Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:751693
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 127 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Apzīmējumu saraksts    3
  Anotācija    4
  Ievads    6
1.  Vērtību un vērtīborientācijas teorētiskā izpratne    8
1.1.  Vērtību veidošanas teorētiskie pamati pedagoģijā: vēsturiskā pieredze    8
1.2.  Vērtību veidošanas pedagoģiskajā procesā    12
2.  Kino izmantošanas iespējas pedagoģiskajā procesā    13
2.1.  Kino stilistika un tas izmantošana pedagoģiskajā procesā    13
2.3.  Kino izmantošanas iespējas vērtīborientācijas veidošana    18
3.  Klasiskā kino izmantošana tradicionālo vērtību veidošanas procesā    21
3.1.  Dokumentālā kino pedagoģija    21
3.2.  Spēlfilmu semantikas analīze    24
4.  Pedagoģiskā pieredze kino tradicionālo vērtību veidošanas procesā augstskolā    30
4.1.  Kino augstskolas pedagoģiskajā procesā    30
4.2.  Pētījuma metodoloģija    35
4.3.  Kvazieksperimentālo pētījumu rezultati    37
4.4.  Intervijas atklātā pieredze    39
  Nobeigums    40
  Izmantotās literatūras saraksts    42
  Pielikumi    54
Фрагмент работы

Nobeigums
Maģistra darba izstrādē tika apkopotas un analizētas kino didaktikas pielietojums pedagoģijā tradicionālo vērtību veidošanās procesā. Par nozīmīgākajām kino komunikatīvajām funkcijām tika atzītas informatīvā funkcija, izklaides un audzinošā funkcija, kura palielina kino skatītāju psiholoģisko un emocionālo kompetenci. Tā kā maģistra darbs bija veltīts kino pedagoģijas izpētei, bija svarīgi analizēt, kāda ir kino mākslas būtība, kas ir kopīgais un atšķirīgais kino veidos un kāds ir auditorijas statistikas rādītājs. Pētījuma rezultātā secināts, ka dokumentālais kino, vairāk kā citas kino formas atspoguļo sociālos, politiskos un ekonomiskos procesus.
Tādēļ pedagoģiskajā procesā svarīgi ir akcentēt mākslas filmu izklaides un komunikatīvo funkciju ar skatītāju. Tieši tas rosina aizdomāties mūsdienu informatīvajā laikmetā par klasiskām vērtībām. Mūsdienās intelektuālais kino ir sabiedrības duālisma paudējs, politisks ierocis un „Kolektīvās apziľas‖ virzītājs, kas sabiedrībā liek domāt patstāvīgi un novērtēt savas zemes un kultūras mantojumu. Analizējot kino auditorijas vēlmes, jāsecina, ka lielākā daļa respondentu ir negatīva attieksme pret komerciālo kino. Pedagoģiskajā procesā augstu tiek vērtēta video darbu veidošana un auditorijas pieprasījums pēc mēmā kino. Respondenti, kuri piedalījās aptaujā, ievērojamā vairākumā uzsvēra kultūras mantojuma un nacionālā kino nozīmi. Svarīgi ir motivēt un ieinteresēt auditoriju tiekties pēc klasiskās kultūras. Potenciāls mūsdienu intelektuālā kino cienītājus saista vienota vīzija par aizgājušo laikmetu un vērtībām. Jāmotivē auditorija novērtēt kino arhaiskos pirmsākumus un izvēlēties kvalitatīvu kino, kas atbilst Eiropas vispārcilvēciskajām vērtībām. Sabiedrība jāvirza patstāvīgi apzināties savas semantiskās saknes un izvēlēties kultūru ar Eiropas un Amerikas kristīgās kultūras tradīcijām. Kino industrijas pārstāvjiem būtu jātiecas pēc klasisko jeb tradicionālo vērtību atjaunināšanas Latvijā un Eiropā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация