Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:462962
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Аннотация    4
  Abstract    5
  Ievads    7
1.  Mūsdienu biznesa stratēģiska mārketingu administrācija    10
1.1.  Stratēģija – vispārējs pārskats    10
1.2.  Konkurence    12
1.1.  att. Konkurences priekšrocības panākuma secīgums [11.,163]    13
1.3.  Mārketingu pētījumu sistēma    16
  Iekšējas atskaites sistēma    17
1.4.  Tirgus segmentēšana    19
1.5.  Mārketingu pētījumu būtība    24
1.6.  Aptauja    26
1.7.  Fokusgrupa    26
1.8.  Stratēģiskā plānošana    28
2.  SIA „Kosmolats” mārketingu stratēģijas izstrādāšana Latvijas tirgus nosacījumos    32
2.1.  SIA „Kosmolats” un tās raksturojumi    32
2.2.  AS Koncerns «KAĻINA» darbības analīze Krievijas tirgū    35
2.3.  Konkurentu tirgus studēšana    39
2.4.  SIA „Kosmolats” ievērojamāko konkurentu finansiāli-ekonomiskā analīze Latvijas tirgū    41
2.6.  Mēģinājuma aptauja    49
2.7.  Aptaujas rezultātu analīze    50
2.8.  Fokusgrupu darba analīze    62
2.9.  Salīdzinošā konkurētspējas analīze    68
2.9.1.  Uzņēmuma konkurentu salīdzinošā analīze pēc galveniem novērtējuma kritērijiem    68
2.9.2.  SWOT analīze    71
2.9.3.  Konkurences spēka novērtējums    75
2.9.4.  MakKinsi    78
2.9.5.  Boston Consulting Group (BCG) matrica    80
2.9.6.  Ansoffa Matrica– «Prece - tirgus» [18.,114]    81
  Secinājumi un priekšlikumi    85
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    90
  GALVOJUMS    92
Фрагмент работы

Šis darbs ir veltīts uzņēmuma mārketingu attīstības problēmai. Darba nosaukums ir „Mārketinga stratēģijas izveidošana kas bāzēta uz SIA „Kosmolats” piemēra Latvijas tirgus apstakļos”, un pilnībā atbild visām nepieciešamām prasībām, liktajiem mērķiem un uzdevumiem, kuri tiek risināti darbā.
Darbs ir izveidots uz reāli eksistējošā uzņēmuma pētījuma. Tās nosaukums ir SIA „Kosmolats” un tas ir Krievijas koncerna «KAĻINA» oficiālias pārstāvis Latvijā. Šis koncerns ir lielākais parfimērijas, kosmētikas un sadzīvju ķīmijas ražotājs Krievijā. Dotajā darbā tiek izpētīta viena no koncerna ražošanas nozarēm Latvijas teritorijā - līdzekļi sejas ādas kopšanai.
Temata aktualitāte. Temats ir aktuāls tāpēc, ka Latvija pašlaik integrējas Eiropas Savienībā, līdz ar to Eiropā ražoto preču tirdzniecība kļūst vieglāka. Eiropas precēm tiek ieviesti merēni likumi un atvieglojumi, kamēr tie paši likumi kļūst stingrāki pēcpadomju valstu importētām precēm. Produkts kas tiek izpētīts dotajā darbā, ir Krievijā ražots, un autors cenšas izmēģināt koģirēt uzņēmuma darbību, lai tā kļūtu vēl konkuretspējīgāka.
Darba mērķis. Izpētīt uzņēmuma darbību Latvijas tirgū un vadoties pēc saņemtajiem datiem izstrādāt un pilnveidot mārketinga stratēģiju ar mērķi palielināt uzņēmuma tirgus daļu.
Uzdevumi:
1.Noskaidro uznēmuma raksturojumus un noskaidrot uznēmuma problēmu;
2.Salasīt un analizēt literatūru;
3.Izpētīt konkurentu tirgu;
4.Pārtaisīt nozares finansiālo analīzi;
5.Veikt nozares konkurentu finansiālo analīzi;
6.Veikt izmēģinājuma aptauju;
7.Veikt markētinga pētījumu (aptauju);
8.Uz iegūto datu pamata veikt darbu ar fokusgrupu;
9.Analizēt darba ar pircējiem rezultātus;
10.Veikt SIA „Kosmolats” konkurentspēju Latvijas tirgū;
11.Veikt konkurentu salīdzinājuma analīzi;
Pirmajā daļā tiek izklāstīts viss darbam nepieciešamais teorētiskais materiāls. Uz šī teorētiskā materiāla bāzes tiks izpildīta darba praktiskā daļa. Tiks izskatīti arī mārketinga pārvaldes jautājumi mūsdienu biznesa apstākļos un daži SIA „Kosmolats” interesējošie jautājumi par stratēģijas izstrādi un tālāko ieturēšanu.
Praktiskā daļa satur:
Mātes uznēmuma, kas atrodas Krievijā, darbības apraksts, kā arī produkcijas izplatītāja Latvijas tirgū darbības apraksts.
SIA „Kosmolats”finansiālo rādītāju analīze un to salīdzinājums to ar divu lielāko konkurējošo uznēmumu finansiāliem koeficentiem
Konkurentu tirgus pētīšana ar galveno konkurentu un to galveno priekšrocību aprakstu.
Aptauja, kas ietver sevī izmēģinājuma aptauju (2 anketas). Izmēģinājuma aptauja, kā parasti, palīdz uztaisīt anketu, kas atbildēs visām pētnieka prasībām. Aptaujas rezultāti tiek prezentēti ar diagrammu palīdzību, un katrs punkts ietver sevī rezumējumu, kas skaidro situācijas, kurā atrodas uznēmums, cēloņus, un rīcību, kas jāizdara, lai uzlabotu situāciju, piemērus Tika aptaujāti 300 cilvēki, kas ir diezgan labs rezultāts.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −44,17 €
Комплект работ Nr. 1306870
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация