Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:485713
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1. nodaļa  Mācību procesa pilnveides nepieciešamība temata „IKP un ekonomikas izaugsme” apguvē    7
1.1.  Valsts vidējās izglītības standarts mācību priekšmetā „Biznesa ekonomiskie pamati” prasības temata „IKP un ekonomikas izaugsme” apguvē    7
1.2.  LR Izglītības ministrijas Izglītības satura un eksaminācijas centra „Biznesa ekonomiskie pamati” programmas analīze, problēmas un iespējamie risinājumi    11
1.3.  Temata „IKP un ekonomikas izaugsme” jautājumu atspoguļojums publicētajā mācību literatūrā un to atbilstība valsts standarta un mācību programmas prasībām    17
1.4.  Kopsavilkums    26
2.nodaļa  Pedagoģijas teorijas principu ievērošana mācību procesa pilnveidē    28
2.1.  Pedagoģiskā un mācību procesa mijiedarbība, mācību procesa struktūra, virzošie spēki un likumsakarības    28
2.2.  Mācību procesa funkcijas, to vienotība    31
2.3.  Mācīšanas un mācīšanās darbību sabalansētība mācību procesā vecāko klašu skolēnu vecumposmā    33
2.4.  Mācību metodes un paņēmieni, to klasifikācija un izvēle    40
2.5.  Mācību satura un metožu vienotība saistībā ar mācību satura apguves līmeņiem un Blūma taksonomiju    52
3.nodaļa  Autora izstrādātais metodiskais materiāls skolotājiem par tematu ”IKP un ekonomikas izaugsme” kā mācību procesa pilnveides variants    58
3.1.  IKP kā svarīgākais rādītājs valsts makroekonomiskā stāvokļa raksturošanā    59
3.2.  Makroekonomikas rādītāju nozīme valsts ekonomikas raksturošanā    71
3.3.  Ekonomikas izaugsme Latvijā un pasaulē    83
3.4.  Darbs grupās. „Ekonomisko un sociālo lēmumu pieņemšana”    93
3.5.  Uzdevumi, testi, ieteicamās argumentētā pārsprieduma tēmas    95
4.nodaļa  Autora izstrādātā metodiskā materiāla izvērtējums    99
  Secinājumi un priekšlikumi    103
  Annotation    107
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    109
  Pielikums    111
Фрагмент работы

Pagājušā gadsimta beigās Latvijā notika pāreja no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, un tādēļ ir iespējams salīdzināt un novērtēt notiekošo politiskajā, ekonomiskajā un sociālajā sfērā.
Turklāt paralēli norisēm Latvijas sabiedrībā ir novērojama otra tendence: pasaules valstu ekonomikas kļūst savstarpēji atkarīgākas un aktuāli kļūst arī globalizācijas procesi. Šīs izmaiņas ir skārušas un skar visas paaudzes, kas dzīvo Latvijā.
Globalizācijas apstākļos valstij ir nepieciešams ilgtermiņa skatījums nākotnē. Latvijas stratēģiskais mērķis ir uz zināšanām balstīta ekonomikas un sabiedrības veidošana. Latvijai ir svarīgi izšķirties, kurās nozarēs attīstīt zinātnisko un tehnoloģisko pētniecību un augsto tehnoloģiju ražotnes, jo resursu nepietiekamības dēļ to būs grūti nodrošināt. Globalizācijas tendences būtiski maina cilvēku dzīvi, darījuma vidi un viņu lomu uzņēmējdarbībā. Lai dzīvotu un darbotos jaunajos apstākļos, ir jāsagatavo ne tikai augstas kvalifikācijas speciālisti, bet arī uzņēmīgi, radoši neatkarīgi savā rīcībā, iniciatīvas pilni, riskēt gatavi, konkurētspējīgi cilvēki, kas varētu nodarbinātāt paši sevi un vadīt citus. [12, 10]…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1122490
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация