Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:261585
 
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 44 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  Reglamentējošo dokumentu izpēte un analīze    8
1.1.  Pedagoģiskais aspekts    10
2.  Datu zinātne un ar to saitītie jēdzieni    12
2.1.  Datizrace    14
3.  Lielie dati    16
3.1.  Jēdziens    16
3.2.  Ieskats lielo datu vēsturē    17
3.3.  Kas veido lielos datus?    18
3.4.  Kur tiek izmantoti lielie dati?    18
4.  Import io programma un tās lietošana    21
5.  Saturiskais stundu plāns    24
6.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS    26
6.1.  Pētījuma metodoloģija    26
6.2.  Lielo datu izmatošana datu bāzu apguvē aprobācija skolā    28
6.3.  Testa jautājumu analīze    33
6.4.  Statistiskās atšķirības noteikšana klašu grupās    36
6.5.  Ticamības analīze    38
6.6.  Korelācija starp skolēnu attieksmi un iegūtiem testa rezultātiem    41
  Rezultāti    44
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un avoti    47
  PIELIKUMI    50
  Aptaujas paraugs    50
  Stundas vērtējuma kritēriji    51
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Darba mērķis ir izpētīt, vai skolēni 7.klasē spēj apgūt un izprast datu bāzes un ar tām saistītos jēdzienus. Pētījums dod iespēju uzlabot un pilnveidot esošo mācību programmu informātikā, jo šobrīd informātikas mācību programma ir desmit gadus veca, kā arī tā nepiedāvā skolēniem apgūt IKT nozares jauninājumus.
Tika aplūkoti dažādi literatūras avoti, lai noskaidrotu kā autori definē lielos datus un ar tiem saistītos jēdzienus, kādās nozarēs tie tiek izmantoti un kāds ir to devums. Darba autors skolēniem piedāvāja šādu definīciju: „Lielie dati- liela apjoma, strauji augoši, nestrukturēti dati, kurus ir grūti apstrādāt un analizēt, lai iegūtu cilvēklasāmus rezultātus. Būtisks lielo datu uzdevums ir prognožu un secinājumu veidošana no iegūtajiem datiem.” Tika izmantoti lielo datu raksturojošie lielumi un galvenie uzdevumi, lai skolēni vieglāk iegaumētu un izprastu šo jēdzienu.
Nākotne nav iedomājam bez strauji augošo datu apjoma palielināšanās un to apstrādes nepieciešamības, kā minēts “McKinsey Global Institute” pētījumā “Big data: The next frontier for innovation, competition, and productivity”. Tiek prognozēts, ka ap 2018. gadu trūks cilvēku resursi, kas spēs apstrādāt un padarīt derīgus lielos datus. Šajā pētījumā tika iekļauti dati, kas iegūti Amerikas Savienotajās valstīs, bet šo problēmu uzsvēra arī Atis Lejiņš savā rakstā „Digitalās ekonomikas izaicinājumi”. Tātad mūsu, kā informātikas skolotāju, uzdevumus ir piedāvāt skolēniem attīstīt šīs spējas un iemaņas.
Darba pamata mērķis ir uzlabot esošo informātikas mācību programmu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация