Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 5 | |
1. | SIA „AVG grupa” MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE | 7 |
1.1. | Iekšējās vides analīze | 7 |
1.2. | Ārējās vides raksturojums | 10 |
1.2.1. | Makro vides faktori | 11 |
1.2.2. | Pieprasījums | 14 |
1.2.3. | Konkurence | 17 |
1.2.4. | Kontaktauditorijas | 21 |
1.2.5. | Situācijas analīze (SVID) | 21 |
2. | SIA „AVG grupa” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS | 24 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 24 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 25 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 26 |
2.3.1. | Mērķa tirgus | 26 |
2.3.2. | Produktu pozicionēšana | 27 |
2.3.3. | Mārketinga pasākumu komplekss | 29 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju mērķi | 30 |
2.5. | Mārketinga komunikāciju stratēģijas | 30 |
3. | MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA SIA „AVGgrupa” | 31 |
3.1. | Korporatīvā identitāte | 31 |
3.2. | Personāla stimulēšana | 32 |
3.3. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 33 |
3.4. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 33 |
3.5. | Sabiedrisko attiecību aktivitātes | 34 |
3.6. | Reklāmas plāns | 35 |
3.6.1. | Reklāmas mērķi, veids un objekti | 36 |
3.6.2. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 37 |
3.6.3. | Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns | 41 |
3.7. | Komunikāciju budžets | 45 |
Secinājumi un priekšlikumi | 47 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 50 | |
Pielikums | 51 |
Komunikāciju plāns palīdz objektīvi skatīties un izvērtēt uzņēmuma reālo situāciju, kā arī palīdz nonākt līdz konkrēti veicamajiem uzdevumiem mērķu sasniegšanai.
Šim uzņēmumam šis mārketinga komunikāciju plāns palīdzēja spert pirmos soļus reklāmas pasaulē, jo uzņēmums līdz šim nav pielietojis nevienu no reklāmas iespējām.
SIA „AVG grupa” nodarbojas mēbeļu laminātu un galda virsmu tirdzniecību. Uzņēmums tirgū darbojas divus gadus un, no pavisam nezīstama uzņēmuma ar pavisam nepazīstamu materiālu, patreizējā brīdī uzņēmuma vārdu un materiāla ražotāja vārdu pazīst liela daļa mēbeļu ražotāju aprindas. Uzņēmuma veiksmīgai attīstībai nepieciešams palielināt pārdošanas apjomus ar jau esošo klientu un jaunu klientu starpniecību.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sagatavot mārketinga komunikāciju plānu „ AVG grupa”, kas palīdzētu īstenot uzņēmuma mērķus.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus tiek noteikti sekojoši uzdevumi:
1Veikt uzņēmuma iekšējās vides izpēti , lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses.
2Izpētīt uzņēmuma ārējo vidi, lai noskaidrotu uzņēmuma iespējas un draudus.
3Noskaidrot uzņēmuma mērķus, lai noteiktu pielietojamās stratēģijas.
4Izstrādāt mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu izvirzīto mērķu sasniegšanai.
5Izstrādāt pamatotus secinājumus un priekšlikumus balstoties uz darbā veikto datu un informācijas izpēti un analīzi.
Temats tiek ierobežots jaunu produktu izpētei un analīzei. Ņemot vērā to, ka uzņēmuma darbībā nav iesaistīti starpnieki, tad nodaļa par starpniekiem nav apskatīta.
Darbs tiks veikts izmantojot primārās un sekundārās informācijas izpēti, statistisko un ekonomisko analīzi un mārketinga analītiskās un praktiskās metodes, kā arī faktoru noteikšanas metodi un statistisko metodi.
Par kvalifikācijas darba plāna periodu tiek noteikti 3 mēneši no 2006. gada 1. aprīļa līdz 30. jūnijam.
Informācija, kas kvalifikācijas darbā tiek izmantota datu izpētei un analīzei ir sākot no 2004. gada februāra līdz 2006. gada martam. Kopumā tiks apskatīta informācija par diviem uzņēmuma darbības gadiem.
Kvalifikācijas darba sagatavošanā tiek izmantota specializētā literatūra mārketinga un reklāmas nozarē, preses izdevumi, kas apraksta un pēta kopējo tirgus situāciju Latvijā, uzņēmuma iekšējo informāciju, statistiskās informācijas iegūšanai „Lursoft” un centrālās statistikas pārvaldes mājas lapas, kā arī citas globālā tīmekļa mājas lapas, kas satur informāciju par situāciju valstī, reklāmu, mārketingu un biznesa attīstību.
…
Detalizēts sīki aprakstīts darbs mārketinga komunikāciju izstrādei. darbs sastāv no 3 nodaļām un viena pielikuma
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
- Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
- SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
Дипломная для университета72
-
Mārketinga loma nekustamā īpašuma uzņēmuma konkurētspējas veicināšanā
Дипломная для университета87
-
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Дипломная для университета70
Оцененный! -
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Дипломная для университета59
-
Skaistumkopšanas salona “X” imidžs un tā iespējamais korekcijas plāns
Дипломная для университета85