Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Tūrisma raksturojums Latvijā | |
1.1 | Tūrisma attīstības mūsdienu stāvoklis Latvijā | |
1.2. | Stalbes kā tūrisma objekta raksturojums | |
1.2.1. | Stalbe | |
1.2.2. | Klintis ieži un kraujas | |
1.2.3. | Pilis un muižas | |
1.2.4. | Pilskalni un kalni | |
1.2.5. | Koki | |
1.2.6. | Alas | |
1.2.7. | Dzirnavas | |
1.2.8. | Amatnieku darbnīcas | |
1.2.9. | Dzīvnieku apskates vietas | |
1.2.10. | Aktīvas atpūtas iespējas | |
1.3. | Potenciālo konkurentu raksturojums | |
1.3.1. | Viesu nami | |
1.3.2. | Brīvdienu mājas | |
1.3.3. | Lauku mājas | |
1.3.4. | kempingi un atpūtas bāzes | |
1.4. | Pētījuma problēmas aktualitāte | |
1.4.1. | Aizstāvāmās tēzes | |
2. | Mārketinga pētījuma metožu raksturojums un pielietojums | |
2.1. | Tirgus izpēte | |
2.2. | Tirgus segmentācija | |
2.3. | Cenu politika | |
2.4. | Cenu stratēģija | |
2.5. | Reklāma | |
3. | SIA „.............” uzņēmuma raksturojums | |
3.1. | Uzņēmuma mērķi | |
3.2. | Uzņēmuma SVID analīze | |
3.3 | Potenciālie klienti | |
3.4. | Vadības struktūra | |
3.5. | Problēmas un riski | |
4. | SIA „................” uzņēmuma finansu plāns | |
4.1. | Uzņēmuma izdevumi | |
4.1.1. | Darbinieku algu aprēķins | |
4.1.2. | Ar darbinieku algošanu nesaistītās izmaksas | |
4.2. | Uzņēmuma ienākumi | |
4.2.1. | Ienākumu aprēķins | |
4.2.2. | Skaidrās naudas aprēķins | |
4.2.3. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | |
4.2.4. | Sākuma bilance | |
5. | Anketēšanas rezultātu kopsavilkums | |
5.1. | Auditorijas raksturojums | |
5.2. | Kempingu izmantošana | |
5.3. | Auditorijas maksātspēja | |
5.4. | Kādus pakalpojums auditorija vēlas saņemt | |
5.5. | Uzturēšanās ilgums un sezonalitāte | |
6. | Noslēgums un vispārējie secinājumi | |
Literatūras saraksts | ||
Pielikumi | ||
1. | Pielikums Klintis, ieži, kraujas Stalbes apvidū un to apraksts | |
2. | Pielikums Pilis un muižas Sralbes apvidū un to apraksts | |
3. | Pielikums Pilskalni, kalni, koki un alas Stalbes apvidū un apraksts | |
4. | Pielikums Dzirnavas un amatnieku darbnīcas Stalbes apvidū un to apraksts | |
5. | Pielkums Dzīvnieku apskates vietas Stalbes apvidū un to apraksts | |
6. | Pielikums Aktīvas atpūtas iespējas Stalbes apvidū un to apraksts | |
7. | Pielikums Anketas paraugs | |
8. | Pielikums SIA „............” zemes gabala shēma | |
9. | Pielikums SIA “…………..” kredīta dzēšanas grafiks | |
10. | Pielikums Pamatlīdzekļu finansu nolietojuma aprēķins |
Pētījumi rāda, ka tūrisma pieaugums ir viens no lielākajiem 20. gadsimta ekonomiskajiem un sociālajiem fenomeniem.
Ceļošana jau izsenis ir iecienīta brīvā laika pavadīšana visā pasaulē. Ceļošanas pirmsākumi ir meklējami jau vairākus gadu tūkstošus pirms mūsu ēras un gadsimtu gaitā no vienkāršas izklaides, piedzīvojumu meklēšanas, svētceļojumiem, tūrisms ir izpleties tik lielā daudzveidībā, ka šobrīd tas notiek gan uz sauszemes, gan uz ūdens, gan gaisā.
Latvijas teritorijā pirmie ceļotāji bija vēl tālajā akmens laikmetā, kad zvejnieki un mednieki pārvietojās lielās tautu staigāšanas laikā.
Tūrisms ir cilvēku kustība laikā un telpā ārpus savas apdzīvotās vietas atpūtas un biznesa nolūkā. Par tūristu sauc ieceļotāju, kurš pavada vairāk kā 24 stundas valstī vai pilsētā, kurā ieradies biznesa vai atpūtas nolūkā.
Tādējādi tūrisma jēdziens sevī ietver visas tās attiecības un fenomenus, kas ir saistīti ar cilvēkiem, kuri ceļo neatkarīgi no šīs ceļošanas galamērķa.
Tūrisms šobrīd ieņem vienu no vadošajām vietām daudzu pasaules valstu ekonomikā, tas ir - lielākais eksporta ienākuma avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors, dažām valstīm tā ir nozare, kura dod vislielāko iekšzemes kopproduktu un nodrošina ar darbu vislielāko iedzīvotāju skaitu. Taču tūrisma biznesa darījumu vide bieži vien ir tāda, kurā reti ir vērojams līdzsvars starp piedāvājumu un pieprasījumu - piedāvājums nevar strauji palielināties vai sarukt, pielāgojoties pieprasījumam. Gan aviosabiedrību, gan viesnīcu, gan citu tūrisma uzņēmumu darbības apstākļi ir tādi, kas neparedz ērtas un straujas esošā piedāvājuma izmaiņas, lai pielāgotos mainīgajam pieprasījumam kā, piemēram, paredzētajam regulārajam lidojumam ir jānotiek pēc saraksta neatkarīgi no tā vai aviobiļetes pārdotas vienam vai vairākiem pasažieriem. Tāpat vietu skaitu lidmašīnā nav iespējams palielināt par vienu vienību, ja pēkšņi ir radies pārāk liels biļešu pieprasījums – tātad piedāvājums neatbilst pieprasījumam un jāpalielina piedāvājums par veselu „partiju”, tas ir, piemēram, par 150 vietām jaunā lidmašīnā.
Saskaņā ar PTO (pasaules tūrisma organizācijas) prognozēm, nākamajās desmitgadēs tālie ceļojumi visā pasaulē pieaugs straujāk nekā ceļošana reģionu ietvaros.
Līdz ar to demogrāfiskajām izmaiņām valstī būs būtiska nozīme tūrisma attīstības virzienos un pieprasījumam turpmākajos gados. Pēc Eiropas tīklu sagatavotās diskusijas un pētījumiem pasaulē sāks vairāk attīstīsies tūrisms vecuma grupām virs 60 gadiem, jo attīstītajās valstīs turpmākajos piecdesmit gados pieaugs cilvēku skaits vecumā virs 60 gadiem sākot no 20% līdz vienai trešdaļai no visa iedzīvotāju skaita, līdz ar to attīstīsies veselības un kūrorttūrisma nozares. Tūristi sāks dot priekšroku galamērķiem, kas tiek uzskatīti par veselīgiem, ar labu klimatu un kvalitatīviem sadzīves apstākļiem. …
Bakalaura darbs. Saņemta atzīme 7. Darba pievienoti visi aprēķini excel formātā. Darbā ir analizēts tūrisma mūsdienu attīstības stāvoklis Latvijā, kura rezultātā tika secināts, ka Stalbe ir interesants tūrisma objects, bet tūrisma attīstību traucē nakšņošanas iespēju trūkums un to varētu labot piedāvājot jaunu tūrisma produktu - kempingu SIA “..............”. Tika veikta potenciālo klientu anketēšana tās un rezultātu apkopošana. Anketu rezultāti rāda, ka gan kempinga atrašanās vieta, gan pakalpojumi interesē vismaz 30% respondentu, kuri atbildēja uz anketām internetā. Tika izdarīta kempinga SIA “...............” vispārējā analīze, finansu plāna analīze un secināts, ka šis kempings varētu būt ienesīgs. Darba saturs izklāstīts sešās nodaļās. Pirmajā nodaļā analizēts tūrisma mūsdienu attīstības stāvoklis Latvijā, Stalbe kā tūrisma objekts un Pārgaujas novada atpūtas vietas. Otrajā nodaļā tika aplūkotas mārketinga pētījumu metodes: tirgus izpēte, tirgus segmentācija, cenu politika, cenu stratēģija un izdarīti secinājumi, kādas mārketinga pētījuma metodes var pielietot kempinga SIA “.............” izveidošanā. Trešajā nodaļa satur uzņēmuma SIA “...............” raksturojumu – tā mērķi, uzdevumi, potenciālie klienti, SVID analīzi, vadības struktūru, uzņēmuma problēmas un riski. Ceturtajā nodaļā tika izveidots uzņēmuma SIA “...............” finansu plāns – uzņēmuma ienākumu, izdevumu aprēķins, uzņēmuma sākuma bilances sastādīšana un peļņas vai zaudējumu aprēķins. Piektajā nodaļā tika apkopoti respondentu anketēšanas rezultāti un izdarīta to rezultātu analīze. Sestajā nodaļā ir apkopoti darba rezultāti un veikti secinājumi, kuri radušies darba gaitā. Saturs izklāstīts 115 lappaspusēs, kur izvietotas arī 52 tabula, 60 zīmējums. Darbam ir 37 literatūras saraksta nosaukumi, 11 pielikumi, pilns darba teksts sagatavots uz elektroniskā nesēja.
- Brīvās ekonomiskās zonas (Liepājas SEZ specifikas izpēte)
- Darba aizsardzības sistēmas izveidošana vidējam būvniecības uzņēmumam
- Kempinga izveide Stalbē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Darba aizsardzības sistēmas izveidošana vidējam būvniecības uzņēmumam
Дипломная для университета87
-
Brīvās ekonomiskās zonas (Liepājas SEZ specifikas izpēte)
Дипломная для университета78
Оцененный! -
SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana
Дипломная для университета61
Оцененный! -
Uzņēmuma a/s "Valmieras stikla šķiedra" finansiāli - ekonomiskā stāvokļa uzlabošanas stratēģijas izveide
Дипломная для университета91
Оцененный! -
Treileru tirgus un tā tendences Latvijā, jaunas komercdarbības uzsākšana
Дипломная для университета94
Оцененный!