Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:632538
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Socializācijas psiholoģiskais skaidrojums    4
1.1  Socializācijas vispārīgs raksturojums    4
1.2  Socializācijas īpatnības pirmsskolas vecum    8
2.  6 – 7. gadus veca bērna raksturojums    18
3.1  Rotaļas vispārīgais raksturojums    24
3.2  Rotaļas saistībā ar socializāciju    26
4.  Rotaļas efektivitāte 6 – 7 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā    33
  Secinājumi    44
  Literatūras saraksts    46
  Anotācija latv.val    48
  Anotācija angļ.val    49
Фрагмент работы

Cilvēks piedzimst kā bioloģiska būtne. Par sociālu indivīdu, personību un individualitāti cilvēks kļūst, iegūstot sociālo pieredzi, kontaktējoties ar citiem cilvēkiem.
Veidojoties bērna attiecībām ar citiem cilvēkiem, tiek apgūtas sociālas prasmes. Un savukārt, apgūstot sociālās prasmes, veidojas attiecības ar citiem cilvēkiem un vidi ...(2)
Ik dienas, iekļaujoties dzīves ritmā, mēs nonākam ļoti daudzveidīgās attiecībās, dažādās situācijās, kur mums katram ir atšķirīgas lomas un pienākumi. Nav tāda cilvēka, kas varētu dzīvot ārpus sabiedrības. Bet sabiedrības izvirza arī zināmas prasības, kas ietvertas veselā virknē rakstītu un nerakstītu noteikumu.
Mūsdienu ātrajā dzīves ritmā ir svarīga loma cilvēka spējai iekļauties sabiedrības dzīvē. Par šo spēju liecina pieaugušo un bērnu saskarsmes prasmes. Sabiedriskums un prasmes kontaktēties ar apkārtējiem cilvēkiem nepieciešams, lai cilvēks varētu gūt panākumus dažādās dzīves sfērās. Socializācijas prasmju veidošana ir bērna normālas psihiskās attīstības svarīgs nosacījums, kā arī viens no galvenajiem uzdevumiem, gatavojot bērnu dzīvei. Pēc psihologa domam, vispirms bērnam jāapgūst prasme darboties kolektīvā, jānodrošina sociālā attīstība. Bērnam ir nepieciešama pieredze dzīvot un darboties plašākā sabiedrībā. Vērojot bērnus pirmsskolas iestādē un viņu vecākus ievēroju, ka ne visi vecāki izprot sociālo prasmju nozīmi bērna dzīvē.
6 – 7 gadu vecumā ļoti liela nozīme sociālās prasmes veidošanas ir rotaļām.
Rotaļa ir bērnības pavadonis. Pedagoģija un psiholoģija aplūko rotaļu kā pirmsskolas vecuma bērnu savdabīgu darbību, kā augoša organisma attīstībai nepieciešamu faktoru. (D. Dzintere)
Kā norāda D. Dzintere un citi autori, tad lomu rotaļā, kur bērni atdarina pieaugušo izturēšanos, runas veidu, valodu, atdarina normas un uzvedības standartus, priekšmetu sociālo funkcijas, kas veicina bērnu socializāciju.
Lai saprastu un sekmētu bērna socializācijas prasmes ir jāapzinās tas - ko bērns domā par sevi, par citiem, par dzīvi.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация