Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:492128
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  CILVĒKKAPITĀLA TEORIJAS NOSTĀDNES    8
1.1.  Cilvēkkapitāla teorētiskā izpratne    8
1.2.  Izglītības loma cilvēkkapitāla veidošanā    9
1.3.  Indivīda spēju novērtējuma atšķirīgi aspekti    16
2.  MĀCĪBU UN PROFESIONĀLĀS PRAKSES, TO LOMA STUDIJU PROCESĀ    21
3.1.  Mācību un profesionālo prakšu būtība    21
3.2.  Pieredzes veidošanās process prakses laikā    21
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI PAR PROBLĒMĀM UN RISINĀJUMIEM SAISTĪBĀ AR MĀCĪBU UN PROFESIONĀLAJĀM PRAKSĒM LLU    26
3.1.  Pētījuma metodoloģija    26
3.2.  Mācību un profesionālo prakšu reglamentējošo dokumentu apskats    28
3.3.  Ekspertintervijā iegūtās informācijas analīze    31
3.4.  Intervijās ar prakšu vadītājiem un koordinatoriem iegūtās informācijas analīze    37
3.5.  Intervijās ar studentiem iegūtās informācijas analīze    41
3.6.  Pētījuma gaitā identificētās nozīmīgākās problēmas un to risinājumi    44
  SECINĀJUMI    47
  LITERATŪRAS SARAKSTS    48
Фрагмент работы

Lai studiju laikā varētu apvienot teorētiskās zināšanas ar praktiskajām ir jāizvēlas studēt profesionālajās studiju programmās, kurās ir paredzētas prakses. Un ar profesionālo izglītību saprot, ka tā ir praktiska un teorētiska sagatavošanās darbībai noteiktā profesijā, noteiktas pakāpes un līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei un pilnveidei. Savukārt, profesionālās izglītības programmas tiek saprastas kā izglītības programmas, kas nodrošina izglītojamā garīgo un fizisko spēju attīstību, praktisku un teorētisku sagatavošanos profesionālai darbībai un dzīvei sabiedrībā.
Studentiem, kuri ir absolvējuši profesionālo studiju programmu pastāv iespēja ātrāk integrēties darba tirgū divu iemeslu dēļ un tie ir:
1.mācību prakse ir bijusi uzņēmumā, kurš labprāt turpinās sadarbību ar studentu arī pēc studiju beigšanas;
2.mācību praksē iegūtā pieredze tiks uzskatīta kā priekšrocība uzsākot darba attiecības.(Augstāko un profesionālo: 2007)
1.NODAĻA
Cilvēkkapitāla teorijas nostādnes
1.1. Cilvēkkapitāla teorētiskā izpratne
Cilvēkkapitāla (angļu val. human capital) jēdziens dod iespēju atklāt būtiskus indivīda ekonomiskās darbības, kā arī personiskās un sociālās labklājības nosacījumus un jēdziens tiek saprasts kā cilvēka spēju un iemaņu kopums, no kura atkarīgs viņa ekonomiskās un sociālās aktivitātes potenciāls. Bet skatot cilvēkkapitāla definīciju, tad tā parasti akcentē indivīda izglītību, iemaņas, prasmes un zināšanas, kas palielina viņa ekonomiskās darbības produktivitāti, tas ir ietver profesionālās zināšanas, sociālās prasmes, veselību, motivāciju, vērtības, attieksmes, talantus, pieredzi un citas īpašības. (A. Zobena, 2007:10)…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −45,67 €
Комплект работ Nr. 1243772
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация