Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:884552
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.06.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 87 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ATTĒLU UN TABULU SARAKSTS    5
  IEVADS    8
1.  MEDICĪNAS TŪRISMA IESPĒJAS UZŅĒMĒJDARBĪBĀ UN TO TEORĒTISKIE ASPEKTI    10
1.1.  Medicīnas tūrisma attīstība un vēsture    15
1.2.  Medicīnas tūrisma zīmols    16
2.  NODAĻAS VIRSRAKSTS    21
2.1.  Dokumentācija un attīstības nosacījumi    23
2.2.  Konkurētspējas analīze    27
2.3.  Nozares attīstības tendences    36
3.  LATVIJAS MEDICĪNAS TŪRISMA UZŅĒMĒJDARBĪBAS ATTĪSTĪBAS IZVĒRTĒJUMS    49
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    67
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    70
  PIELIKUMI    77
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Galvenā par nozari atbildīgā valsts iestāde ir Veselības Inspekcija, kuras uzliktās veselības iestāžu prasības ir ļoti augstas.
2. Nozarei ir plašas iespējas paplašināt mārketinga aktivitātes un reklamēties. Uzņēmumiem iespējas paplašināt sadarbību ar citiem uzņēmumiem un speciālistiem, kā arī darbinieku kvalifikācijas celšana.
3. Vietējā tirgus iespējas nav ļoti daudzsološas demogrāfijas kontekstā, tāpēc uzņēmumiem jāpiesaista ārzemju klientūra, bet šis tirgus ir ļoti mainīgs iedzīvotāju skaita un vecuma izmaiņu dēļ. Rietumvalstu sabiedrības noveco un medicīnas pakalpojumu pieprasījums aug.
4. Aktīvi jāseko jaunākajām izmaiņām politikā, dažādos noteikumos un likumdošanā, kas ietekmē uzņēmējdarbību, klientu uzvedību un to skaita izmaiņas. Darbības ierobežojumi no 2020. gada pavasara līdz 2022. gada pavasarim ievērojami samazināja klientu skaitu.
5. Daļa klientu vēlas veikt estētiskās ķirurģiskās manipulācijas steidzami, neskatoties uz labojamas traumu sekas (autoavāriju ievainojumi u.c.).
6. Vidēji klientu skaits konkrētam uzņēmumam var kristies, jo pieaug konkurence privātās medicīnas pakalpojumu un jo īpaši medicīnas tūrisma nozarēs. Tiek paredzēts arī turpmāks uzņēmumu skaita un konkurences pieaugums.
7. Medicīnas tūrisma uzņēmējdarbība Latvijā ir maz pētīta.
8. Vieta, kur tiek veikta uzņēmējdarbība un pakalpojumu/produktu pieejamībai ir liela nozīme.
9. Pastāv lielāka ienākumu atšķirība urbānās vietās, bet mazāka atšķirība lauku reģionos.
10. Medicīnas tūristi gandrīz vienmēr ir vairāku dienu tūristi, jo vienas dienas tūristi ļoti reti izmanto medicīnas pakalpojumus. Attiecīgi mārketinga aktivitātes jāorientē vairāku dienu tūristiem.
11. Medicīnas tūrisma pakalpojumus lielākoties sniedz Rīgā un Pierīgā.
12. Medicīnas tūrisms lielākoties tiek kombinēts ar dabas tūrismu un kultūras tūrismu, bet vismazāk ar aktīvo tūrismu.
13. Pieprasījumam pēc medicīnas tūrisma pakalpojumiem tiek paredzēta izaugsme.
14. Stratēģiski laba vieta pakalpojumu sniegšanai dod stabilus ienākumus un darba apjomu, bet dod arī lielāku konkurenci.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация