Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:578882
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.05.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Radošuma izpratne un pieeja dažādās mācību disciplīnās    7
1.1.  Termins „radošums” un tā izpratne    7
1.2.  Radošuma izpausmes dažādos vecumposmos    14
1.3.  Mācību priekšmetu dalījums humanitārajos un eksaktajos    17
1.3.1.  Radošuma izpausmju mijiedarbība humanitāro un eksakto mācību priekšmetu apguvē    17
1.4.  Literatūras nozīme radošuma attīstībā – valodas bagātināšanas instruments    19
1.4.1.  Beletristika un folklora kā nozīmīgas jomas bērna iztēles un radošuma veidošanā    20
2.  Dažādas metodes mācību stundas organizācijā    22
2.1.  Transmisijas, atklājuma un domāšanas modelis mācību procesā    22
2.2.  Brīvība mācību procesā    25
2.3.  Bērnu ieinteresēšana par lasīšanu    26
2.4.  Rakstīšanas nozīme domāšanas procesā    27
3.  Empīriskais pētījums    30
3.1.  Vispārējs pētījuma metodoloģijas apraksts    30
3.2.  Konkrētā pētījuma metodoloģijas apraksts    33
3.3.  Klašu – kontrolgrupas un eksperimentālās grupas – raksturojums    34
3.4.  Darbā ar eksperimentālo grupu lietotās metodes    36
3.4.1.  Mūsdienu tehnoloģiju izmantošana    36
3.4.2.  „Pareizi” jautājumi    37
3.4.3.  Provokatīvi apgalvojumi radošuma izpausmju veicināšanai    37
3.4.4.  Sinektika    38
3.4.5.  Etīdes un lomu spēles    39
3.4.6.  Domrakstu rakstīšana kā radošuma veicinātāja    41
3.5.  Pētījumā iegūtie rezultāti    46
3.5.1.  Radošuma vērtēšanas problēmas    46
3.5.2.  Pētījuma periodā sasniegtie rezultāti    48
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    55
  Pielikumi    57
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Eksperimentāli stimulējot skolēnus ar speciāliem vingrinājumiem un rotaļām, skolēni var kļūt neirotiski. Skolēni var būt satraukti, var tiem kļūt neinteresanti vai pat panākt pretēju efektu – neatsaucīgi, noslēdzas sevī, ļauj, lai viņu vietā labāk uzdevumus risina citi.
2. Izmantojot radošumu veicinošas metodes latviešu literatūrai veltītajās latviešu valodas mācību stundās X sākumskolas trešajā klasē, palielinājās skolēnu interese par priekšmetu, mācīšanās aktivitāte un uzlabojās radošas domāšanas prasme, kā arī palielinājās sekmes atzīmju vērtējumā. Kontrolgrupas audzēkņu sekmes atzīmju vērtējumā palielinājās nebūtiski.
3. Eksperimentālās grupas audzēkņiem uzlabojās sekmes arī matemātikā, turpretī kontrolgrupas rādītāji šajā jomā pat nedaudz pazeminājās.
4. Gan eksperimentālās, gan kontrolgrupas audzēkņu sasniegumi atzīmju vērtējumā mākslas jomas priekšmetos pieauga nebūtiski (līmenis jau pirms pētījuma sākuma bija augsts).
5. Radošās audzināšanas metode pozitīvi ietekmēja sekmes arī skolēnam ar mācīšanās traucējumiem
6. Skolēni, kas pētījuma periodā bija apguvuši radošu pieeju mācību procesam ar radošu uzdevumu palīdzību latviešu valodas mācību stundās, kas veltītas latviešu literatūrai, daudz ātrāk saprata uzdevumus un radošāk iesaistījās uzdevumu risināšanā arī citos mācību priekšmetos.
7. Pētījuma perioda beigās izspēlētā radošā spēle pierādīja, ka, izmantojot radošumu veicinošas metodes, skolēni labāk apgūst spēju analizēt situāciju, precīzāk un plašāk izteikt savas domas, kā arī tās argumentēt.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1360821
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация