA SORTIMENTS UN TO RAKSTUROJUMS | 54 |
3.3.4. | PAKALPOJUMU KVALITĀTE | 55 |
3.3.5. | PAKALPOJUMA DZĪVES CIKLS | 55 |
3.4. | Pakalpojuma cena | 57 |
3.5. | Atrašanās vieta | 60 |
3.6. | Reklāma | 60 |
3.7. | Uzņēmuma uzdevumi | 61 |
3.8. | Tirgus segmentācija | 61 |
3.9. | Uzņēmuma problēmas un risks | 63 |
3.10. | Trešās nodaļas secinājumi | 64 |
4. | Finanšu plāns | 65 |
4.1. | Uzņēmuma vadība un personāls | 65 |
4.2. | Plānotās darbinieku izmaksas | 68 |
4.2.1. | DARBINIEKU MOTIVĒŠANA | 69 |
4.3. | Prognozētie ienākumi un izdevumi | 70 |
4.4. | Ceturtās nodaļas secinājumi | 75 |
5. | Vispārējie secinājumi un priekšlikumi | 76 |
5.1. | Vispārējie secinājumi | 76 |
5.2. | Priekšlikumi | 77 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 78 | |
Pielikumi | 79 |
Bakalaura darba mērķis ir projekta izstrādāšana SIA „Laipa” dibināšanai un skaistumkopšanas salona atvēršanai Juglas ciemā, tātad- projekts uzņēmējdarbības uzsākšanai.
Bakalaura darbā sastādīta jauna uzņēmuma dibināšanai nepieciešamā informācija, lai varētu sekmīgi plānot un prognozēt jaunizveidota uzņēmuma darbību. Darba ietvaros pētīta un analizēta patērētāju uzvedība skaistumkopšanas salonu piedāvāto pakalpojumu tirgū, kā arī veikta konkurences analīze. Darba ietvaros tiek veikta arī klientu aptauja ar mērķi noskaidrot, salona apmeklētību un piedāvāto pakalpojumu nepieciešamību.
Projekta sagatavošanas posmā tika izvirzīta misija. SIA „Laipa” misija ir izveidot skaistumkopšanas salonu, kas Juglas ciema iedzīvotājiem piedāvātu dažādas skaistumkopšanas procedūras, vislielāko uzsvaru liekot uz darbinieku profesionalitāti, atsaucību attiecībā uz klientu, kā arī darbinieku apmācību un izaugsmi.
Darbu autors izklāstījis četrās nodaļās.
Pirmajā nodaļā veikta tirgus izpētes, pētījumu un datu apstrādes analīze.
Otrajā nodaļā veikta patērētāju rīcības izpēte, patērētāju anketēšana un anketas rezultātu kopsavilkums.…
Bakalaura darba mērķis ir projekta izstrādāšana SIA „Laipa” dibināšanai un skaistumkopšanas salona atvēršanai Juglas ciemā, tātad- projekts uzņēmējdarbības uzsākšanai. Bakalaura darbā sastādīta jauna uzņēmuma dibināšanai nepieciešamā informācija, lai varētu sekmīgi plānot un prognozēt jaunizveidota uzņēmuma darbību. Darba ietvaros pētīta un analizēta patērētāju uzvedība skaistumkopšanas salonu piedāvāto pakalpojumu tirgū, kā arī veikta konkurences analīze. Darba ietvaros tiek veikta arī klientu aptauja ar mērķi noskaidrot, salona apmeklētību un piedāvāto pakalpojumu nepieciešamību. Projekta sagatavošanas posmā tika izvirzīta misija. SIA „Laipa” misija ir izveidot skaistumkopšanas salonu, kas Juglas ciema iedzīvotājiem piedāvātu dažādas skaistumkopšanas procedūras, vislielāko uzsvaru liekot uz darbinieku profesionalitāti, atsaucību attiecībā uz klientu, kā arī darbinieku apmācību un izaugsmi. Darbu autors izklāstījis četrās nodaļās. Pirmajā nodaļā veikta tirgus izpētes, pētījumu un datu apstrādes analīze. Otrajā nodaļā veikta patērētāju rīcības izpēte, patērētāju anketēšana un anketas rezultātu kopsavilkums. Trešajā nodaļā veikta SIA „Laipa” biznesa plāna izstrāde. Noteikti mērķi, misija un uzdevumi. Aprakstīta Juglas ciema atrašanā vieta, kā arī preču un pakalpojumu sortimenta raksturojums. SIA „Laipa” tika noteikts pakalpojumu dzīves cikls tā kā salons ”Laipa” jauns uzņēmums tas atrodas ieviešanas ciklā. Darbā tiek veikta problēmu un riska analīze veidota SWOT analīze. Ceturtajā nodaļā veikta SIA „Laipa” finanšu analīze. Aprakstīta uzņēmuma vadība un personāls, plānotas darbinieku izmaksas un darbinieku motivēšana. Bakalaura darba saturs izklāstīts 69 lappusēs, kur izvietota arī 21 tabula un 12 zīmējumi un pievienoti 5 pielikumi. Darba izstrādē izmantoti 21 literatūras avots.
- Jauna pakalpojuma ieviešana SEB Unilīzingā
- Jauna uzņēmuma SIA "Laipa" attīstības plāns
- Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas
Дипломная для университета40
-
Jauna pakalpojuma ieviešana SEB Unilīzingā
Дипломная для университета48
-
Līzinga uzņēmuma stratēģijas izstrāde tirgus recesijas apstākļos
Дипломная для университета69
-
Uzņēmuma darbinieku motivācijas sistēmas analīze un uzlabošana
Дипломная для университета78
Оцененный! -
Ventspils lidostas ģenerālās plānošanas un ekonomiskās attīstības priekšnoteikumi
Дипломная для университета63