-
Mārketinga komplekss
Дипломная41 Сельское хозяйство, лесное хозяйство, Реклама, маркетинг, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Aннотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga komplekss | 8 |
1.1. | Produkta jēdziens un būtība | 8 |
1.2. | Cena | 13 |
1.3. | Vieta | 16 |
1.4. | Produktu virzīšana tirgū | 20 |
2. | Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” organizācijas apraksts | 24 |
3. | Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pētījumu rezultātu analīze | 28 |
3.1. | Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mārketinga kompleksa analīze | 28 |
3.2. | Aptaujas datu analīze | 32 |
3.3. | Intervija ar Z/S „Ezerlejas” pārvaldnieci | 36 |
3.4. | Mediju monitorings | 37 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 41 | |
Pielikumi | 43 |
Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darba laikā autore izstrādāja šādus secinājumus:
1) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” izvēlētais produkts pārdošanai ir Latvijā ražota dabīgā kosmētika, kas atbilst pašreizējām patērētāju vēlmēm, jo ir ekoloģiski un kvalitatīvi produkti.
2) Pēc aptaujas rezultātiem var redzēt, ka patērētāju vidū valda stereotips un asociācijas, ka dabīgā kosmētika ir dārga, kas sašaurina potenciālo klientu loku, tādējādi nenodrošina uzņēmumam pietiekami lielus ienākumus, taču mārketinga kompleksa izpētē un intervijā tika noskaidrots, ka uzņēmums ir izstrādājis pieprasījuma orientētu cenu un uzcenojums nav tāds, kā citiem šīs produkcijas pārdevējiem.
3) Z/S „Ezerlejas” veikals „Evita” ir mazumtirdzniecības veikals ar tiešo sadales kanālu, kad prece tiek virzīta no ražotāja pie patērētāja un atrodas paaugstinātas aktivitātes zonā, pilsētas centrā, kur vienmēr atrodas pircēji, taču vēlas pāriet uz internetveikalu.
4) Z/S „Ezerlejas veikals „Evita” izvēlējies reklāmu televīzijā, radio un avīzē, taču tas nav pastāvīgi, tāpēc patērētāju uzmanība nav noturīga.
5) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mazais darbinieku skaits veido draudzīgu un pozitīvu kolektīvu, kas veicina uzņēmuma vadīšanas procesus un vadībai vieglāk ir pieņemt un saskaņot svarīgus lēmumus vai izmaiņas.
Balstoties uz secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1) Reklamējot Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pārdoto produkciju, uzsvaru vajag likt uz to dabīgumu un kvalitāti, jo pēc pētījuma rezultātiem, tie ir faktori, kas ietekmē patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanu.
2) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” vadībai jāorganizē regulāras izpārdošanas kādai konkrētai produktu grupai un jārīko loterijas, tādējādi piesaistot jaunus klientus un popularizējot gan veikala, gan produkcijas nosaukumu, taču tas būtu arī vēstījums patērētājiem par zemajām cenām.
…
Kvalifikācijas darbs par marketinga kompleksu Latvijas uzņēmumā. Teorētiskā un praktiskā daļa.
-
Mārketinga komplekss
Дипломная41 Сельское хозяйство, лесное хозяйство, Реклама, маркетинг, Бизнес
- Mārketinga komplekss interneta veikalam "www.elkor.lv"
- Mārketinga pasākumu komplekss
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Дипломная для университета83
Оцененный! -
SIA "Trigers" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета72
-
Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Дипломная для университета82
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Дипломная для университета68
-
Mārketinga darbību pilnveidošana SIA "Jaunmoku pils"
Дипломная для университета61