Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:464974
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  patērētāju rīcības teorētiskie aspekti    5
1.1.  Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū    5
1.2.  Pircēju rīcību un lēmuma pieņemšanu ietekmējošie faktori    8
1.2.1.  Ārējās vides faktori    10
1.2.2.  Kultūras un personīgie faktori    10
1.2.3.  Sociālie faktori    11
1.3.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process un to ietekmējošie faktori    13
1.3.1.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    13
1.3.2.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa ietekmējošie faktori    14
2.  Patērētāju rīcība internetā un to ietekmējošie faktori, interneta veikala novērtēšanas kritēriji    17
2.1.  Iedzīvotāju interneta lietošanas paradumi    17
2.2.  Interneta veikalu novērtēšanas kritēriji    21
3.  Lēmuma pieņemšanas process apģērba iegādē internetā    23
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    23
3.2.  Pētījuma rezultāti un analīze    24
  secinājumi un priekšlikumi    39
  izmantotās literatūras saraksts    43
  Pielikumi    45
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Balstoties uz kursa darba mērķi un uzdevumiem, iegūti šādi secinājumi:
1. Pircēja rīcība ir produktu izvēles, pirkšanas un patēriņa process, lai apmierinātu savas vēlmes un vajadzības.
2. Pircēju rīcības modelis sastāv no 4 daļām: pircēja rīcību ietekmējošie iekšējie faktori, ārējie faktori, pircēju lēmumu pieņemšanas procesa un pircēja izvēles un lēmuma.
3. Pircēju rīcību ietekmē tādi faktori kā ārējās vides, sociālie, kultūras, personīgie un psiholoģiskie faktori.
4. Pircēja rīcību ietekmē tādi ārējās vides faktori kā ekonomiskie, politiskie, tehniskie un dabas faktori.
5. Pircēja rīcību ietekmē tādi ārējās vides faktori kā piederība sociālajam slānim/grupai, ģimenes stāvoklis un statuss sabiedrībā.
6. Pircēja rīcību ietekmē tādi kultūras faktori kā tautība, izglītība, reliģija un valoda.
7. Pircēja rīcību ietekmē tādi personīgie faktori kā dzimums, dzīves cikla posms, darbs un ienākumi, dzīvesveids, rakstura tips.
8. Pircēja rīcību ietekmē tādi psiholoģiskie faktori kā motivējums, uztvere, apguve un atmiņa.
9. Lēmuma pieņemšanas process sastāv no 5 posmiem: vajadzības rašanās, informācijas meklējumi, alternatīvu novērtējums, lēmums par pirkumu un rīcība pēc pirkuma.
10. Turpina pieaugt mājsaimniecību īpatsvars, kurās ir pieejams internets – 2018. gada sākumā tas bija 81,6 %.
11. Visbiežāk internetu regulāri lieto iedzīvotāji 16–24 un 25–34 gadu vecuma grupās. Abās šajās grupās 98,6% iedzīvotāju internetu lieto vismaz reizi nedēļā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация