Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināš...-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS | 10 |
1.1. | Galvenās mārketinga funkcijas | 10 |
1.2. | Mārketinga komunikāciju veidi | 11 |
1.3. | Integrētās mārketinga komunikācijas | 13 |
1.4. | Mārketinga komunikāciju efektivitātes veidi un vērtēšanas metodes | 27 |
1.5. | Mārketinga komunikāciju efektivitātes faktori un to pētīšana | 34 |
1.6. | Mārketinga komunikāciju pētījumu problēmas un ētiskie aspekti | 37 |
2. | JĒKABPILS PILSĒTAS UN RAJONA ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS | 38 |
2.1. | Jēkabpils rajona ģeogrāfiskais raksturojums | 38 |
2.2. | Iedzīvotāji | 39 |
2.3. | Infrastruktūra | 41 |
2.4. | Uzņēmējdarbība | 43 |
2.5. | Mežsaimniecība un kokapstrāde | 46 |
2.6. | Lauksaimniecība | 47 |
2.7. | Būvniecība | 47 |
2.8. | Tūrisms | 48 |
2.9. | Citas uzņēmējdarbības veidi | 49 |
2.10. | Lielveikali | 50 |
3. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU EFEKTIVITĀTES IZPĒTE | 60 |
SECINĀJUMI | 76 | |
PRIEKŠLIKUMI | 78 | |
IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS | 79 |
IEVADS
Latvijā, tai skaitā arī Jēkabpils pilsētā ir attīstīta tirdzniecība. Lai tirdzniecība noritētu veiksmīgi, katram uzņēmējam ir svarīgi pārzināt mārketinga komunikācijas, to pielietošanu un jāprot izvēlēties pareizos mārketinga komunikāciju līdzekļus.
Starp mārketinga vissvarīgākajām prasmēm ir komunikācija un veicināšana. Komunikācija ir plašāks jēdziens, un tā notiek neatkarīgi no tā, vai tiek plānota vai nē. Pārdevēja apģērbs komunicē, katalogs komunicē, uzņēmuma biroja iekārtojums komunicē — viss tas rada iespaidu un izskaidro aizvien pieaugošo interesi par integrētajām mārketinga komunikācijām (IMC — Integrated Marketing Com¬munications). Uzņēmumiem jāizveido saderīgs kopums no iespaidiem, ko atstāj tā darbinieki, telpas un aktivitātes, ko uzņēmumi veic, lai informētu savas dažādās audiences par sava zīmola nozīmi un tā solījumu. Tas viss sākās, definējot uzņēmuma vērtības un nodrošinot, ka visi uzņē¬muma darbinieki tās saprot un seko tām.
Izmantojot mārketinga komunikācijas, ir svarīgi apzināties un izvērtēt, vai komunikācija ir efektīva, tādēļ autore izvēlējās rakstīt bakalaura darbu, kura tēma ir „Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas”.
Šo tēmu autore izvēlējās, jo pati dzīvo Jēkabpils pilsētā un strādā tirdzniecībā - uzņēmumā, kuram viena no tirdzniecības vietām atrodas Jēkabpils lielveikala telpās.
Darba mērķis: izvērtēt lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas.
Pētījuma objekts ir mārketinga komunikācijas.
Pētījuma priekšmets – mārketinga komunikāciju efektivitāte četros Jēkabpils lielveikalos (Rimi, Mego, Elvi, Supernetto).
Darba uzdevumi ir:
1. Analizēt literatūru par mārketinga komunikācijām un mārketinga komunikāciju efektivitāti
2. Raksturot Jēkabpils rajona un pilsētas uzņēmējdarbības ārējo vidi
3. Raksturot Jēkabpils pilsētas lielveikalus
4. Noteikt mārketinga komunikāciju kāpināšanas iespējas lielveikalos
5. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanai.
Darbā tiek izmantotas dažādas pētīšanas metodes:
1. Teorētisko avotu studēšana
2. Novērošana
3. Aptaujas.
Novērošanas periods – no 2007. gada 01. jūlija līdz 2007. gada 10. oktobrim. Aptaujas periods no 2007. gada 1. septembra līdz 2007. gada 10. oktobrim.
Bakalaura darbs izstrādāts, izmantojot speciālo literatūru, publikācijas periodiskajos izdevumos, Jēkabpils rajona padomes un Jēkabpils pilsētas domes materiālus, kā arī informāciju uzņēmumu mājaslapās.
…
Darba teorētiskajā daļā esmu apskatījusi un analizējusi dažādu autoru atziņas par mārketinga komunikācijām, to efektivitātes noteikšanas veidiem. Praktiskajā daļā esmu pētījusi Jēkabpils lielveikalos izmantotās mārketinga komunikācijas un to efektivitāti, kura tika noteikta, izmantojot pircēju aptauju.
Darbam nav pielikumu.
- Kompānijas "Henkel" darbības un konkurētspējas analīze
- Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
- Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai
Дипломная для университета66
-
Tirgus izpēte un mārketinga iespēju noteikšana uzņēmumā
Дипломная для университета43
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Дипломная для университета50
-
SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana
Дипломная для университета61
Оцененный! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный!