-
Mārketinga plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Nekustamā īpašuma un tā tirgus jēdziens | 9 |
2. | Nekustamā ipašuma tirgus īpatnības | 11 |
3. | Nekustamā īpašuma kompānijas SIA ”...”mārketinga vides analīze un tirgus segmenta raksturojums | 13 |
3.1. | Iekšējās vides apraksts | 13 |
3.2. | Ārējā vides analīze | 23 |
3.3. | Situācijas analīze | 28 |
4. | Mārketinga mērķi un stratēģijas | 30 |
4.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 31 |
4.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 32 |
5. | Mārketinga programma | 36 |
5.1. | Cenu veidošanas lēmumi | 36 |
5.2. | Produkta virzības tirgū aktivitātes | 40 |
6. | Reklāmas plāns | 44 |
6.1. | Reklāmas mērķi | 44 |
6.2. | Piemērotāko reklāmas līdzekļu izvēle SIA ”...” reklāmas kampaņai | 47 |
7. | SIA ”...” reklāmas finansu plānošana | 52 |
7.2. | Reklāmas ekonomiskās efektivitātes novērtēšana. | 53 |
Atrast un radīt savu māju nav viegli. Bet, kad beidzot tā ir sameklēta, rodas patiesa gandarījuma sajūta!
Kopš deviņdesmito gadu sākuma vērojama strauja nekustamo īpašumu tirgus attīstība. Nozarē, kur ļoti liela nozīme ir patērētāju uzticībai un pakalpojumu sniedzēja reputācijai, pašsaprotami, ka lielāko tirgus daļu ieņem uzņēmumi, kas savu darbību ir uzsākuši līdz ar tirgus ekonomikas parādīšanos un Latvijas neatkarības atgūšanu deviņdesmito gadu sākumā.
Pēc centrālās statistikas datiem var secināt cik strauji pieaug darījumu skaits, kas saistīts ar nekustamo īpašumu. Īpaša attīstībai šai nozarei ir Rīgā, kur pēdejo gadu laikā ir aktivizējusies dzīvojamo māju celtniecība. Arī nekustamā īpašuma vērtība strauji pieaug. Nekustamo īpašumu vērtība ir atkarīga no tā atrašanās vietas, lieluma, fiziskā stāvokļa.
Latvijas nekustamo īpašumu tirgū ik gadu pieaug darījumu skaits, kur tiek izmantota nekustamo īpašumu speciālista strapniecības pakalpojumi, jo fiziskas personas, slēdzot darījumu savā starpā, slikti orinetējas darbībās, kas ir jāveic, lai bez problēmām varētu veikt darījumus ar nekustamo īpašumu.…
Darba pirmajā un otrajā daļā tiek raksturots nekustamā īpašuma tirgus un tā atsķirītba no citu produktu tirgiem. Trešajā daļā tiek izanalizēti faktori, kas tieši vai netieši ietekmē uzņemuma darbību, rakturots pētāmā uzņēmuma tirgus segments. Ceturtajā darba daļā tiek noteikti uzņēmuma misija, mērķi un mārketinga mērķi un stratēģijas produkta virzīšanai tirgū. Sestajā daļā – noteikti piemērotākie reklāmas līdzekļi, ko uzņēmumam vajadzētu pielietot 1. gada laikā, lai sasniegtu savus izvirzītos mērķus. Septītajā daļā tiek plānotas finanses reklāmas kampaņai un prognozēta sasniegtā efektivitāte, pēc jaunā mārketinga plāna ieviešanas.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
- SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns
Дипломная для университета48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Дипломная для университета50
Оцененный! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный! -
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Дипломная для университета70
Оцененный!