Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:734960
 
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJAS    3
  IEVADS    6
1.  KULTŪRAS JĒDZIENS SOCIOLOĢIJĀ    8
1.1.  KULTŪRAS DAŽĀDĀS DEFINĪCIJAS    8
1.2.  KULTŪRAS FENOMENS MARKSISMA SKATĪJUMĀ    10
1.3.  P.BOURDIEU KULTŪRAS KAPITĀLA ASPEKTS    11
1.4.  KULTŪRAS FUNKCIJAS    13
1.5.  KULTŪRA KĀ SOCIĀLA SISTĒMA;TĀS ELEMENTI    14
2.1.  SOCIĀLO TĪKLU ANALĪZES FUNDAMENTĀLIE KONCEPTI    18
2.2.  TĪKLU VEIDI    22
2.3.  AKTIERTĪKLU TEORIJA    25
2.4.  SOCIĀLO TĪKLU VĀJO SAIŠU STIPRUMS    30
2.5.  KOPIENAS TĪKLU DABA B.VELMENA SKATĪJUMĀ    32
3.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    35
3.1.  PENSIONĀRI KĀ SOCIĀLA GRUPA    35
3.2.  PĒTĪJUMA METODISKIE ASPEKTI    36
3.3.  KULTŪRAS PASĀKUMU APMEKLĒŠANAS IETEKME UZ JAUNU SOCIĀLO TĪKLU KONTAKTU VEIDOŠANOS    40
  SECINĀJUMI    53
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    55
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Autore secinājumus balsta uz pētījuma 1.un 2.nodaļas teorētisko konceptu izpratni, izmanto sociālo tīklu terminoloģiju raksturojot respondentu individuālo tīklu. Autore akcentē sociālo tīkla objektu nozīmi, valodas kā kultūras simbola lietojumu, kultūras pasākumu kā konkrētu ekspektāciju izpildītāju atpazīšanu raksturojot kultūras pasākumu apmeklēšanas paradumus. Kultūras pasākumu apmeklēšanas ietekme tiek novērtēta kultūras funkciju kontekstā, kā arī ir novērojama aktīva pensionāru apvienības „Ābele” respondentu aktivitāšu organizācija ap foci.

Respondentu individuālais tīkls:
1. Respondentu individuālo sociālo kontaktu tīklu galvenokārt veido ciešas attiecību saites ar ģimenes locekļiem, kaimiņiem un draugiem. Šo kontaktu biežums variē no vienas reizes nedēļā līdz kontaktēšanās biežumam katru dienu.
2. Respondenti komunikācijā ar sava individuālā sociālā tīkla aktieriem regulāri izmanto tādus tīkla objektus kā telefonsakari, tiešos (face-to-face) kontaktus, retāk pasta sistēmas pakalpojumus un interneta starpniecību.
3. Abās pētījuma objekta grupās ir sastopamas sekojošas attiecību saites: draudzība, materiālo resursu pārvedumi, uzvedības mijiedarbības saite, bioloģiskas attiecības, kā arī pievienošanās attiecības pensionāru apvienībai un/vai kultūras pasākumiem.
4. Abās pētījuma objekta grupās respondenti no individuālā sociālā tīkla kontaktiem visbiežāk iegūst pozitīvas emocijas, iespēju kontaktēties, dalīties dzīves pieredzē.

Kultūras pasākumu apmeklēšanas paradumi:
1. Abās pētījuma objektu grupās gandrīz visi respondenti aktīvi un regulāri apmeklē kultūras pasākumus, bet pensionāru apvienības „Ābele” respondentiem ir pieejams lielāks kultūras pasākumu klāsts pamatojoties uz apvienības darbību.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация