Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:838856
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Organizāciju kultūras būtība un nozīme    6
1.1.  Organizāciju kultūras jēdziens    7
1.2.  Organizāciju kultūras klasifikācija    8
1.3.  Organizāciju kultūras ietekme uz uzņēmuma darbības efektivitāti    11
2.  Organizāciju kultūras veidošanās un maiņa    15
2.1.  Organizāciju kultūras veidošanos ietekmējošie faktori    15
2.2.  Organizāciju kultūras maiņa    17
3.  Organizāciju kultūras analīzes metodika    20
3.1.  E.Šeina teorija organizāciju kultūras diagnostikā    20
3.1.1.  Pamatpieņēmumi    21
3.1.2.  Vērtības un normas    23
3.1.3.  Organizāciju kultūras ārējās izpausmes    25
3.2.  Organizāciju kultūras līmeņa noteikšanai izmantotās metodes    30
4.  Pētāmā uzņēmuma organizāciju kultūras analīze    33
4.1.  Pētāmā uzņēmuma struktūra un raksturojums    33
4.2.  Pētāmā uzņēmuma kultūras līmeņu analīze    36
4.2.1.  Pamatpieņēmuma līmeņa rādītāju analīze    36
4.2.2.  Vērtību un normu analīze    38
4.2.3.  Organizāciju kultūras ārējo izpausmju analīze    39
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    50
  Pielikumi    53
  Kopsavilkums krievu valodā    72
Фрагмент работы

Nepārtraukti mainīgā biznesa vide liek uzņēmumiem meklēt arvien efektīvākus darba paņēmienus. Izglītības un kvalifikācijas paaugstināšanās, darbinieku un sabiedrības informētība prasa no uzņēmumu vadības arvien sarežģītāku un izsmalcinātāku vadības metožu izvēlēšanos. Lai spētu kontrolēt uzņēmumā notiekošo, vairs nepietiek tikai ar spēju vadīt darbinieku uzvedību, bet nepieciešams arī pārvaldīt to, kā cilvēki domā un jūt, veidot kopējos uzskatus un noskaņojumu. Tādējādi rodas vajadzība ieviest vienotu vērtību, normu un noteikumu sistēmu, tas ir – organizāciju kultūru, kas ļauj palielināt darba efektivitāti un koncentrēties uz uzņēmuma mērķu sasniegšanu. Organizāciju kultūra ir „atslēga”, kad tiek pētīta uzņēmuma attīstība un evolūcija laika gaitā. Tā ir stratēģiski nozīmīga, izvērtējot plānus sekmīgai darbības nodrošināšanai, kļūstot par noteicošo faktoru veiksmīgai izaugsmei, kas savukārt netieši var ietekmēt arī visa reģiona un valsts labklājību. Organizāciju kultūras tēma tiek atpazīta un uzskatīta par vērā ņemamu pavisam nesen. Pirms tam, kad eksistēja organizācijas teorija, kas mēģināja paskaidrot dažādus notiekošos procesus organizācijas iekšienē, nebija izpratnes par vispārējiem sistēmas fenomeniem, tāpat arī netika meklēti skaidrojumi parādībām, kas attīstās saiknē starp organizācijas sistēmu un tās vidi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация