Дипломная
Гуманитарные науки
Педагогика
Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izmantošana 1.kl...-
Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izmantošana 1.klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | ||
Annotation | 5 | |
Ievads | 5 | |
1. | Pirmās klases skolēnu psiholoģiskais raksturojums | 7 |
1.1. | Skolēnu izziņas raksturojums | 7 |
1.2. | Atmiņas procesa raksturojums | 8 |
1.3. | Uzmanības procesa raksturojums | 10 |
1.4. | Domāšanas procesa raksturojums | 11 |
2. | Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu nozīme izziņas veicināšanā | 14 |
2.1. | Didaktiskie uzskates līdzekļi kā metode | 16 |
2.2. | Didaktiskie uzskates līdzekļi mācību saturā | 17 |
3. | Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izpēte 1. klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās | 19 |
3.1. | Skolotāju viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās | 19 |
3.2. | Skolēnu viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās | 26 |
4. | Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu aprobācija | 30 |
4.1. | Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantošanas raksturojums | 30 |
4.1.1. | Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums matemātikas stundās | 30 |
4.1.2. | Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums latviešu valodas stundās | 33 |
4.1.3. | Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums dabas zinības stundās | 34 |
4.2. | Pašdarinātu didaktisku līdzekļu izmantošanas pedagoģiskās iespējas jaunā mācību satura izstrādē | 35 |
4.3. | Ieteikumi pedagogiem un vecākiem | 38 |
Secinājumi | 40 | |
Literatūras saraksts | 42 |
Secinājumi
1. Didaktiskie uzskates līdzekļi ir veids, kā, apgūstot un nostiprinot zināšanas un prasmes, veicināt sākumskolas skolēnu izziņas darbību, palielināt skolēnu mācību aktivitāti, radīt skolēnos interesi par mācību saturu, vienlaikus atvieglojot tā apguvi.
2. Skolēni zināšanas un prasmes apgūst pedagoga vadībā, radošā un aktivitāti veicinošā procesā, kas ļauj veidoties audzēkņu attieksmei pret lietām, parādībām, procesiem un kritiski domāt.
3. Mācību process balstās uz uztveršanu un atcerēšanos, izprašanu un didaktisko uzskates līdzekļu pielietošanu, attīstās skolēna radošā domāšana, tiek ieaudzināta pozitīva attieksme pret mācībām un sekmēta zināšanu apguve dažādās dzīves darbības situācijās.
4. Sākumskolas skolēniem ir ļoti svarīgs darbošanās process, šajā procesā nostiprinās domāšanas, iztēles, uztveres, uzmanības, atmiņas, sajūtu, un runas procesi.
5. Mācību procesā, izmantojot skolotāja piedāvātos saistošos, vizuāli pievilcīgos un mācību saturam un skolēna vecumposmam atbilstīgos didaktiskos uzskates līdzekļus, iespējams veicināt skolēnu izziņas darbību un raisīt interesi par apgūstamo mācību saturu.
6. Skolēns ātrāk apgūst mācību saturu un vieglāk to uztver, ja mācību procesā tiek izmantoti skolotāja piedāvātie didaktiskie uzskates līdzekļi.…
Saturs Anotācija Annotation Ievads 5 1. Pirmās klases skolēnu psiholoģiskais raksturojums 7 1.1. Skolēnu izziņas raksturojums 7 1.2. Atmiņas procesa raksturojums 8 1.3. Uzmanības procesa raksturojums 10 1.4. Domāšanas procesa raksturojums 11 2. Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu nozīme izziņas veicināšanā 14 2.1. Didaktiskie uzskates līdzekļi kā metode 16 2.2. Didaktiskie uzskates līdzekļi mācību saturā 17 3. Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izpēte 1. klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās 19 3.1. Skolotāju viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās 19 3.2. Skolēnu viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās 26 4. Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu aprobācija 30 4.1. Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantošanas raksturojums 30 4.1.1. Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums matemātikas stundās 30 4.1.2. Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums latviešu valodas stundās 33 4.1.3. Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums dabas zinības stundās 34 4.2. Pašdarinātu didaktisku līdzekļu izmantošanas pedagoģiskās iespējas jaunā mācību satura izstrādē 35 4.3. Ieteikumi pedagogiem un vecākiem 38 Secinājumi 40 Literatūras saraksts 42 Pielikumi
Pdf formāts.
-
Didaktisko spēļu izmantošana informātikas kursā (2.daļa)
Реферат19 Психология, Педагогика, Компьютеры, программирование, электроника
- Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izmantošana 1.klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās
- Uzskates materiālu izmantošanas iespējas un sadarbības metožu pielietojums ekonomikas mācīšanā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Didaktiskās rotaļas matemātisko priekšstatu veidošanā
Дипломная для университета40
Оцененный! -
Matemātisko priekšstatu un jēdzienu veidošanas īpatnības bērniem ar redzes traucējumiem
Дипломная для университета34
Оцененный! -
Didaktiskās spēles rakstītprasmes pilnveidošanai 1.-4.klasē
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Sensorā audzināšana didaktiskajā spēlē
Дипломная для университета48
Оцененный! -
Izziņas intereses rosināšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Дипломная для университета74
Оцененный!