Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:535194
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Banku darbība tirgus ekonomiskajos apstākļos ir līdzīga jebkurai citai komerciālai darbībai tādā ziņā, ka tās galvenais mērķis ir gūt peļņu īpašniekiem., tomēr banku darbībai ir būtiska atšķirība no vairuma citu nozaru, jo bankas izdzīvošana ir atkarīga no klientu uzticības tām. Uzticība ir nepieciešama, lai piesaistītu no klientiem līdzekļus, par kuriem tiek maksāti procenti un tiek aizdoti citiem klientiem uz augstākiem procentiem. Bankas ir katras valsts ekonomikas centrā, jo tās novirza naudu no piegādātājiem uz investoriem vai uzņēmējiem, kas ražo preces un pakalpojumus un rada darbavietas. Ja banku sarežģījuma dēļ cilvēki glabātu savus ietaupījumus ārpus finansu sistēmas, tas nodarītu ievērojamus zaudējumus visai valsts ekonomikai un kaitētu valsts labklājības izaugsmei. Tāpēc ir jābūt uzticamai un efektīvai banku darbības regulēšanas sistēmai, lai iespējami samazinātu problēmu varbūtību un tādejādi saglabātu sabiedrības uzticību.
Izlīdzinoties Latvijas komercbanku piedāvāto pakalpojumu spektram un tarifiem, saasinoties konkurencei finansu tirgū, arvien svarīgāku lomu klientu izvēlē par sadarbību ar konkrētu banku, šajā gadījumā Latvijas Krājbanku, spēlēs sniegto pakalpojumu kvalitāte, personāla profesionālā sagatavotība darbam, tajā skaitā prasme kontaktēties ar klientiem.
Izvēlētās diplomdarba tēmas aktualitāti var pamatot ar pašas darbavietu Latvijas Krājbankā.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt Latvijas Krājbankas klientu apkalpošanas centru tīkla attīstības iespējas.
Vadoties pēc izvirzītā mērķa tā sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Analizēt Latvijas ekonomikas, banku sektora un konkrētas darbības vidi.
• Veikt organizācijas, tās struktūras, vadības un kontroles izpēti.
• Noskaidrot personālvadības darbu – darbinieku atlasi, izglītības pilnveidošanos, profesionālās izaugsmes iespējas, darbinieku motivācijas veidošanu organizācijā.
• Izpētīt organizācijas piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu.
• Analizēt organizācijas filiāļu, klientu pakalpošanas centru un to personāla vadības pilnveides iespējas, izpētot filiāļu tīkla nozīmi un attīstību, konkurentus, bankas drošību, kā arī personāla profesionalitāti attiecībā pret banku un klientiem.
• Atrast iespēju celt personāla profesionalitāti, apkalpojot klientus.
Visi izvirzītie soļi sekmēs organizācijas darbības izpratni, pakāpeniski un loģiski dodot iespēju sasniegt izvirzīto mērķi. Tie palīdzēs izprast un pilnveidot klientu prasību pieaugumu pēc modernajiem un ērtajiem pakalpojumiem saistībā ar komercbanku, klientu apkalpošanu, kā arī ar konkurences saasināšanos pašu komercbanku starpā. Šādos apstākļos veiksmīgi varēs strādāt un attīstīties tikai tās bankas, kuras pirmās sāks piedāvāt klientiem izcilu apkalpošanas kultūru, nepieciešamus ērtus un konkurētspējīgus pakalpojumus. Diplomdarbā līdz ar to tiks veikts arī Krājbankas salīdzinājums ar citu Latvijas komercbanku drošumu.
Diplomdarbā esmu apskatījusi, gan analizējusi visu Latvijas Krājbanku (turpmāk tekstā Latvijas Krājbanka, Krājbanka, banka,) kopumā, gan konkrētu Pārdaugavas filiāles klientu apkalpošanas centru (turpmāk tekstā KAC).
Apkopotie dati diplomdarbā tiek analizēti un grupēti, pamatojoties uz izmantoto literatūru par uzņēmējdarbību, menedžmentu, mārketingu, aplūkoti banku darbību regulējošie normatīvie akti, dokumenti, Latvijas Republikas likumi, Ministru Kabineta noteikumi. Kā arī Latvijas Krājbankas iekšējie nepublicētie materiāli, uz kuriem atsauces netiks dotas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация