Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:258328
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Dokumentārā lapa    2
  Ievads    5
1.  Korporatīvā sociālā atbildība    7
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības definīcija    7
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības teorijas    9
1.2.1.  Instrumentālā teorija    10
1.2.2.  Politiskā teorija    10
1.2.3.  Integrācijas teorija    12
1.2.4.  Ētikas teorija    13
1.3.  Korporatīvās sociālās atbildības teorētiskie aspekti    14
1.4.  Korporatīvās sociālās atbildības praktiskie aspekti    18
1.4.1.  Korporatīvās sociālās atbildības veidošanās pamatnoteikumi    19
1.4.2.  Korporatīvās sociālās atbildības praktiskās formas    20
1.4.3.  Korporatīvās sociālās atbildības mērķgrupas    22
2.  Korporatīvā sociālā atbildība un korporatīvā kultūra    25
3.  Korporatīvā sociālā atbildība un ētika    29
3.1.  Ētikas programmas    29
3.2.  Ētikas ievērošanas priekšrocības    32
4.  Jaunieši kā mārketinga stratēģijas mērķgrupa    34
5.  Pētījuma metodoloģija    37
5.1.  Ekspertintervija    37
5.1.1.  Ekspertintervijas respondentu atlase    38
5.1.2.  Ekspertintervijas plāns    38
5.1.3.  Ekspertintervijas norise    39
5.2.  Fokusa grupu diskusijas    40
5.2.1.  Fokusa grupu diskusiju respondentu atlase    41
5.2.2.  Fokusa grupu diskusiju plāns    41
5.2.3.  Fokusa grupu diskusiju analīze    43
5.2.4.  Fokusa grupu diskusiju norise    44
6.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    47
7.  Korporatīvā sociālā atbildība AS Hansabanka    49
7.1.  Korporatīvās sociālās atbildības īstenošana AS Hansabanka    49
7.2.  AS Hansabanka un jaunieši    50
7.3.  Hansabankas korporatīvās sociālās atbildības pieredzes novērtējums    51
8.  Hansabankas korporatīvās sociālās atbildības pieredze jauniešu skatījumā    53
8.1.  Korporatīvās sociālās atbildības raksturojums    53
8.2.  Korporatīvā sociālā atbildība AS Hansabanka    54
8.3.  Hansabankas un jauniešu attiecības    55
8.4.  Hansabankas korporatīvās sociālās atbildības priekšrocības    58
8.5.  Ideāls korporatīvās sociālās atbildības projekts jauniešiem    60
8.6.  Nepieciešamie uzlabojumi jauniešu korporatīvās sociālās atbildības projektiem    61
  Nobeigums    63
  Literatūras saraksts    66
  Anotācija    69
  Pielikumi    71
Фрагмент работы

Ievads
„Korporatīvā sociālā atbildība (KSA) ir viens no jēdzieniem, kas Latvijas biznesa vidē ienācis nesen, arī pasaulē šis termins pazīstams tikai pāris gadu desmitus”( Gavare, 2006,1.lpp.). KSA ir uzņēmuma un sabiedrības vai sabiedrības atsevišķas grupas komunikācijas veids, kas nodrošina labumu sabiedrībai, tā arī uzņēmumam. KSA mūsdienās tiek izmantota arvien biežāk, pamatā to izmanto kā mārketinga instrumentu, taču tā pielietojums un būtība ir daudz plašāka. „Viena no svarīgākajām KSA virzītājidejām ir: atbildība ir biznesa darīšana” ( Szell, 2006, 215. lpp.). Manuprāt, KSA ir sabiedrībai un uzņēmumam ne vien saistoša, bet nepieciešama, jo uzņēmējdarbība bez sabiedrības nevarētu pastāvēt, tādēļ nepieciešama cieša saikne starp uzņēmējdarbību un sabiedrību. KSA, manuprāt, ir veiksmīgākais veids, kā rast šo komunikāciju.

Šo tēmu izvēlējos tāpēc, ka mani interesē biznesa perspektīvas saistībā ar sabiedrības labumu. Manuprāt, tā ir lieliska prakse un augsta uzņēmējdarbības pilotāža, ja izdodas realizēt tādu uzņēmējdarbības modeli, kas nodrošina labumu visai sabiedrībai. Mani interesē tieši jauniešu segmentam orientēto KSA projektu īstenošana, attiecības un komunikācija starp jauniešiem un uzņēmumu.

Pētījuma priekšmets ir KSA - progresīvs instruments sabiedrības un uzņēmuma komunikācijas veidošanai, kura izmantošana Latvijā ir attīstības procesā. Pētījuma objekts - AS Hansabanka uz jauniešiem orientētie KSA projekti.

Bakalaura darbā izvirzītais mērķis ir novērtēt korporatīvo sociālo atbildību kā instrumentu jauniešu piesaistīšanai uzņēmuma produktiem, analizējot AS Hansabanka piemēru.

Lai noskaidrotu sakarības starp jauniešiem sniegtajām KSA projektu priekšrocībām un uzņēmuma biznesa interesēm, bakalaura darbā tika izzināti KSA darbības pamatprincipi uzņēmējdarbībā un noskaidrota jauniešu attieksme pret AS Hansabanka KSA projektiem.

Lai sasniegtu pētījuma mērķi, izvirzīju pētījuma uzdevumus: iepazīties ar teorētiskajām pieejām KSA analīzē un noskaidrot jauniešu kā KSA orientētas marketinga stratēģijas mērķgrupas īpatnības; veikt pētījumu (ekspertintervija, fokusa grupas diskusijas) , lai noskaidrotu KSA sabiedriskā labuma sakarības ar biznesa interesēm.

Bakalaura darba pamatā ir pieņēmums - AS Hansabanka ir korporatīvi sociāli atbildīgs uzņēmums, kurā īstenotā KSA ir kā instruments jauniešu mērķa auditorijas piesaistei uzņēmuma produktiem.

Visi uzņēmumi, taisot gada atskaites, cenšas tajās atsaukties uz sociālajām un vides aktivitātēm, lai gan bieži aktivitāšu detaļas nav precizētas” (Crowther, 2005, 158. lpp.). Tas nozīmē, ka uzņēmumi grib būt KSA projektu realizētāji, bet kaut kādu iemeslu dēļ tas nav izdevies. Tādēļ es nebaidos apgalvot, ka KSA projekti ir nākotnes iespēja Latvijas uzņēmējiem, paverot tiem jaunas biznesa perspektīvas, kuru realizēšanas procesā iesaistīta arī sabiedrība.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация