Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:422229
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 49 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmumu eksports un konkurētspēja, ar to saistīto terminu skaidrojums   
1.1.  Eksportēšana   
1.2.  Uzņēmuma loģistika   
1.3.  Kvalitāte   
1.4.  Paškontroles sistēma jeb HACCP   
1.5.  Kvalitātes vadības sistēma un tās līmeņi   
1.6.  Kvalitātes vadības standartu ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos   
1.7.  Mārketings un tā elementi   
1.8.  Ražošana un ražošanas process   
2.  Latvijā dabīgo produkciju ražojošo uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošo faktoru analīze un SIA „Very Berry”, un SIA „Rāmkalni” uzņēmumu vispārīgais raksturojums   
2.1.  Nozares apraksts, kurā darbojas uzņēmumi   
2.2.  Eiropas Savienības un Latvijas valsts sniegtais atbalsts uzņēmējdarbības attīstīšanai   
2.3.  SIA „VERY BERRY” vispārīgs raksturojums   
2.4.  Rāmkalni - Nordeco uzņēmuma apraksts   
3.  SIA „Very Berry” un SIA „Rāmakalni Nordeco” uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošo faktoru analīze   
3.1.  VERY BERRY analīze   
3.2.  Rāmkalni Nordeco analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi.
Darba izstrādes procesā darba autori ir nonākuši pie sekojošajiem secinājumiem:
1. Uzņēmuma konkurētspēju palīdz veicināt atbalsta fondu finansējums, kas būtiski uzlabo uzņēmuma finanšu rādītājus.
2. Atbalsta fondu iegūšanai ir nepieciešams aizpildīt lielu skaitu dokumentus, kas mēdz aizkavēt uzņēmuma finanšu līdzekļu ieguvi.
3. Eksportējošiem uzņēmumiem ir izdevīgi savu produkciju virzīt ārvalstu tirgos ar sadarbības partneru starpniecību.
4. Uzņēmumiem kā viens no būtiskākajiem konkurētspējas veicinātājiem ir to iegūtie kvalitātes sertifikāti.
5. Uzņēmuma konkurētspēju ietekmē ne vien darbības, kuras tas veic, bet arī ārējie ietekmējošie faktori kā mērķa tirgus īpatnības vai pieprasījums.
6. Uzņēmumiem ir spēja nostabilizēties ārvalstu tirgos, kuras kultūras un tradīciju ziņā pārāk neatšķiras no Latvijas.
7. Uzņēmumi ir spējīgi veiksmīgi darboties eksporta tirgos bez padziļinātas tirgus izpētes par tirgus īpatnībām.
8. Uzņēmumi ir spējīgi pielāgoties pieprasījuma tendencēm ārvalstu tirgos, radot jaunus produktus.
9. Ja Latvijā uzņēmumi mārketinga aktivitāšu pamatā ir produkcijas reklāma, tad ārzemēs tā ir izglītošana (produkcijas ietekme uz veselību, skaidrojot sastāvu utt).
10. Kā viens no pamatbalstiem ieejot ārvalstu tirgos kalpo ES un valsts sniegtais atbalst - konkrēti izstādes.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1368627
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация