Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:726367
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  SIA „Kārumiņš G.R.” vispārējs raksturojums un ieceres pamatojums    7
1.1.  SIA „Kārumiņš G.R.” raksturojums    7
1.2.  SIA „Kārumiņš G.R.” rīcībā esošo resursu novērtējums    11
1.3.  Jaunās ieceres vispārējs apraksts    13
2.  Komercdarbības vides analīze SIA „Kārumiņš G.R.”    15
2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    15
2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    16
2.3.  SVID analīze    24
3.  Komercdarbības perspektīvais plāns SIA „Kārumiņš G.R.”    26
3.1.  Komercdarbības mērķi un stratēģijas    26
3.2.  Nepieciešamo resursu perspektīvais plāns    34
3.3.  Finanšu plāns un ieceres ekonomiskais novērtējums    35
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
  Pielikumi    57
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot komercdarbības attīstības plānu SIA „Kārumiņš G.R.” un analizējot gan uzņēmuma vispārējo raksturojumu, gan komercdarbības vides analīzi, gan perspektīvo plānu, darba autore ir nonākusi pie sekojošiem secinājumiem:
1. SIA “Kārumiņš G.R.” sākotnēji dibināts kā individuālais uzņēmums, taču 2004. gada sākumā, pateicoties veiksmīgai uzņēmuma attīstībai un noieta paplašināšanai, notikusi uzņēmuma reorganizācija, un SIA “Kārumiņš G.R.” pārreģistrēts par sabiedrību ar ierobežotu atbildību.
2. Stratēģiskas plānošanas un nozares izpētes pamatā, uzņēmums ir spējis konkurēt un veiksmīgi darboties savā nozarē - pārtikas produktu - maizes un konditorejas izstrādājumu ražošana, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
3. Lai stratēģiski pareizi attīstītos, SIA “Kārumiņš G.R.” ir izvirzījis uzņēmuma misiju, kura atspoguļo iespējas piedāvāt Alūksnes, Balvu, Gulbenes un Rēzeknes novadu iedzīvotājiem kvalitatīvus konditorejas izstrādājumus un arvien vairāk paplašināt piedāvāto konditorejas izstrādājumu klāstu, kā arī izveidot vairāk iedzīvotājiem pieejamu tirdzniecības vietu, tā rezultātā kļūstot par stabilu un atpazīstamu uzņēmumu savā nozarē.
4. Izvērtējot personāla un vadītāja kompetences, uzņēmuma vadītājs atbild par produkcijas pārdošanu, reklāmu, patērētāju un klientu izpēti, apkalpošanu un stratēģisko plānošanu, savukārt taktisko plānošanu veic uzņēmuma zemākā līmeņa menedžeri, bet operatīvā plānošana saistās ar īstermiņa darba uzdevumiem, kurus veic visi uzņēmuma darbinieki, tā veidojot vienkāršu, bet darboties spējīgu organizatorisko struktūru.
5. SIA “Kārumiņš G.R.” ir izveidojušies divi vadības līmeņi- augstākais vadības līmenis ir uzņēmuma vadītājs, kurš dod norādījumus zemākā līmeņa menedžeriem, savukārt zemākais vadības līmenis ir maiņu vadītājas - konditores, kas atbild par konkrētās maiņas noteiktā laika posma darbu plānošanas un izpildes procesu.
6. Lai iegūtu pēc iespējas lielāku potenciālo tirgus daļu, uzņēmumā cenas tiek veidotas vadoties pēc gaidāmās peļņas aprēķina metodes, kad cenas nosaka pamatojoties uz konkurentu cenām, preces realizēšanas vērtību, kā arī to, cik daudz ir gatavi maksāt klienti, jo tieši klientu iespēju, vajadzību izzināšana ļauj attīstīties pareizā virzienā.
7. Analizējot SIA “Kārumiņš G.R.” iekšējo vidi, SVID matrica parāda uzņēmuma stiprās puses, kas ir pieredze konditorejas nozarē, kvalificēts un uzticams personāls, samērā plašs piedāvājums, dabīgo izejvielu izmantošana, uzņēmuma atpazīstamība, kas kopumā veido stabilas vērtības, uz kurām balstās uzņēmums.
8. Izvērtējot SIA „Kārumiņš G.R.” iekšējo vidi, parādās arī savas vājās puses, kurām būtu jāpievērš uzmanība un tās jānovērš - ierobežots produkcijas uzglabāšanas laiks, nesakārtots darbinieku darbā pieņemšanas un atlases process, vāja reklāma.
9. Izpētot SIA “Kārumiņš G.R.” ārējo vidi, uzņēmuma iespējas saistās ar noieta tirgus paplašināšanu, jaunu sadarbības partneru iegūšanu, produktu sortimenta paplašināšanu, kas savukārt saistās ar apgrozījuma palielināšanu un stabilitātes iegūšanu.
10. Vērtējot kopumā uzņēmumam nelabvēlīgo ārējo vidi, lielākos draudus SIA „Kārumiņš G.R.” rada konkurentu spiediena palielināšanās, nelabvēlīgas izmaiņas likumos un normatīvajos aktos, patērētāju ienākumu samazināšanās, pieprasījuma samazināšanās demogrāfisko apstākļu dēļ, valsts ekonomiskās vides neprognozējamība, šo faktoru ietekmi uzņēmums nevar regulēt vai ietekmēt, taču tie iespaido uzņēmuma tālāko darbību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация