Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:497224
 
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Reklāmas jēdziens    7
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi un uzdevumi    7
1.2.  Reklāmas attīstība un ekonomiskā nozīme    11
1.3.  Reklāmas veidu un līdzekļu raksturojums    17
1.4.  Reklāmas ētika    21
2.  Mediju un reklāmas tirgus pētīšana Latvijā    25
2.1.  TV auditorijas pētījums    25
2.2.  Nacionālais Mediju pētījums    30
2.3.  Mediju reklāmas tirgus pētījums    36
3.  Mediju reklāmas tirgus Latvijā un tā attīstības tendences    39
3.1.  Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi    40
3.2.  Latvijas mediju reklāmas tirgus attīstības tendences    43
4.  Reklāma lielākajos masu medijos    45
4.1.  Reklāma televīzijā    45
4.2.  Reklāma radio    56
4.3.  Reklāma presē    63
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Kopsavilkumi svešvalodās    70
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
Фрагмент работы

Jebkuras valsts uzņēmuma sekmes gan vietējā, gan starptautiskā tirgū balstās uz pareizu uzņēmuma vadības izstrādātu mārketinga koncepciju un vispārpieņemtu objektīvu tirgus ekonomikas likumu ievērošanu.
Tirgus ekonomika – tā balstās uz attiecībām, kuras rodas preci pērkot un pārdodot tirgū, kur satiekas gan pieprasījums kā patērētāju pārstāvis, gan piedāvājums kā ražotāju pārstāvis. Tirgus attiecībās piedalās dažādi ekonomiskie subjekti, tas ir atsevišķas fiziskās personas (uzņēmēji, patērētāji, investori, ieguldītāji, fermeri, pārdevēji, pircēji) un juridiskas personas (saimniekojošie subjekti). Saimniekojošie subjekti tiek pārstāvēti tirgū ar dažādiem organizatoriski – tiesiskajiem uzņēmumu veidiem un īpašumu veidiem, akciju sabiedrībām, biedrībām, kooperatīviem, biržām, fondiem, bankām, kompānijām, asociācijām, firmām, koncerniem, sabiedrībām un citām juridiskām personām.
Tirgus ekonomikas ekonomiskie subjekti var būt tikai kā pircēji un pārdevēji.
Tādā veidā tirgus attiecību pamatā atrodas attiecības starp pircējiem un pārdevējiem, kuras ir vērstas uz viņu interešu apmierināšanu. Pārdevējs tiecas pārdot savu piedāvājumu, produkciju, bet pircējs tiecas apmierināt savu pieprasījumu, tas ir iegādāties viņam nepieciešamo preci.
Lai uzņēmums panāktu, ka pircējs izvēlētos tieši viņa ražoto preci starp daudzajām konkurentu piedāvātajām precēm, uzņēmumam ir jāinformē pircējs un jāiepazīstina tas ar savu preci. Šī mērķa īstenošanai uzņēmumam palīdz viena no mārketinga sastāvdaļām – reklāma.
Autors darba tēmu uzskata par aktuālu, jo reklāma, tāpat kā jebkura joma Latvijas Republikas uzņēmējdarbībā, diemžēl vēl atrodas savā attīstības stadijā, taču attīstās neiedomājamā ātrumā. Reklāmas industrijai strauji attīstoties, saasinās konkurence starp reklāmas veidotājiem (kreatīvajām reklāmas aģentūrām), reklāmas izvietotājiem (mediju aģentūrām), kā arī starp medijiem. Pēdējā laikā sabiedrībā bieži ir dzirdams par reklāmas cenu kāpumu tuvākajā laikā. Bet vai tā ir? Un, ja ir, vai tas ir pamatoti?
Tikai nedaudz komerciālo uzņēmumu šodien var veiksmīgi darboties bez reklāmas vienā vai otrā veidā. Daudzas starptautiskās reklāmas devēji ik gadus tērē lielas naudas summas, lai, riskējot ar šīs naudas summām, tirgū ieviestu jaunu markas preci vai pakalpojumu.
No otras puses, mazajām firmām jācenšas izvilkt maksimālo labumu no katra iztērētā santīma.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация