-
Kravas vilcienu plūsmas modelēšana
Дипломная44 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | IECIRKŅA JELGAVA – VENTSPILS RAKSTUROJUMS | 9 |
2. | POSMA ROBEŽSTACIJU RAKSTUROJUMS | 13 |
2.1. | Jelgavas stacijas raksturojums | 13 |
2.2. | Ventspils stacijas raksturojums | 15 |
3. | VILCIENU PIENĀKŠANAS, NOSŪTĪŠANAS INTERVĀLI UN GAITAS LAIKS IECIRKNĪ | 18 |
3.1. | Statistikas datu analīze | 18 |
3.2. | Vilcienu nosūtīšanas, pienākšanas un gaitas laika sadalījuma likumu noteikšana | 21 |
3.2.1. | Vilcienu pienākšanas un nosūtīšanas laika Ventspils stacijā datu statistiskā pirmapstrāde | 21 |
3.2.2. | Empīriskā un eksponenciālā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu intervāliem Ventspils stacijā | 24 |
3.2.3. | Vilcienu gaitas laika datu statistiskā pirmapstrāde | 28 |
3.2.4. | Empīriskā un normālā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu gaitas laikam | 29 |
3.2.5. | Vilcienu pienākšanas un nosūtīšanas laika Jelgavas stacijā datu statistiskā pirmapstrāde | 33 |
3.2.6. | Empīriskā un eksponenciālā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu intervāliem Jelgavas stacijā | 35 |
4. | IECIRKŅA VENTSPILS – JELGAVA MASU APKALPOŠANAS SISTĒMAS RĀDĪTĀJI | 39 |
4.1. | Matemātiskā modeļa nosacījumi | 39 |
4.2. | Masu apkalpošanas sistēmas rādītāji | 40 |
4.3. | Iecirkņa masu apkalpošanas sistēmas rādītāji | 41 |
4.4. | Kravas vilcienu plūsmas intensitātes palielināšana | 44 |
SECINĀJUMI | 50 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 51 |
SECINĀJUMI
Dzelzceļa iecirkņa Jelgava - Ventspils caurlaides spējas analīze parādīja ka:
1. Vilcienu nosūtīšanas un pienākšanas laika intervāli Jelgavas un Ventspils stacijā atbilst eksponenciālajam varbūtības sadalījuma likumam.
2. Vilcienu gaitas laiks iecirknī Ventspils – Jelgava atbilst normālajam varbūtības sadalījuma likumam.
3. Vidējais laika intervāls starp vilcienu nosūtīšanu un pienākšanu Ventspils stacijā ir 0,711 stunda (42,6 min.), bet Jelgavas stacijā 0,720 (43 min).
4. Vidējais vilcienu gaitas laiks iecirknī Ventspils – Jelgava 4,566 stundas (4 stundas un 34 minūtes), bet vidējas ātrums 35,9 (km/stundā).
5. Vilcienu nosūtīšanas un pienākšanas plūsmas intensitāte Ventspils stacijā - l=1,407 (1/h), bet Jelgavas stacijā l=1,388 (1/h).
6. Vilcienu gaitas laika iecirknī Ventspils – Jelgava intensitāte ir m = 4,566 (1/h), bet iecirkņa noslodze r =6,658 (6 vilcieni).
7. Palielinot ienākošās un nosūtamās plūsmas intensitāti par 100% l=2,814 (1/h), bet gaitas laika intensitāti nemainot, redzam, ka iecirknis var apkalpot visu vilcienu plūsmu, jo atteikuma varbūtība ir Patt = 0 un vidējais laiks rindā ir 0,014 minūtes. Iecirkņa noslodze r = 13,316 (13 vilcieni).
8. Palielinot ienākošās un nosūtamās plūsmas intensitāti par 200% l=4,221 (1/h), bet gaitas laika intensitāti joprojām nemainot, redzam, ka atteikuma varbūtība ir Patt = 0,027 (2,7 %) un vidējais laiks rindā ir 4,1 minūte. Iecirkņa noslodze r =19,974 (19 vilcieni).
9. Palielinot par 100% un 200% pienākošo un nosūtamo vilcienu intensitāti absolūtā caurlaides spēja attiecīgi ir A=2,8132 (apmēram 3 vilcieni stundā) un A=4,1092 (apmēram 4 vilcieni stundā). Pēc tā var secināt, ka limitējošais posms neļaus caurlaist palielināto vilcienu skaitu. Lai palielinātu caurlaides spēju limitējošā posmā ir jāierīko vilcienu sadales punkti, jāmodernizē vilcienu intervālu regulēšanas sistēma vai jābūvē otrs sliežu ceļš.
…
IEVADS 8 1. IECIRKŅA JELGAVA – VENTSPILS RAKSTUROJUMS 9 2. POSMA ROBEŽSTACIJU RAKSTUROJUMS 13 2.1. Jelgavas stacijas raksturojums 13 2.2. Ventspils stacijas raksturojums 15 3. VILCIENU PIENĀKŠANAS, NOSŪTĪŠANAS INTERVĀLI UN GAITAS LAIKS IECIRKNĪ 18 3.1. Statistikas datu analīze 18 3.2. Vilcienu nosūtīšanas, pienākšanas un gaitas laika sadalījuma likumu noteikšana 21 3.2.1. Vilcienu pienākšanas un nosūtīšanas laika Ventspils stacijā datu statistiskā pirmapstrāde 21 3.2.2. Empīriskā un eksponenciālā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu intervāliem Ventspils stacijā 24 3.2.3. Vilcienu gaitas laika datu statistiskā pirmapstrāde 28 3.2.4. Empīriskā un normālā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu gaitas laikam 29 3.2.5. Vilcienu pienākšanas un nosūtīšanas laika Jelgavas stacijā datu statistiskā pirmapstrāde 33 3.2.6. Empīriskā un eksponenciālā sadalījuma atbilstības pārbaude vilcienu intervāliem Jelgavas stacijā 35 4. IECIRKŅA VENTSPILS – JELGAVA MASU APKALPOŠANAS SISTĒMAS RĀDĪTĀJI 39 4.1. Matemātiskā modeļa nosacījumi 39 4.2. Masu apkalpošanas sistēmas rādītāji 40 4.3. Iecirkņa masu apkalpošanas sistēmas rādītāji 41 4.4. Kravas vilcienu plūsmas intensitātes palielināšana 44 SECINĀJUMI 50 IZMANTOTĀ LITERATŪRA 51
- Darba organizācija un darba aizsardzība
-
Eiropas Savienības prasību ietekme uz Valsts Akciju sabiedrības “Latvijas dzelzceļš” attīstību
Дипломная90 Коммуникации, транспорт, связь, Международные организации, Экономика
-
Kravas vilcienu plūsmas modelēšana
Дипломная44 Коммуникации, транспорт, связь, Бизнес, Управление
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Rīgas ostas muitas uzraudzība
Дипломная для университета72
-
Ģenerālās kravas kuģa enerģētiskā iekārta
Дипломная для университета88
Оцененный! -
Uzņēmuma stratēģiskās plānošanas modelēšana. Uzņēmums - VAS "Latvijas dzelzceļš"
Дипломная для университета94
Оцененный! -
Transporta uzņēmumu darbības efektivitātes nodrošināšana
Дипломная для университета75
-
Komercdarbības uzlabošanas pasākumi transportā
Дипломная для университета47
Оцененный!