Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:423381
 
Оценка:
Опубликованно: 25.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  5-6. gadu vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    5
2.  Audzināšanas procesa pirmsskolā īss raksturojums    12
3.  Kultūras izpratnes jēdziena analīze un novērtēšanas kritēriju raksturojums    18
4.  Latviešu gadskārtu ieražu īss raksturojums    22
5.  Latviešu gadskārtu ieražu izmantošanas iespējas 5-6 gadīgu bērnu kultūras izpratnes veicināšanā pirmsskolā    40
6.  Empīriskais pētījums par gadskārtu ieražu izmantošanu 5-6 gadu vecuma bērnu audzināšanā- reālās situācijas izpēte    57
6.1.  Pētījuma plāns un metodes    57
6.2.  Skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    58
6.3.  Kultūras izpratni veicinoša metodiskā materiāla izmantošanas rezultātu analīze    64
  Secinājumi    72
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    73
  Pielikums    74
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Audzināšana ir daudzpusīga mācību un ārpusklases, skolas, ģimenes un sabiedrības darbība, kas virzīta uz attieksmes veidošanu pret sevi un citiem cilvēkiem, sabiedrību un valsti, pret darbu, pret dabu.
2. Viens no pirmsskolas uzdevumiem ir nodot bērniem kultūras mantojumu (māksla, valoda, darba un sadzīves kultūra), kā arī tradīcijas, nodrošinot bērna vispusīgas un harmoniskas attīstības pamatu.
3. Apkopojot anketu rezultātus, kā arī runājot ar pedagogiem varam secināt, ka pedagogi izmanto dažādus folkloras elementus audzināšanas procesā, biežāk lietotie ir ticējumi, parunas un mīklas, mazāk pasakas un teikas, rotaļas un spēles.
4. Apkopoto folkloras metodisko materiālu kopa, gadskārtu ieražu izmantošanai kultūras izpratnes veicināšanai pirmsskolā, dabiski iekļaujas integrēto nodarbību materiālu kopuma veidošanā un ir praktiski izmantojama pedagoģiskajā procesā.
5. Kultūras izpratnes veidošanās procesā galvenā ir bērna radoša un aktīva darbība. Šajā procesā svētku svinēšanas brīdis ir kā noslēgums. Svarīgāks ir daudzveidīgais un iespējām bagātais gatavošanās posms, kura laikā, daudzveidīgi un praktiski darbojoties, tad arī bērni iegūst lielāko daļu zināšanu, pieredzes un prasmju. Tikai šo procesu veiksmīgas darbības rezultātā bērns iegūst noteiktu, personīgu attieksmi pret kultūras daļu- folkloras mantojumu.
6. Lai bērniem nerastos maldinošs priekšstats, ka kultūra „dzīvo” tikai bērnudārzā, bet arī sabiedrībā un to var sastapt ikdienā, ik uz soļa, ir svarīgi, gan gatavošanās procesā, gan svētku svinēšanas procesā iesaistīt vecākus.
7. Pedagogam ir jāpārzina folkloras mantojums un jājūt brīdis, kurā dabīgi un plūstoši iesaistīt tradicionālās kultūras elementus pedagoģiskajā procesā ikdienas situācijās, lai folklora dzīvotu bērnudārzā.
8. Tieši pedagoga degsme un patiesa ieinteresētība, nevis formāla uzdevuma izpilde, iepazīstinot bērnus ar tradicionālo kultūru, sniegs bērniem vairāk zināšanu, prasmju un attieksmju pret kultūras mantojumu kopumā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1335433
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация