Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:877255
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Etnogrāfisko izšuvumu analīze mājturības standartā un programmā    6
1.1.  Dūrienu tehnoloģija un veidi 5. un 6.klasē   
1.2.  Kompozīcija un etnogrāfiskie raksti izšūšanā   
2.  Mācību didaktisko līdzekļu izvēle izšūšanas apguvē   
2.1.  Nodarbību plānošana un sagatavošana   
2.2.  Izšūšanas apguvē pielietojamās metodes   
2.3.  Sekmju sasniegumu vērtēšana   
2.4.  Uzskatāmības principa pielietojums izšūšanas apguvē   
3.  Izšūšanas prasmju un iemaņu raksturojums   
3.1  Prasmju, iemaņu un paradumu savstarpējā saistība   
3.2.  Speciālo prasmju veikšanas paņēmieni   
3.3.  Iemaņu mijiedarbība un attīstība   
4.  Pētījums par izšūšanas prasmju attīstīšanu Rēzeknes poļu vidusskolā   
4.1.  Aptauja par izšūšanas prasmju attīstīšanu pamatskolā 5. un 6.klasē   
4.2.  Didaktisko līdzekļu izvērtējums izšūšanas stundās 5. un 6.klasē   
4.3.  Pētījuma rezultātu apkopojums    56
  Nobeigums    56
  Bibliogrāfija    57
Фрагмент работы

Nobeigums
Mūsdienās, kad visi tiecas pēc visa jaunā un modernā, tiek aizmirstas vērtības, bet tās būtu jāturpina saglabāt, pievēršot tām lielāku uzmanību un nozīmi. Visā Eiropā tiek ievērots, ka daudzās valstīs uzsver savas tautas etnogrāfiju, jo katrai tautai tā ir savādāka un neatkārtojama
Pētot literatūru par mācību didaktiskajiem līdzekļiem mājturībā un iepazīstoties ar etnogrāfiskās izšūšanas apguvi pamatskolā, autore konstatēja:
1) plānojot stundas, tiek ņemtas vērā skolnieču priekšzināšanas, iemaņas un spējas;
2) pedagogam ikdienas darbā ir nepieciešams ievērot katras skolnieces individuālās spējas;
3) trūkst metodiskās literatūras, kurā tiek aplūkota speciālo prasmju attīstīšana izšūšanā;
4) izzinot skolnieču intereses un organizējot mācību procesu radoši, izmantojot dažādas mācību metodes, var mainīt skolnieču nepietiekošo ieinteresētību par darba procesu;
5) veicot pedagoģisku pētījumu autore pārliecinājās, ka izšūšanā uzsvars jāliek uz prasmju, iemaņu veidošanu un apgūšanu;
6) pedagogam jāapzinās, ka radošā darbība lielā mērā ir atkarīga no skolnieču spējām, kuras attīsta pakāpeniski, artīvas darbības rezultātā.
Darba procesā hipotēze apstiprinājās.
Mērķis tika sasniegts un diplomdarba autore ar savu darbu ir apmierināta.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация