Дипломная
Предпринимательство и право
Туризм
Latvija kā mērķtirgus Grieķijas salu un kūrortu tūrisma p...Nr. | Название главы | Стр. |
АНОТАЦИЯ | 3 | |
ANOTĀCIJA | 4 | |
ANNOTATION | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1. | TŪRISMS KĀ PRODUKTS UN TŪRISMA MĀRKETINGS | 8 |
1.1. | TŪRISMS KĀ PRODUKTS | 12 |
1.2. | TŪRISMA GALAMĒRĶI, GALAMĒRĶU VEIDI | 14 |
1.3. | TŪRISMA TIRGUS SEGMENTĀCIJA | 15 |
2. | GRIEĶIJAS SALAS, KŪRORTI UN TŪRISMA RESURSI | 17 |
2.1. | GRIEĶIJAS RAKSTUROJUMS | 17 |
2.2. | GRIEĶIJAS IEVĒROJAMĀKIE TŪRISMA OBJEKTI | 21 |
2.3. | GRIEĶIJAS SALU UN PIEKRASTES TŪRISMA RESURSI | 24 |
2.3.1. | Krētas sala - Dievu zeme | 25 |
2.3.2. | Santorini sala - ciklādu civilizācijas šūpulis | 31 |
2.3.3. | Halkidiki pussala | 32 |
2.3.4. | Saules un dievu mīlētā Grieķijas sala Roda | 36 |
2.3.5. | Korfu sala | 39 |
3. | LATVIJAS TŪRISMA FIRMU PIEDĀVĀJUMS UN EKSKURSIJU KLĀSTS | 40 |
3.1. | PIEPRASĪTĀKIE CEĻOJUMI | 50 |
3.2. | LATVIJAS IENĀKOŠĀ UN IZEJOŠĀ TŪRISMA TIRGI | 52 |
3.2.1. | Latvijas ceļotāji ārzemēs | 53 |
3.2.2. | Ārzemju ceļotāji Latvijā | 54 |
3.3. | IZMAIŅAS CEĻOJUMU CENĀ | 56 |
3.4. | LATVIJAS MĒRĶAUDITORIJAS SEGMENTI SALU PIEDĀVĀJUMAM | 58 |
3.5. | LABĀKĀS SALAS EIROPĀ | 64 |
4. | PĒTĪJUMS PAR LATVIJAS TŪRISTU PRASĪBĀM | 66 |
4.1. | PĒTĪJUMA APRAKSTS | 66 |
4.2. | PĒTĪJUMA REZULTĀTU ANALĪZE | 66 |
SECINĀJUMI | 71 | |
PRIEKŠLIKUMI | 73 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 75 | |
PIELIKUMI | 78 |
Cilvēkiem kopš seniem laikiem ir bijusi liela interese par svešām zemēm, to dabu, kultūru un iedzīvotājiem. Mūsdienu starptautiskais tūrisms piedāvā ceļotājiem iespēju ātri un droši nokļūt gandrīz ikvienā pasaules valstī. Miljoniem tūristu katru gadu izceļo no savas valsts, lai apmeklētu pasaules slavenākos kultūras un mākslas objektus, atpūstos populārākajos pasaules kūrortu rajonos.
Cilvēkam ir jāceļo un tas nav ne greznums, ne vaļasprieks - tā ir dzīves diktēta nepieciešamība: uz laiku atstāt savu dzīves un darba vietu. Pēc tam viņš atgriežas, ar citādām acīm raugoties uz apkārtni un sevi pašu. Viņš var salīdzināt, viņš atrod dziļāku jēgu savām ikdienišķajām pūlēm. Viņš nopietnāk apzinās savu piederību pie zemes un tautas.
Grieķija tā ir lieliska vieta atpūtai! Tā ir zeme, kuru daba un klimats ir radījuši atpūtai, zeme ar neskaitāmām salām, eksotiskām pludmalēm un iespaidīgiem kalniem, jūru un spožu sauli, kura spīd 300 dienas gadā.
Diplomdarbu Latvija kā mērķtirgus Grieķijas salu un kūrortu tūrisma piedāvājumam autore izvēlējusies rakstīt, jo pēc Latvijas iestāšanās ES un Pasaules Tūrisma organizācijā (dalībvalsts no 2005.gada 1.janvāra) Latvijai pavērās plašas attīstības iespējas dažādās nozarēs. Viena no tām ir tūrisms, kas veicinās vairāk tūristu plūsmu no Ziemeļeiropas uz Rietumu un Centrāleiropu. Cilvēkiem kopš seniem laikiem ir bijusi liela interese par svešām zemēm, to dabu, kultūru un iedzīvotājiem. Mūsdienu starptautiskais tūrisms piedāvā ceļotājiem iespēju ātri un droši nokļūt gandrīz ikvienā pasaules valstī. Miljoniem tūristu katru gadu izceļo no savas valsts, lai apmeklētu pasaules slavenākos kultūras un mākslas objektus, atpūstos populārākajos pasaules kūrortu rajonos.
Cilvēkam ir jāceļo un tas nav ne greznums, ne vaļasprieks - tā ir dzīves diktēta nepieciešamība: uz laiku atstāt savu dzīves un darba vietu. Pēc tam viņš atgriežas, ar citādām acīm raugoties uz apkārtni un sevi pašu. Viņš var salīdzināt, viņš atrod dziļāku jēgu savām ikdienišķajām pūlēm. Viņš nopietnāk apzinās savu piederību pie zemes un tautas.
Grieķija tā ir lieliska vieta atpūtai! Tā ir zeme, kuru daba un klimats ir radījuši atpūtai, zeme ar neskaitāmām salām, eksotiskām pludmalēm un iespaidīgiem kalniem, jūru un spožu sauli, kura spīd 300 dienas gadā.
Diplomdarbu Latvija kā mērķtirgus Grieķijas salu un kūrortu tūrisma piedāvājumam autore izvēlējusies rakstīt, jo pēc Latvijas iestāšanās ES un Pasaules Tūrisma organizācijā (dalībvalsts no 2005.gada 1.janvāra) Latvijai pavērās plašas attīstības iespējas dažādās nozarēs. Viena no tām ir tūrisms, kas veicinās vairāk tūristu plūsmu no Ziemeļeiropas uz Rietumu un Centrāleiropu. …
Diplomdarbs “Latvija kā mērķtirgus Grieķijas salu un kūrortu tūrisma piedāvājumam” apskata grieķijas salu un kūrortu piedāvājumu kā potenciālu tūrisma virzienu. Darbā tika analizēta informācija par Grieķiju un konkrēti par grieķijas salām, Latvijas tūrisma firmu piedāvājums un ekskursiju klāsts, Latvijas tūrisma tirgus un mērķauditorijas segmenti, piedāvāti secinājumi, dabūti pētījuma gaitā. Turklāt darba ietvaros Latvijā tika veikts pētījums ar anketas palīdzību, no kuras iegūtie rezultāti tika salīdzināti ar analogu anketēšanu Grieķijā. Darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā darba autore definē kas ir tūrisma industrija, ceļojuma būtība un tūrisma galamērķi, kā arī tiek aplūkotas tirgus segmentācija, mārketinga pētījumi un zinātniskā izpēte tūrismā. Otrajā nodaļā tiek apskatītas Grieķijas tūrisma resursi, populārākas grieķijas salas un ievērojamākie apskates objekti. Diplomdarba trešā nodaļā ir analizēts Latvijas tūrisma firmu ceļojumu piedāvājums un ekskursiju klāsts, kā arī aprakstīta Latvijas ceļotāju statistika Grieķijā, gan arī izbraukušo ceļotāju, kas izmantojuši tūrisma firmu pakalpojumus, biežāk apmeklētas valstis. Aplūkoti arī LR Centrālā Statistikas biroja (CSB) dati par izejošo tūristu skaitu uz Grieķiju un Grieķijas Centrālās Statistikas biroja dati par ienākošo Latvijas ceļotāju skaitu uz grieķijas salām. Ceturtā nodaļa ir projektu daļa. Tajā ir aprakstīts pētījums, kas veikts ar anketas palīdzību Latvijā par Grieķiju. Iegūtie dati salīdzināti ar datiem no līdzīgas anketas Grieķijā. Ir izpētīta potenciālā ceļojuma auditorija. Nobeiguma daļā ir izveidoti secinājumi un priekšlikumi un piedāvāti pasākumi grieķijas salu un kūrortu produktu attīstīšanai Latvijas tūrisma tirgū.
- Latvija kā mērķtirgus Grieķijas salu un kūrortu tūrisma piedāvājumam
- Reklāmas politikas pielietojuma izpēte tūrisma aģentūrā
- SIA "Aktīvā tūrisma centrs Eži" attīstības perspektīvas
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapu analīze
Дипломная для университета94
Оцененный! -
Ēdināšanas uzņēmējdarbības nozīme tūrisma ilgtspējīgai attīstībai Latvijā un Latgalē
Дипломная для университета83
-
Latvijas tūrisma politikas veidošanas analīze un pilnveidošana
Дипломная для университета76
Оцененный! -
Tūrisma loma Latvijas tēla veidošanā
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Treileru tirgus un tā tendences Latvijā, jaunas komercdarbības uzsākšana
Дипломная для университета94
Оцененный!