Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:595574
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Radošā darbība    7
1.1.  Bērna domāšana un iztēle    8
1.2.  Bērna radošuma attīstība    8
1.3.  Pedagoga loma radošās darbības sekmēšanā    10
2.  Radošā darbība vizuālā māksla pirmsskolā    13
3.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    17
3.1.  Pētījuma 1. posma rezultāti    18
3.2.  Pētījuma 2. posma norises apraksts    25
3.3.  Pētījuma 3. rezultātu apstrāde un analīze    28
  Secinājumi    36
  Literatūras avotu saraksts    38
  Pielikums    40
Фрагмент работы

Secinājumi
Radošums ir spēja domāt un izstrādāt jaunus izgudrojumus, radīt mākslas darbus, risināt problēmas jaunos veidos vai izstrādāt ideju, kas balstīta uz oriģinālu, jaunu vai netradicionālu pieeju. Radošums ir spēja kaut ko redzēt jaunā veidā, lai redzētu un atrisinātu problēmas, ko neviens cits nezina, un iesaistīties jaunās, unikālās vai atšķirīgās garīgās un fiziskās pieredzēs.
Radošuma kritēriji, rādītāji un tā izpausmes var noteikt pēc bērnu ieinteresētības, viņu pavadītā laika pie uzdevumu, aizrautības, oriģinālu ideju radīšanas, patstāvīgas problēmu risināšanas un gandarījuma par savu darbu, izdarīts līdz galam, pabeigts.
3 – 4 gadu jaunu bērnu vecumposmā radošuma attīstība ir cieši saistīta ar bērna domāšanu un iztēli, viņam ir jāspēj saredzēt domu kāpēc tiek veikts uzdevums un kāds ir rezultāts. Zinot šī divas lietas bērns vieglāk virzījās pretī mērķim, un procesa laikā sāka eksperimentēt ar pieejamiem materiāliem, praktiskās nodarbības laikā secināju, ka ir nepieciešams sniegt tik laika cik katram bērnam vajadzīgs, katram šis laika intervāls ir atšķirīgs. Aplūkojot katra centra darbus un to rezultātus salīdzinot ar 1. tabulu par cilvēka attēlojumu evolūciju bērnu zīmējumos var secināt, ka visi bērni ir veiksmīgi sasnieguši Emocionālās attīstības posmu, kurš raksturīgs ar platformu attēlojumiem un koptēlu, kā arī bija novērojams, jo īpaši 1. centrā, darbs ar plastilīnu, ka bērni jau ir uztveres attīstības un attēlošanas posmā kur viņu darbos jau parādās vienkāršu pamatformu kombinēšana ar citiem objektiem (6. att. Katrīna 3 gadi 6 mēneši). Novērots tika, ka jo vairāk bērniem patīk piedāvātais veids kā darboties, jo ilgāk viņi darbojās centros, jo labāk mācēja pastāstīt ko viņi dara, aprakstīt savas darbības ar materiāliem, un radīja orģinālus darbus, ko arī pabeidza tos – jo bija ieinteresēti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация