Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Gemoss" izplatītajām k...-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Gemoss" izplatītajām kaltētām gailenēm "Sabarot"
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Summary | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga vide | 7 |
1.1. | Iekšējā vide | 7 |
1.1.1. | SIA “Gemoss” apraksts | 7 |
1.1.2. | Uzņēmuma galvenie finanšu rādītāji | 11 |
1.1.3. | Produkta apraksts | 12 |
Kaltētas gailenes “Sabarot” | 12 | |
Gaileņu apraksts | 13 | |
Gaileņu ietekme uz veselību | 14 | |
1.2. | Ārējā vide | 15 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 15 |
1.2.2. | Valsts ekonomiskais stāvoklis | 16 |
1.2.3. | Pārtikas izplatīšanas uzraudzība | 16 |
1.2.4. | Pieprasījums | 17 |
1.2.5. | Konkurence | 18 |
1.2.7. | Piegādātājs | 19 |
1.2.8. | Kontaktauditorijas | 20 |
1.2.9. | Situācijas analīze (SVID) | 20 |
2. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 24 |
2.1. | Mārketinga mērķi | 25 |
2.2. | Mārketinga stratēģijas | 25 |
2.2.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 26 |
Tirgus aptveršanas stratēģijas | 26 | |
Konkurējošās pozīcijas stratēģija | 27 | |
Produkta dzīves cikla stratēģija | 28 | |
2.2.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 29 |
Mērķa grupa | 29 | |
Pozicionēšana | 31 | |
2.3. | Mārketinga komunikācijas mērķi | 31 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju stratēģijas | 32 |
2.4.1. | Pievilkšanas stratēģija | 33 |
2.4.2. | Grūšanas stratēģija | 33 |
3. | Mārketinga komunikāciju programma | 35 |
3.1. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 36 |
3.2. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 37 |
3.3. | Sabiedrisko attiecību aktivitātes | 38 |
3.4. | Reklāmas plāns | 39 |
3.4.1. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 41 |
3.4.2. | Mēdiju stratēģija un taktika | 43 |
3.4.3. | Mēdiju plāns | 44 |
3.5. | Reklāmas plāns pēc mediju veida | 45 |
3.5.1. | “Latvijas avīze” | 45 |
3.5.2. | Sociālie tīkli facebook, instagram un twiter | 46 |
3.5.3. | Latvijas televīzija un TV3 | 47 |
3.5.4. | Vide | 49 |
3.5. | Mārketinga komunikāciju budžets | 50 |
3.6. | Mediju plāna analīze | 53 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 55 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 57 | |
PIELIKUMI | 61 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Autors par “Kvalifikācijas darbu” izdara šādus secinājumus:
• Darbinieku trūkums var apdraudēt un apgrūtināt uzņēmuma darbu
• Lai nodrošinātu veiksmīgu darbību, uzņēmumam ir jārūpējas par savu tēlu un jāiegūst lojāli klienti
• Latvijas ekonomika tuvākajā laikā augs
• Konkurence produkta grupā ir neliela
• Kaltēšana ir optimālākā gaileņu uzglabāšanas metode
• Sociālie tīkli ir lieliska iespēja reklamēt uzņēmumu bez maksas, kā arī lielisks rīks kā komunicēt ar lojāliem klientiem un aizsniegt auditoriju, kas rakstošos un televīzijas medijus nepatērē
• Reklāma televīzijā vēljoprojām ir efektīvākais mērķauditorijas sasniegšanas rīks, lai gan dārgākais.
• Efektīvākam mārketinga komunikācijas rezultātam ir jāpielieto un jākombinē dažādas mārketinga stratēģijas
Pamatojoties uz izdarītajiem secinājumiem, autors iesaka sekojošus priekšlikumus:
• Pēc iespējas uzlabot darba apstākļus un atalgojumu, lai noturētu darbiniekus un varētu piesaistīt pēc iespējas kvalificētākus jaunos darbiniekus. Tas izdarāms veicot aptaujas darbinieku vidū(vismaz reizi gadā), lai noskaidrotu darbinieku apmierinātības līmeni, kā arī apzinātu problēmas, kas apgrūtina darbu un pienākumu veikšanu. Aptaujā vēlams noskaidrot arī darbinieku ieteikumus darba ražīguma un apstākļu uzlabošanai. Izanalizēt aptaujas rezultātus un pēc iespējas novērst visus trūkumus.
…
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Gemoss" izplatītajām kaltētām gailenēm "Sabarot" Kvalifikācijas darbs. Rīga: Banku augstskolas Uzņēmējdarbības koledža, studiju programma „Mārketings un reklāma” – 58 lpp., 7 att., 7 tab., bibliogrāfija - 41 nosaukumi latviešu valodā. Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, 5 pielikumiem. Darba mērķis ir izstrādāt komunikāciju plānu SIA ”Gemoss” izplatītajām kaltētām gailenēm “Sabarot”, lai radītu kaltētu gaileņu lietošanas kultūru un tradīcijas, tādejādi palielinot šī produkta noietu tirgū. Pirmajā darba daļā autors izpēta un analizē uzņēmumu un mārketinga vidi. Iepazīstas ar uzņēmuma finanšu rādītājiem, situācijas analīzi, uzņēmējdarbības vidi, konkurentiem kā arī sīki izpēta un izanalizē produktu. Otrajā darba daļā autors izvirza komunikāciju mērķus un izanalizē atbilstošākās mārketinga stratēģijas komunikāciju mērķu sasniegšanai. Trešajā darba daļā autors, izveido mārketinga komunikāciju programmu. Programma ietver pārdošanas veicināšanas aktivitātes, tiešās mārketinga aktivitātes, sabiedrisko attiecību aktivitātes kā arī reklāmas plānu. Darba trešajā daļā tiek izstrādāts arī mārketinga komunikāciju budžeta un veikta mediju plānu analīze. Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir: • Secinājums - Darbinieku trūkums var apdraudēt un apgrūtināt uzņēmuma darbu • Priekšlikums - Pēc iespējas uzlabot darba apstākļus un atalgojumu, lai noturētu darbiniekus un varētu piesaistīt pēc iespējas kvalificētākus jaunos darbiniekus. • Secinājums - Efektīvākam mārketinga komunikācijas rezultātam ir jāpielieto un jākombinē dažādas mārketinga stratēģijas • Priekšlikums - Plānojot mārketinga komunikācijas, kombinēt dažādas mārketinga stratēģijas un komunikāciju kanālus, kas viens otru papildina.
Koledžas darbs.
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Gemoss" izplatītajām kaltētām gailenēm "Sabarot"
- SIA "InReal" mārketinga komunikāciju plāns
- SIA "XXX" mārketinga komunikāciju plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Дипломная для университета50
-
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Дипломная для университета58
Оцененный! -
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Дипломная для университета66
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Дипломная для университета68
-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Дипломная для университета57