Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:782868
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.12.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 45 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Аннотация    7
  Ievads    11
1.  Uzņēmuma stratēģija    14
1.1.  Stratēģijas loma un nozīme uzņēmumā    14
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas uzdevumi    18
1.3.  Uzņēmumu ietekmējošie faktori    22
1.4.  Uzņēmuma biznesa stratēģija    34
2.  CRM koncepcijas un sistēmas apraksts    40
2.1.  CRM koncepcijas būtība    40
2.2.  CRM vēsturiskie aspekti    42
2.3.  CRM vērtību piramīda    42
2.4.  CRM sistēmas funkcionalitāte    45
2.5.  CRM sistēmas klasifikācija    48
2.6.  CRM sistēmas tehnoloģijas    49
3.  CRM sistēmu programmrisinājumi un ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā    51
3.1.  CRM sistēmu programmrisinājumu pamatprincipi    51
3.2.  CRM sistēmu programmrisinājumu ražotāji    54
3.3.  CRM risinājuma izvēles aspekti    65
3.4.  CRM sistēmas ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā    67
3.5.  Uzņēmuma pārejas modelis orientācijai uz klientu    69
3.6.  Ieviešanas metodoloģija    73
4.  CRM stratēģijas un koncepcijas izstrāde mobilo telekomunikāciju uzņēmumā X    79
4.1.  Nozares un tirgus situācijas raksturojums    79
4.2.  Klientu apmierinājuma esošās situācijas analīze    81
4.3.  CRM izveides stratēģiskās nostādnes    87
4.4.  CRM koncepcijas īstenošana    90
4.5.  Izmaksas un ieguvumi    93
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Izmantotās literatūras un datu avoti    100
Фрагмент работы

Darba mērķis ir izpētīt klientu attiecību vadības stratēģijas un sistēmas darbības faktorus Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmumā un konstatēt šīs sistēmas lomu un ieviešanas aspektus. Darba autors izpētīja teorētiskos jautājumus, kas palīdzēja noskaidrot un konkretizēt, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un kāda ir tās loma uzņēmuma darbībā. Teorētiskās analīzes rezultātā tika iztirzāti stratēģiskās plānošanas un vadīšanas uzdevumi, pētot problēmas ar kurām ir jārēķinās uzņēmumam savas darbības gaitā, un kuras nav iespējams novērst pilnībā, bet pastāv iespēja mazināt to ietekmi.
Izvēlēto maģistra darba tēmu noteica konkurences saasināšanās mobilo telekomunikāciju nozarē Latvijā, pieaugoša nepieciešamība sekmēt un uzlabot uzņēmuma darbību, noturēt savus klientus un piesaistīt jaunus, lai optimālāk īstenotu mobilā operatora mērķu sasniegšanu un nodrošinātu augstu konkurētspējas līmeni ilgtermiņā ar lojālu un noturīgu klientu loku.
Maģistra darbam ir praktisks raksturs. Tā gaitā tika veikti šādi uzdevumi:
1)noskaidrots, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un izpētīta uzņēmuma klientu attiecību pārvaldības (CRM) stratēģijas un sistēmas nozīme, tās ietekme uz klientu lojalitātes sasniegšanu;
2)veikts ieskats CRM programmatūras darbības pamatprincipos un tās saistība ar uzņēmumu biznesa procesiem;
3)apzināti lielākie uzņēmumi, kas izstrādā CRM programmatūru Eiropā;
4)veikta analīze par Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmuma X sadarbību ar saviem klientiem;
5)noskaidrots vai šis uzņēmums izmanto klientu attiecību pārvaldības koncepcijas pieeju savā darbā ar klientiem un kādi CRM risinājumi vai CRM pieejas tiek īstenotas šajā uzņēmumā;…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация