Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:557094
 
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
evads    5
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
1.  Pētījumā izmantoto jēdzienu raksturojums    9
1.1.  Jēdziens “personības iezīmes”, tā raksturojums    9
1.2.  Tiešsaistes sociālā tīkla Facebook raksturojums    14
2.  Personības iezīmju un Facebook lietošanas sakarību novērtējums zinātniskos pētījumos    18
2.1.  Ekstraversija un Facebook lietošana    18
2.2.  Labvēlīgums un Facebook lietošana    19
2.3.  Neirotisms un Facebook lietošana    19
2.4.  Apzinīgums un Facebook lietošana    20
2.5.  Atvērtība pieredzei un Facebook lietošana    21
II.  EMPĪRISKĀ DAĻA    23
3.  Metode    23
3.1.  Pētījuma procedūra un dalībnieki    23
3.2.  Instrumentārijs    24
4.  Rezultāti    26
  Iegūto rezultātu interpretācija    28
  Pētījuma ierobežojumi    30
  Secinājumi    31
  Literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    36
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Atbildot uz pētījuma jautājumu vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp personības iezīmēm un Facebook lietošanu, tiek secināts, ka šajā pētījuma izlasē:
• Pastāv vāja, pozitīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – ekstraversija un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – labvēlīgums un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – neirotisms un Facebook lietošanas intensitāti;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – apzinīgums un Facebook lietošanas intensitāti;
• Nepastāv statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – atvērtība pieredzei un Facebook lietošanas intensitāti.
2. Balstoties uz pētījumā izvirzīto mērķi noskaidrot vai pastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp sociālā tīkla Facebook lietotāju personības iezīmēm un Facebook lietošanas intensitāti, draugu skaitu un lietošanas ilgumu tiek secināts, ka:
• Pastāv vāja, pozitīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi - ekstraversija un Facebook lietotāju draugu skaitu;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – labvēlīgums un Facebook vietnē pavadīto laiku;
• Pastāv vāja, negatīva, bet statistiski nozīmīga sakarība starp personības iezīmi – apzinīgums un Facebook vietnē pavadīto laiku.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация