Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Klientu apkalpošanas speciālistu neformālā izglītība liet...-
Klientu apkalpošanas speciālistu neformālā izglītība lietišķajā etiķetē un komunikācijā
2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | PIEAUGUŠO NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATS | 9 |
1.1. | Pieaugušo izglītības dažādie aspekti | 11 |
1.2. | Pieaugušo neformālā izglītība | 22 |
2. | KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU NEFORMĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS IZSTRĀDES LIETIŠĶAJĀ ETIĶETĒ UN KOMUNIKĀCIJĀ TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS | 33 |
2.1. | Neformālās izglītības mācību programmas izstrādes teorētiskais pamatojums | 34 |
2.2. | Lietišķā etiķete un komunikācija kā klientu apkalpošanas speciālistu izglītības saturs | 44 |
3. | PĒTĪJUMI MĀCĪBU PROGRAMMAS “LIETIŠĶĀ ETIĶETE UN KOMUNIKĀCIJA” IZSTRĀDEI | 52 |
3.1. | Empīriskie pētījumi pirms programmas izstrādes | 53 |
3.1.1. | Klientu apkalpošanas speciālistu mācību programmu izpēte | 54 |
3.1.2. | Pētījums “Patērētāju prasības Lietišķās etiķetes un Komunikācijas kursa saturam” | 60 |
3.2. | Pieaugušo neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija” izstrāde un aprobācija | 66 |
3.2.1. | Neformālās izglītības programmas “Lietišķā etiķete un komunikācija" izstrāde | 67 |
3.2.2. | Neformālās izglītības mācību programmas dalībnieku vērtējums | 71 |
SECINĀJUMI | 75 | |
BIBLIOGRĀFIJA | 77 | |
PIELIKUMI | 82 |
SECINĀJUMI
• Viens no daudzajiem pieaugušu nefromālā izglītības īstešoanas mērķeim ir pieaugušo, savas nozares speciālistu, profesionālā pilnveide. Profesionālā pilnveida tiek īstenota, veicot darbu praksē vai piedaloties profesionālās pilnveides izglītības programmās.
• Plānojot neformālās izglītības nodrbības pieaugušajem, jāparedz tas, ka pieaugušie mācās izmntojot savu pieredzi un attieksmi un viens no otra izmantojot grupas biedrus, speciālistus kā lielāku autoritāti, kā pasniedzējus.
• Nefromālās izglītības vērtējuma rādītājs ir tās dalībnieku personīgās un profesionālās dzīves kvalitātes uzlabošanās.
• Neformālās izglītības programma pieaugušjiem tika radīta ar mērķi iegūt strukturētu plānu nodarbībām tajā pašā laikā tā ir mainīga, ietekmējoties no dalībnieku vēlmēm un paša mācību procesa.
• Izstrādājot programmu pieaugušo nefromālajā izglītībā, lai mazinātu peiaugušo mācību rezistenci ir lietedrīgi iesaistīt viņus programmas izveidē, un iepazīstināt ar piedāvāto saturu pirms nodarbībām.
• Apkopojot rezultāts par programmu satura izpēti 10 fromālās izglītības iestādēs un 10 nefromālās izglītības iestādēs tika konstatatēs, ka visās formālās izglītības programmās tiek iekļauts priekšmets Lietišķā komunikācija un etiķete. Arī vsisos neformālaš izglītības iestādes piedāvātajos kursos tiek iekāluta šāda tēm. Taču nevien neformālās izglītības iestāde nepiedāvā vienas deinas kursu atsevišķi lietišķajā komunikācijā un etiķetē.
…
Darb par neformālo izglītību un klientu apkalpošanas speciālistu tālāk izglītību, mācību programmu izstrādāšana un izmantošana, sagatavojot profesionālajai pilnveidei klientu apkalpošanas speciālistus. Darba mērķis ir apzināt un raksturot pedagoģiskās metodes pieaugušo neformālajā izglītībā klientu apkalpošanas speciālistiem. Izveidot un aprobēt mācību programmu klientu apkalpošanas speciālistu. Darba teorētiskajā daļā ir raksturota pieaugušo izglītība, neformālā izglītība un klientu apkalpošanas speciālistu izglītošanās un profesionālās pilnveides specifika, kā arī mācību programmas profesionālajā komunikācijā un etiķetē teorētiskais pamatojums. Darba metodiskajā daļā ir apzinātas esošās programmas klientu apkalpošanas speciālistu izglītošanā un piedāvāts autores risinājums. Darba empīriskajā daļā ir apkopoti pētījuma rezultāti par to, kādus tematus labprāt izvēlas iekļaut mācību programmā to pasūtītāji uzņēmumu vadītāji.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Дипломная для университета54
-
Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Дипломная для университета47
Оцененный! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Дипломная для университета84
Оцененный! -
Reklāmas politikas pielietojuma izpēte tūrisma aģentūrā
Дипломная для университета119
-
A/s "Parex banka" mārketinga raksturojums
Дипломная для университета61