Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Latvijas Pasta pakalpojumu cenas un to loma pieprasījumu ...-
Latvijas Pasta pakalpojumu cenas un to loma pieprasījumu un ieņēmumu veidošanā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 8 | |
1. | Pakalpojuma un tā cenas raksturojums | 10 |
1.1. | Pakalpojuma būtība, nozīme un specifika | 10 |
1.2. | Pakalpojumu mārketings un attīstības iespējas | 11 |
1.3. | Cena un tās loma pakalpojuma sniegšanā | 16 |
2. | Latvijas Pasta pakalpojumu raksturojums un cenas ietekme uz pieprasījumu | 24 |
2.1. | Latvijas Pasta raksturojums, SVID analīze | 24 |
2.2. | Latvijas Pasta pakalpojumu - sīkpaku apstrādes tehnoloģija | 31 |
2.3. | Sīkpakas mārketinga un tarifu izvērtējums | 34 |
2.4. | Sīkpaku apgrozījuma ekonomiskais novērtējums | 37 |
Secinājumi | 41 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 42 | |
1.pielikums. | Starptautisku sīkpaku pieņemšanas, apstrādes un nosūtīšanas procedura pasta nodaļā | 43 |
2.pielikums. | Veidlapas CP 72 iekšzemes sīkpakas nosūtīšanas aizpildīšanas paraugs | 44 |
4.pielikums. | Birkas PP 17 noformēšanas paraugs | 46 |
5.pielikums. | LP 1 paraugs | 47 |
6.pielikums. | Pavadraksta PP16 a-k/E paraugs | 48 |
7.pielikums. | Pavadraksta PP16 i-m/E paraugs | 49 |
8.pielikums. | Pavadraksta PP 16 a-m/E paraugs | 50 |
9.pielikums. | Pasta sūtījumu tarifi | 51 |
IEVADS
Uzņēmējdarbība ir savdabīga apstākļu un lietišķās aktivitātes pārzināšanas un kompetences māksla. Panākumi uzņēmējdarbībā balstās uz zināšanām un spējām strādāt ļoti mainīgā vidē, pieņemt lēmumus riska apstākļos. Kompānijas darbība ir saistīta ar apkārtējo vidi, ar citām juridiskām un fiziskām personām, Kompāniju tieši un netieši ietekmē valsts un pasaules ekonomiskās un politiskās tendences. Eiropas Savienības ietekmē ir mainījusies uzņēmēju attieksme pret darāmo- nākas pāriet uz brīvu tirgu, pieaug konkurence. Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, dalībvalstu ekonomiskās robežas izzūd un ekonomikas attīstības tempi strauji palielinās.
Pētot ikviena uzņēmuma darbību parasti piesaista pats uzņēmums kā institūcija. Kas pakļaujas kaut kādas noteiktas uzņēmējdarbības principiem, likumdošanas normatīvajos aktos norādītajiem ierobežojumiem, kurā tiek veiktas kaut kādas darbības realizēti projekti. Bet, ja uzņēmuma darbība neatbilst sabiedrībā vispārpieņemtajiem kvalitātes standartiem, vainojams nav viss uzņēmums kopumā, bet gan atsevišķi darbinieki vai darbinieku grupas, kas nespēj pienācīgi veikt savus pienākumus.
Kvalifikācijas darba mērķis: izvērtēt cenas lomu pieprasījuma un piedāvājuma veidošanā no 2006. gada līdz 2008. gadam izmantojot vieno no VAS “Latvijas Pasts” pakalpojuma veidiem – sīkpakas.
Kvalifikācijas darbā tiek sniegta informācija par pakalpojuma būtību, nozīmi, specifiku, par pakalpojuma mārketingu un attīstības iespējam, par cenu un tās lomu pieprasījumu un piedāvājuma veidošanu.
Kvalifikācijas darbā apkopota informācija par uzņēmuma VAS “Latvijas Pasts” vēsturi, darbību, veikta SVID analīze, aprakstīta sīkpaku apstrādes tehnoloģija un izvērtēts sīkpaku apgrozījums.
Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumu tīklam un pasta pakalpojumiem ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī pieaug pakalpojumu loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību. Mūsdienu pasta vidē, blakus tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, ir attīstījušās plašas darbības jomas, ieskaitot loģistiku, finanšu pakalpojumus, uz informāciju tehnoloģijām balstītus pakalpojumus u.c.
Pasta pakalpojumus starpvalstu līmenī sniedz pamatojoties uz Pasaules Pasta Konvenciju, Pasaules Pasta Savienības Padomes direktīvām.
DARBĀ LIETOTI SAĪSINĀJUMI
PVAC – Paku un vērtssūtījumu apstrādes cehs
VŠC (L) – Vēstuļu šķirošanas cehs (Latvija)
EKS – Elektroniskā kases Sistēma
VAS – Valsts Akciju sabiedrība
AS – Akciju sabiedrība
1. Pakalpojuma un tā cenas raksturojums
1.1. Pakalpojumu būtība, nozīme un specifika
„Pakalpojums ir ekonomiskas darbības veids, kas sniedz kādu labumu un kas izpaužas darba, konsultāciju, vadīšanas prasme un tamlīdzīgā veidā.” 1
…
Darbs sastāv no ievada, divām daļām, secinājumiem un 9 pielikumiem. Kvalifikācijas darbā tiek pētīta uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” darbība, pakalpojuma cena un tas loma pieprasījumu un ieņēmumu veidošanā. Kvalifikācijas darba mērķis: izvērtēt cenas lomu pieprasījuma un piedāvājuma veidošanā no 2006. gada līdz 2008. gadam izmantojot vieno no VAS “Latvijas Pasts” pakalpojuma veidiem – sīkpakas. Kvalifikācijas darbā tiek sniegta informācija par pakalpojuma būtību, nozīmi, specifiku, par pakalpojuma mārketingu un attīstības iespējam, par cenu un tās lomu pieprasījumu un piedāvājuma veidošanu. Kā arī aprakstīta informācija par uzņēmuma VAS “Latvijas Pasts” vēsturi, darbību, uztaisīta SVID analīze, aprakstīts sīkpaku apstrādes tehnoloģija un uztaisīts sīkpaku apgrozījuma ekonomiskais novērtējums.
- A/s "Latvijas Balzams" - darbības efektivitāte, attīstības perspektīvas un tendences
- Latvijas Pasta pakalpojumu cenas un to loma pieprasījumu un ieņēmumu veidošanā
- SIA "Evor" konkurētspējas pilnveidošanas iespējas apsardzes un drošības pakalpojumu tirgū Latvijā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!A/s "Latvijas Balzams" - darbības efektivitāte, attīstības perspektīvas un tendences
Дипломная для университета63
-
Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Дипломная для университета84
Оцененный! -
Latvijas ziedu tirgus konkurentspējas un attīstības iespēju analīze ES tirgus ietvaros
Дипломная для университета74
Оцененный! -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Дипломная для университета60
-
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Дипломная для университета71
Оцененный!