Дипломная
Технологии
Коммуникации, транспорт, связь
Klientu attiecību pārvaldība telekomunikāciju uzņēmumā-
Klientu attiecību pārvaldība telekomunikāciju uzņēmumā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 5 | |
Аннотация | 7 | |
Ievads | 11 | |
1. | Uzņēmuma stratēģija | 14 |
1.1. | Stratēģijas loma un nozīme uzņēmumā | 14 |
1.2. | Stratēģiskās vadīšanas uzdevumi | 18 |
1.3. | Uzņēmumu ietekmējošie faktori | 22 |
1.4. | Uzņēmuma biznesa stratēģija | 34 |
2. | CRM koncepcijas un sistēmas apraksts | 40 |
2.1. | CRM koncepcijas būtība | 40 |
2.2. | CRM vēsturiskie aspekti | 42 |
2.3. | CRM vērtību piramīda | 42 |
2.4. | CRM sistēmas funkcionalitāte | 45 |
2.5. | CRM sistēmas klasifikācija | 48 |
2.6. | CRM sistēmas tehnoloģijas | 49 |
3. | CRM sistēmu programmrisinājumi un ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā | 51 |
3.1. | CRM sistēmu programmrisinājumu pamatprincipi | 51 |
3.2. | CRM sistēmu programmrisinājumu ražotāji | 54 |
3.3. | CRM risinājuma izvēles aspekti | 65 |
3.4. | CRM sistēmas ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā | 67 |
3.5. | Uzņēmuma pārejas modelis orientācijai uz klientu | 69 |
3.6. | Ieviešanas metodoloģija | 73 |
4. | CRM stratēģijas un koncepcijas izstrāde mobilo telekomunikāciju uzņēmumā X | 79 |
4.1. | Nozares un tirgus situācijas raksturojums | 79 |
4.2. | Klientu apmierinājuma esošās situācijas analīze | 81 |
4.3. | CRM izveides stratēģiskās nostādnes | 87 |
4.4. | CRM koncepcijas īstenošana | 90 |
4.5. | Izmaksas un ieguvumi | 93 |
Secinājumi un priekšlikumi | 96 | |
Izmantotās literatūras un datu avoti | 100 |
Darba mērķis ir izpētīt klientu attiecību vadības stratēģijas un sistēmas darbības faktorus Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmumā un konstatēt šīs sistēmas lomu un ieviešanas aspektus. Darba autors izpētīja teorētiskos jautājumus, kas palīdzēja noskaidrot un konkretizēt, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un kāda ir tās loma uzņēmuma darbībā. Teorētiskās analīzes rezultātā tika iztirzāti stratēģiskās plānošanas un vadīšanas uzdevumi, pētot problēmas ar kurām ir jārēķinās uzņēmumam savas darbības gaitā, un kuras nav iespējams novērst pilnībā, bet pastāv iespēja mazināt to ietekmi.
Izvēlēto maģistra darba tēmu noteica konkurences saasināšanās mobilo telekomunikāciju nozarē Latvijā, pieaugoša nepieciešamība sekmēt un uzlabot uzņēmuma darbību, noturēt savus klientus un piesaistīt jaunus, lai optimālāk īstenotu mobilā operatora mērķu sasniegšanu un nodrošinātu augstu konkurētspējas līmeni ilgtermiņā ar lojālu un noturīgu klientu loku.
Maģistra darbam ir praktisks raksturs. Tā gaitā tika veikti šādi uzdevumi:
1)noskaidrots, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un izpētīta uzņēmuma klientu attiecību pārvaldības (CRM) stratēģijas un sistēmas nozīme, tās ietekme uz klientu lojalitātes sasniegšanu;
2)veikts ieskats CRM programmatūras darbības pamatprincipos un tās saistība ar uzņēmumu biznesa procesiem;
3)apzināti lielākie uzņēmumi, kas izstrādā CRM programmatūru Eiropā;
4)veikta analīze par Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmuma X sadarbību ar saviem klientiem;
5)noskaidrots vai šis uzņēmums izmanto klientu attiecību pārvaldības koncepcijas pieeju savā darbā ar klientiem un kādi CRM risinājumi vai CRM pieejas tiek īstenotas šajā uzņēmumā;…
Darba mērķis ir izpētīt klientu attiecību vadības stratēģijas un sistēmas darbības faktorus Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmumā un konstatēt šīs sistēmas lomu un ieviešanas aspektus. Darba autors izpētīja teorētiskos jautājumus, kas palīdzēja noskaidrot un konkretizēt, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un kāda ir tās loma uzņēmuma darbībā. Teorētiskās analīzes rezultātā tika iztirzāti stratēģiskās plānošanas un vadīšanas uzdevumi, pētot problēmas ar kurām ir jārēķinās uzņēmumam savas darbības gaitā, un kuras nav iespējams novērst pilnībā, bet pastāv iespēja mazināt to ietekmi.
- Klientu attiecību pārvaldība telekomunikāciju uzņēmumā
- Loģistikas sistēmas izveide uzņēmumā
- Mobilo telekomunikāciju pakalpojumu tirgus Latvijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Loģistikas sistēmas izveide uzņēmumā
Дипломная для университета75
-
Mobilo telekomunikāciju pakalpojumu tirgus Latvijā
Дипломная для университета76
-
Telekomunikāciju tirgus analīze
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Vietējā tirgus nozīme uz eksportu orientētā uzņēmumā
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Pārvadājumu organizēšana uzņēmumā SIA "Euro Baltic Trans"
Дипломная для университета38
Оцененный!