Дипломная
Предпринимательство и право
Управление
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, kontrolēšana un uz...-
Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, kontrolēšana un uzturēšana
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Kvalitātes vadības sistēmas un tās nepieciešamība uzņēmumā | 8 |
1.1. | Kvalitātes vadības sistēmas būtība | 8 |
1.2. | KVS priekšrocības un trūkumi | 13 |
1.2.1. | Priekšrocības | 13 |
1.2.2. | Trūkumi | 18 |
1.3. | Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas ekonomiskais izdevīgums | 18 |
2. | KVS izveidošana un ieviešana | 23 |
2.1. | KVS izveidošanas un ieviešanas posmi | 23 |
2.2. | KVS struktūras un dokumentācijas sagatavošana | 31 |
2.3. | Procesu vadība | 34 |
3. | Kvalitātes vadības sistēmas uzturēšana un pilnveidošana | 39 |
4. | Kvalitātes vadīšana SIA „Parketa Centrs” | 45 |
4.1. | Kvalitātes sistēma uzņēmumā | 45 |
4.2. | Kvalitātes vadības ieviešanas ekonomiskais izdevīgums | 47 |
4.3. | Kvalitātes rokasgrāmatas izstrāde | 48 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 62 |
Kvalitātes nozīme visā pasaulē kļūst aizvien aktuālāka. Klienti kļūst prasīgāki, vairāk pievērš preču un pakalpojumu sniegšanas kvalitātei un apzinās to nozīmi. Viņi izvēlas tādu uzņēmumu, kurš spēs pildīt viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma parāda uzņēmuma apņemšanos un vēlmi nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
Izstrādājot un ieviešot kvalitātes vadības sistēmu, uzņēmums sekmēs klientu apmierinātības palielināšanos, pilnveidos uzņēmumā notiekošos procesus un nodrošinās saskanīgu uzņēmuma darbu. Ar kvalitātes vadības sistēmu tiek nodrošināta uzņēmuma iekšējo norišu un darbību pārredzamība. Tas mazina risku, ka klientu vēlmes netiek izpildītas. Efektīva kvalitātes vadības sistēma palīdzēs palielināt klientu apmierinātību.
Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savi darbības procesi, kas ir nosakāmi kritiskie procesi, kuri ir nozīmīgi uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanai. Uzņēmējdarbības pilnveidošana balstās uz spēju noskaidrot uzņēmuma stiprās puses, vājās vietas un iespējamos uzlabojumus.
Kvalitātes nodrošināšanas un vadības sistēma ir vadības procesa pamats, līdz ar to ari jebkuras organizācijas balsts. Kvalitātes sistēmas pamatmērķis neatkarīgi no tās struktūras vai formas ir kvalitātes procesu nepārtraukta vadība, kas savukārt ir organizācijas spēju un resursu koordinācija, organizācijas darba efektivitātes pastāvīga paaugstināšana, klientu vai citu iesaistīto pušu vajadzību apmierinātības veicināšana.
Tirgus ekonomikas radītā sīvā konkurence tūkstošiem uzņēmumu un organizāciju visos pasaules reģionos un visos ekonomiskajos apstākļos liek veltīt lielu uzmanību kvalitātes vadības un nodrošināšanas problēmām, rada nepieciešamību pastāvīgi izstrādāt un ieviest jaunas kvalitātes veicināšanas sistēmas, programmas, standartus. Kvalitātes nodrošināšana ir absolūti nepieciešama, lai pārliecinātu patērētāju par ražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma izcilību. Kvalitātes sistēmas ieviešana ir garantija tam, ka tiek domāts par klienta vajadzību apmierināšanu, organizācijas funkcionēšanas efektivitātes celšanu.
Pasaules praksē pastāv daudz sistēmu un modeļu, kas ir orientēti uz kvalitātes nodrošināšanu, pārraudzību, kontroli vai vadību. Arī Latvija nav izņēmums - pēdējo desmit gadu laikā, valstī, ir paveikts liels darbs kvalitātes vadības jomā. Tomēr tos nevar automātiski ieviest organizācijās, kuras darbojas pārejas perioda apstākļos.…
Bakalaura darba temats ir „Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, kontrolēšana un uzturēšana”. Pētījuma priekšmets ir kvalitātes vadības sistēmas ietekme uz uzņēmuma procesu darbību. Bakalaura darba apjoms ir 60 lapaspuses. Sastāv no 4 daļām, 10 attēliem un 5 pielikumiem. Darbā tiek izmantota zinātniskā un metodiskā literatūra, periodiskie preses izdevumi, uzņēmuma statistiskie dati un iekšējie dokumenti.
- Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, kontrolēšana un uzturēšana
- Personāla motivēšanas nozīme personāla vadības procesā a/s "Hansabanka"
- Rakstīšanas traucējumu korekcijas iespējas skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Personāla motivēšanas nozīme personāla vadības procesā a/s "Hansabanka"
Дипломная для университета122
Оцененный! -
Rakstīšanas traucējumu korekcijas iespējas skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību
Дипломная для университета43
-
Daudzu ieeju - daudzu izeju sakaru sistēmas
Дипломная для университета41
-
Lēmumu atbalsta sistēmas izstrāde svešvalodu mācīšanai pielietojamo datorprogrammu izvēlei
Дипломная для университета61
-
Patērētāju transporta apkalpošanas sistēmas pilnveidošana
Дипломная для университета47