-
Mārketinga plāns radiostacijai
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 7 | |
1. | Analītiskā daļa | 9 |
1.1. | VSIA,,Latvijas Radio” iekšējās vides analīze | 9 |
1.2. | VSIA,,Latvijas Radio” ārējās vides analīze | 14 |
1.2.1. | Tieši ietekmējošā ārējā vide | 14 |
1.2.2. | Netieši ietekmējošā ārējā vide | 21 |
1.3. | Primārais un sekundārais tirgus | 25 |
1.4. | VSIA,,Latvijas Radio” SVID analīze | 27 |
2. | Projekta daļa | 30 |
2.1. | Mārketinga mērķi un radošā stratēģija | 30 |
2.2. | Latvijas Radio 5 mārketinga mērķi | 31 |
2.3. | Primārās mārketinga stratēģijas | 32 |
2.3.1. | Latvijas Radio 5 konkurējošās pozīcijas stratēģija | 32 |
2.3.2. | Tirgus aptveršanas stratēģijas | 33 |
2.3.3. | Latvijas Radio 5 dzīves cikla stratēģija | 35 |
2.4. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 36 |
2.4.1. | Sekundārās mārketinga stratēģijas. Vispārējs ieskats | 36 |
2.4.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas radiostacijai Latvijas Radio 5 | 37 |
2.5. | Mārketinga programma Latvijas Radio 5 | 38 |
2.5.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 38 |
2.5.2. | Cenas veidošanās | 40 |
2.5.3. | Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un organizēšana | 41 |
2.5.4. | Produkta virzīšana tirgū | 43 |
2.6. | Komunikāciju plāns | 44 |
2.6.1. | Komunikācijas saturs | 48 |
2.6.2. | Darba plāns un budžets | 49 |
2.7. | Mārketinga plāna kontrole | 52 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 55 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Kantar TNS Radio auditorijas pētījumu dati par 2019.gada ziemas un 2020.gada pavasara periodu parāda, ka 2019.gada ziemas un 2020.gada pavasara periodā radio ik dienu klausījušies vidēji 67,7% jeb 1 miljons 49 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, tātad radio joprojām ir ļoti plašs un populārs tirgus.
2. 2018.gada Sabiedriskajā pasūtījumā Latvijas Radio 5 auditorijas vecuma fokuss tika paaugstināts līdz 35 gadiem, tātad Latvijas Radio 5 klausās arī cilvēki pēc 30 gadu vecuma, kā sākotnēji 2013.gadā tika noteikts vecuma fokuss.
3. 2019.gada ziemas – 2020.gada pavasara periodā VSIA,,Latvijas Radio” joprojām ir radio tirgus līderis. Latvijas Radio 5 tirgus daļa ir 3,8%. Tuvākie VSIA,,Latvijas Radio” konkurenti ir Radio Skonto, Radio SWH, EHR un StarFM.
4. Pēc Kantar TNS 2019.gada decembrī veiktās aptaujas ,,Radio patēriņš dažādās platformās un attīstības prognozes”, visvairāk cilvēku radio klausās tieši radioaparātos un automašīnās iebūvētajās ierīcēs. Tradicionālā FM klausīšanās varētu būt sasniegusi augstāko iespējamo patēriņa līmeni un vidējā termiņā tās attīstība atkarīga ne tikai no Latvijas raidorganizāciju savstarpējās konkurences, bet arī no globālā mediju un tehnoloģiju tirgus.
5. Nepilnīga ir atsevišķu satura vienību (raidījumu, sižetu u.t.t.) izmaksu aprēķināšanas sistēma, kas ietver tikai satura vienību veidotāju atalgojuma izmaksas, bet proporcionāli neiekļauj citas, ar raidījumu veidošanu un pārraidi saistītās, tiešās un netiešās izmaksas. VSIA,,Latvijas Radio” ir jāizstrādā satura izmaksu uzskaite – tas būtu izdarāms Finanšu daļai sadarbojoties ar radio struktūrvienībām.
Priekšlikumi:
1. Komunikāciju un multimediju daļai nepieciešams līdz 2022.gadam veikt LR multimediālā satura un LR digitālās klātbūtnes izvērtēšanu un izstrādāt koncepciju LR satura komunikācijai sociālajos tīklos, t.sk. nosakot minimālos multimedialitātes standartus un nodrošinot efektīvu LR satura pieejamību pēc izskanēšanas tiešraidē.
2. Komunikāciju un multimediju daļai nepieciešams līdz 2022.gadam veikt LR kanālu vienotās mobilās aplikācijas darbības uzsākšanu.
…
Kvalifikācijas darba (1.līmeņa studiju noslēguma darbs) mērķis ir izstrādāt – analizēt Latvijas Radio 5 vidi un izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu radiostacijas Latvijas Radio 5 radio tirgus daļas palielināšanai.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Mārketinga plāns radiostacijai
- Mārketinga plāns SIA "Codes betons"
- Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Дипломная для университета58
Оцененный! -
Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
Дипломная для университета60